kloptquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:34 schreef ChAoZ het volgende:
dat heeft niets met Mido te maken, maar met Olympique dat Mido alleen wil verkopen
da's al rond. moet alleen nog door de medische keuring komenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:36 schreef gras het volgende:
Martin Keown naar Leicester.
Die vent is al 37. Hij mag hopen dat 'ie door de medische keuring komt. Nog niet rond dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:39 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
da's al rond. moet alleen nog door de medische keuring komen
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:58 schreef yvette1982 het volgende:
ono wil weg bij feyenoord.
wat een trieste ondankbare hond zeg. Die jongen was altijd in japan of geblesseerd. Ik zal een vreudedans doen als hij verkocht is. En voor dat geld wil ik graag vayrinen als vervanger.
ja, ik heb het gelezen, ik dacht alleen dat hij al bij roda getekend hadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:26 schreef ChAoZ het volgende:
als je het stukje leest op bbc, staat dat dat om het een of ander niet doorgaat. Waarschijnlijk kan MTK meer bij Palace vangen voor hem
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:10 schreef BobRooney het volgende:
Sandor Torgelle ...naar Crystal Palace....was die niet al naar Roda?
http://news.bbc.co.uk/spo(...)l_palace/3909517.stm
Ja, Ja, Ja, zeg me dat het waar is!!!! Ohhh zit ik ff niet op te letten gaan ze m'n grote vriend verpatsen!!!! Is er nog nieuws, kom op maak mijn dag goed, al is het maar een gerucht!!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:14 schreef methodmich het volgende:
Ook Morten Olsen is kandidaat als bondscoach der Duitsers.
Olympique Marseille wil Zlatan Ibrahimovic als vervanger van Drogba
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:36 schreef gras het volgende:
Kanu naar WBA.
nee, nog niet rond, Arsenal of Newcastle dusquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:36 schreef Kapmes het volgende:
[..]
Hij is toch al verkocht aan Arsenal?!?
nou ja, Drogba is weg en ik geloof dat Zlatan voor een miljoentje of best veel van club mag veranderen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:35 schreef bellingerII het volgende:
Ja, Ja, Ja, zeg me dat het waar is!!!! Ohhh zit ik ff niet op te letten gaan ze m'n grote vriend verpatsen!!!! Is er nog nieuws, kom op maak mijn dag goed, al is het maar een gerucht!!!!
Er is nog een derde club geïnterresseerd in zijn diensten.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:53 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
nee, nog niet rond, Arsenal of Newcastle dus
en weet je die ook?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:10 schreef gras het volgende:
[..]
Er is nog een derde club geïnterresseerd in zijn diensten.
Nee, is de naam niet van bekend. Juve of Chelski misschien.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:04 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
en weet je die ook?
quote:Chelsea agree fee for Roma defender Dellas
tribalfootball.com - July 20, 2004
Chelsea have agreed terms with AS Roma for defender Traianos Dellas.
The Greece international was also in talks with Galatasaray, but rejected the offer of a move to Turkey.
The Italian press say Chelsea have had a £3.5 million offer for Dellas accepted and will soon enter talks with the defender's agent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |