Dit is geen pruttopic.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:17 schreef Nouk het volgende:
Wat is dit nou voor een pruttopic.
Ben je nu een halfbloedje of niet? Zo ja, dan zet je hier neer.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:18 schreef Mattt het volgende:
wel
Het is Matttquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ben je nu een halfbloedje of niet? Zo ja, dan zet je hier neer.
# 2. Matt.
# 3. Scrutinizer - solidair.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Solidair
Je stamboom moet wel minstens 150 jaar 'puur' zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn familie is in de loop der generaties "verblankt". Geen druppel meer te zien van ons oorspronkelijke buitenlandse bloed. Is dat ook goed?
Huu, wil je echt geen kinderen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Mijn familie is in de loop der generaties "verblankt". Geen druppel meer te zien van ons oorspronkelijke buitenlandse bloed. Is dat ook goed?
Oh, en ik ga me niet voortplanten..
De grens is gesteld op 150 jaarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:22 schreef Insomaniac het volgende:
Oh.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:23 schreef Zander het volgende:
[..]
Je stamboom moet wel minstens 150 jaar 'puur' zijn.
Nope.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:24 schreef Nouk het volgende:
[..]
Huu, wil je echt geen kinderen?
Nee, dit is nu een typische oprechte demonstratie topic waarmee ik voor een bepaalde overtuiging wil uitkomen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:22 schreef Klompendanser het volgende:
Flauw Ryan3, dit beschouw ik als een trolltopic, goed voor Onzin.
Ik heb een hele mooie stamboom van mijn bijzondere familiegeschiedenis. Maar ik ben een vieze buitenlander.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:25 schreef Nouk het volgende:
Wie weet er nou hoe het 150 jaar geleden zat met je familie. Ik weet niet eens of m'n opa wel helemaal nederlands was ofzo.
Zet je naam er dan even bij. Je wordt gesteriliseerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Oh.
Dan val ik af..
Moet ik nu oprotten uit mn eigen land?
Jij hebt geen eigen land, je mag blijven mits je je laat castreren/steriliserenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:25 schreef Insomaniac het volgende:
Moet ik nu oprotten uit mn eigen land?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |