LOLquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je verwart me met iemand anders denk ik...
Drogba heeft het in zich om uit te groeien tot een 2de Henryquote:Maar goed: Drogba heeft een zeer goed seizoen gehad. Nu nog zo'n seizoen en we gaan eens kijken wat ie waard is.
Vreemd dat Feyenoord hier totaal niets over meldt. Maar ondanks z'n karakter, is het nog wel een talent?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:31 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Toch niet op de Bahamas dus..
Weet niet. Veel te weinig voor bezig gezien (omdat hij nooit speelde. Denk dat hij niet één keer in de competitie meespeelde dit seizoen).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:36 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Vreemd dat Feyenoord hier totaal niets over meldt. Maar ondanks z'n karakter, is het nog wel een talent?
Weet het niet, Feyenoord doet wel vaker vreemde aankopen. Maar gelukkig hebben we een nieuwe technische staf die zulke fouten niet meer wil maken.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:38 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Weet niet. Veel te weinig voor bezig gezien (omdat hij nooit speelde. Denk dat hij niet één keer in de competitie meespeelde dit seizoen).
Maar als Feyenoord interesse heeft, dan zal dat talent er nog wel zijn zeker?.
Stond al op de vorige paginaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef BMWM3 het volgende:
Allbäck: 'Feyenoord en PSV hebben interesse'
Bij Aston Villa is zijn rol bescheiden, maar Marcus Allbäck weet zich begeerd. Naar eigen zeggen staat hij in de belangstelling van Feyenoord en PSV.
Allbäck maakte in 2002 de overstap van SC Heerenveen naar Aston Villa. Bij de club uit Birmingham slaagde hij er niet in een vaste waarde te worden. De Zweed kwam in twee jaar slechts tot zes doelpunten.
Ondanks de komst van concurrent Carlton Cole wanhoopt Allbäck niet. 'Er is interesse voor mij uit Italië en uit Nederland van Feyenoord en nu ook van PSV. Maar er is nog niets concreet', zegt de spits op de website van zijn club.
Dat de Zweedse international op weg is naar Crystal Palace is eveneens erg voorbarig. 'Mijn zaakwaarnemer heeft me verteld dat er wat contacten zijn geweest, dat is alles. Zoals de zaken er nu voor staan, sluit ik me maandag aan bij de selectie van Aston Villa en dien ik mijn contract uit.'
klopt dat? lees net dat ie geblesseerd is geraakt en rugnummer 29 heeft gekregen bij Feyenoord?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:06 schreef The_Hives het volgende:
de laatste geruchten:
Lurling naar SChalke
weet ik niet. Ik heb het over genomen uit het vorige topic. Degene die dat geplaatst heeft, heeft er geen bron bij gezet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:24 schreef stame het volgende:
[..]
klopt dat? lees net dat ie geblesseerd is geraakt en rugnummer 29 heeft gekregen bij Feyenoord?
wantquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
weet ik niet. Ik heb het over genomen uit het vorige topic. Degene die dat geplaatst heeft, heeft er geen bron bij gezet.
Die had toch al getekend bij FC Brussels, weken terug?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:07 schreef PogueMahone het volgende:
Spira Gruijic naar De Graafschap of een Serie B-club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |