Ohja, klopt. Toch goed om te zien dat elke speler die voortijdig bij Ajax vertrekt mislukt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:49 schreef Heero87 het volgende:
Melvin Fleur? Die zit, als ik me niet vergis, ondertussen bij RBC Roosendaal (al dan niet op huurbasis). Ook geflopt dus.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:44 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Raar, er zijn nochtans meerdere kranten die het beweren. Al verschillende keren gelezen trouwens. Typisch MacDonald weer, waarschijnlijk heeft ie Anderlecht weer wat wijs gemaakt en zit hij nu ergens op de Bahamas ofzo.
Dan kunnen ze IMHO beter Pasanen houden...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Uit de categorie haast niet te geloven:
Zwaanswijk zou vanavond nog in onderhandeling gaan met Ajax. Koeman wil een back-up hebben.
Dus dan heeft Crespo een club gevonden?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:20 schreef F1Bas het volgende:
Drogba op weg naar Chelsea
Algemeen directeur Peter Kenyon van Chelsea is naar Marseille vertrokken om de transfer van Didier Drogba naar Londen af te ronden. Olympique Marseille is volgens l'Équipe bereid om het bod van veertig miljoen euro te accepteren. De 26-jarige Ivoriaan heeft in Marseille nog een contract tot medio 2008.
40 miljoen
AC Milan, alhoewel nog steeds geruchten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:48 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dus dan heeft Crespo een club gevonden?
Ook geen slechte aanval dan .. Shevchenko Pipo Crespo Kaka...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:52 schreef gras het volgende:
[..]
AC Milan, alhoewel nog steeds geruchten.
sterke verdediging, leuk middenveldquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:45 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ook geen slechte aanval dan .. Shevchenko Pipo Crespo Kaka...
Meer dan leuk middenveld ja. Alleen de keeper vind ik een beetje twijfelachtig.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sterke verdediging, leuk middenveld
£18.000.000 is te weinig voor een speler die eigenlijk nog niets gepresteerd heeft. Ze mogen Johann Vogel wel voor 9 miljoen overnemen hoorquote:French club Marseille have rejected an £18m bid by Chelsea for their striker Didier Drogba.
Marseille president Christophe Bouchet said: "Negotiations have begun between Chelsea representatives and our general manager Pape Diouf.
"But we felt their offer of £18m was insufficient and I refused."
He added: "But the situation is extremely complex and it's a real balancing act not only on the human side but also because of our financial state that has to be taken into account as well."
klik
"Nog niks gepresteerd heeft". Leef jij op Mars of zo ?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
£18.000.000 is te weinig voor een speler die eigenlijk nog niets gepresteerd heeft. Ze mogen Johann Vogel wel voor 9 miljoen overnemen hoor
Is die ook van de patatgeneratie?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:07 schreef Heero87 het volgende:
MacDonald loopt stage bij Feyenoord. God mag weten wat ze in hem zien.
Vind jij 18 miljoen pond een terecht bedrag voor Didier Drogba?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
"Nog niks gepresteerd heeft". Leef jij op Mars of zo ?
Heb je gezien hoeveel doelpunten hij heeft gemaakt vorig seizoen, zowel in Europa als in de competitie !
Nee, maar hij heeft wel wat laten zien. En jij zei van niet. Ik ben het niet eens met het bedrag maar ook niet eens met dat jij vindt dat hij nog niks heeft laten zienquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind jij 18 miljoen pond een terecht bedrag voor Didier Drogba?
Toch niet op de Bahamas dus.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:57 schreef RuudGullit het volgende:
Heero, een vriend van me zegt dat MacDonald idd op trainings-stage is bij Feyenoord..
Bij Chelsea moet je het een beetje ruim zien, volgend jaar halen ze Zlatan voor 50 miljoen pond.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vind jij 18 miljoen pond een terecht bedrag voor Didier Drogba?
Je verwart me met iemand anders denk ik...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, maar hij heeft wel wat laten zien. En jij zei van niet. Ik ben het niet eens met het bedrag maar ook niet eens met dat jij vindt dat hij nog niks heeft laten zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |