abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25762084
Joe Cole werd weer eens opgehemeld zoals ze het alleen in Engeland kunnen.
pi_25762219
Joe Cole is ook een geweldige voetballer. Had Nederland maar zulke voetballers, dan zou Nederland gehakt maken van ploegjes zoals Macedonië.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 maart 2005 @ 18:36:22 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_25762269

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25762304
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Joe Cole is ook een geweldige voetballer. Had Nederland maar zulke voetballers, dan zou Nederland gehakt maken van ploegjes zoals Macedonië.
Ja, Joe Cole is natuurlijk een geweldige voetballer, daar niet van.. (Al is Robben natuurlijk beter...)

Maar in het algemeen worden Engelse spelers zo opgehemeld alsof het wereldsterren zijn. Van Andy Johnson tot Frank Lampard en Gary Neville. Ik kan er wel om lachen.
pi_25762386
Frank Lampard is ook een wereldster. Lampard is een van de beste voetballers die er tegenwoordig rondlopen. De Neville-broertjes zijn prutsers, maar Cole en vooral Lampard zijn geweldige voetballers.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25762438
Lampard is zwaar overschat. Evenals al de wereldverdedigers die ze in Engeland hebben rondlopen. Van John Terry tot Rio Ferdinand.
pi_25767247
Haha, grappenmaker. Lampard is gewoon een van de beste middenvelders op dit moment.
That's all folks!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:41:24 #128
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25767346
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, grappenmaker. Lampard is gewoon een van de beste middenvelders op dit moment.
Tja vaduz kijk maar naar z'n usericon en je snapt al waarom hij van die domme opmerking maakt
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25767502
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:41 schreef PyTh het volgende:

[..]

Tja vaduz kijk maar naar z'n usericon en je snapt al waarom hij van die domme opmerking maakt
Hij heeft wel met z'n volle verstand de juiste club gekozen om supporter van te zijn, deze opmerking is hem vergeven.
That's all folks!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 21:49:52 #130
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25767529
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hij heeft wel met z'n volle verstand de juiste club gekozen om supporter van te zijn, deze opmerking is hem vergeven.
Dat is jouw mening
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25767682
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Jaartje nodig gehad om zn draai te vinden en als ie nou ook nog wat vaker zn linker gaat gebruiken, wordt het helemaal een toppert.

Owen weer klote.
pi_25772162
Kut zeg alleen de eerste helft kunnen zien en die vond ik dramatisch. Na rust is het dus hard gegaan zeg
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_25775494
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een balbezit speler. Zonder balbezit stelt de beste man niet voor. Simpele draver die zich dan moet redden moet stomme overtredingen. Zo blesseerde hij ook die Alonso van Liverpool ernstig. Met balbezit laat hij zien een goede speler te zijn. Fantastisch passes en een uitstekend schot in de benen. Maar het blijft een kleurloze speler die nooit wat aan inviduele acties laat zien. Goede speler, maar zeker niet de superster die velen (met name de Engelsen) in hem zien.
pi_25776297
Gaat lekker zeg met Wales. Ze hebben bijna alleen "top" spelers maar als team kunnen ze gewoon niks Als je niet eens kan winnen van Oostenrijk.............
pi_25780181
Zeer makkelijke zege voor Engeland dus. Wales moet woensdag in Oostenrijk aantreden om deze nederlaag goed te maken. Polen lekker bezig tegen Azerbaijan. 8-0 liefst, met 3 maal Frankowski en 2 maal Saganowski. Jawel, die ex-Feyenoorder.

1. Engeland 5-13
2. Polen 5-12
3. Oostenrijk 5-8
4. Noord-Ierland 5-3
5. Wales 5-2
6. Azerbaijan 5-2

Kijken of Polen middels een zege op de Noord-Ieren bij kan blijven bij Engeland, dat mag proberen die 8-0 tegen Azerbaijan te evenaren / overtreffen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25781466
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 18:43 schreef gras het volgende:
Lampard is zwaar overschat. Evenals al de wereldverdedigers die ze in Engeland hebben rondlopen. Van John Terry tot Rio Ferdinand.
Jouw helden Sneijder en vd Vaart mogen de veters van Lampard niet eens strikken, net zoals Heitinga niet half zo goed is als Terry.
pi_25781488
Wales ligt er nu wel uit, voor zo ver dat nog niet het geval was. Wel blijft het een lastige ploeg om tegen te spelen natuurlijk. Ik denk niet dat Oostenrijk die 4 punten op Polen nog goed kan maken en ik denk dat Polen wat meer punten laat liggen dan Engeland, dus deze poule is wel bekeken.
pi_25785115
quote:
Op zondag 27 maart 2005 15:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jouw helden Sneijder en vd Vaart mogen de veters van Lampard niet eens strikken, net zoals Heitinga niet half zo goed is als Terry.
Ja, ga dan maar mooi over op een ander onderwerp.

Overigens ben ik van mening dat Sneijder en Heitinga maar eens op de tribune mogen zitten...
pi_25786353
Dit is geen ander onderwerp. Lampard is een wereldspeler, die het Nederlands elftal maar al te goed zou kunnen gebruiken. Joe Cole ook trouwens.

Heitinga mag thuisblijven vind ik. Wat speelt die gozer waardeloos zeg dit seizoen. Dan wordt hij ook nog eens op het middenveld opgesteld tegen Engeland ipv Van Bommel.
  zondag 27 maart 2005 @ 21:04:48 #140
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_25789688
Lampard en Terry zouden absoluut thuis horen in de huidge Wereldselectie als je uit alle beschikbare spelers 1 team zou mogen samenstellen. Met Gerrard op de reservebank en Cole aanstormend.
Probleem bij Engeland is vaak alleen dat ze naast een paar enorm goede spelers, net even te veel matige schakels hebben.

Woensdag zal het wel geen 8-0 worden schat ik, zie eerder weer een 4-0 op het bord verschijnen. Hoewel je het nooit weeet als de 1e goal heel snel valt.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_25790236
Vind het wel meevallen met die zwakke schakels. De Nevilles en de overschatte Owen en Beckham. Toch ook nog allemaal aardige spelers. Met Robinson hebben ze tegen de tijd vh WK hopelijk weer eens een betrouwbare keeper.
  Trouwste user 2022 zondag 27 maart 2005 @ 21:25:17 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_25790243
Lampard kan ik me iets bij voorstellen. De rest is gewoon middelmaat.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_25790335
Precies.
Zitten wel steeds meer idioten daar op de tribune, zeker bij thuiswedstrijden. Die teletoeters met het Great Escape/Longest Day melodietje hebben ze al ff, maar de geschminkte narren zijn daar ook sterk vertegenwoordigd.
pi_25790504
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:25 schreef tong80 het volgende:
Lampard kan ik me iets bij voorstellen. De rest is gewoon middelmaat.

Terry is wereldklasse, samen met Carvalho en Nesta de beste centrale verdedigers die er rondlopen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  Trouwste user 2022 zondag 27 maart 2005 @ 21:37:12 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_25790651
Er schiet mij geen wereldverdediger te binnen op diot moment. Dat zijnj Krol Maldini, Beckenbauer of Baresi.. Verdedigend is Nesta idd van wereldklasse maar laat hem niet meevoetballen.

pi_25801627
quote:
Op zondag 27 maart 2005 21:04 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Lampard en Terry zouden absoluut thuis horen in de huidge Wereldselectie als je uit alle beschikbare spelers 1 team zou mogen samenstellen.
Ach, hou toch op. Beide zouden niet eens verder komen dan de bank bij bijvoorbeeld Juventus en AC Milan. De reputatie van deze semi-sterren is wel erg vooruitgesneld, maar zal wel te doen hebben met de hype genaamd Chelsea.
pi_25866558
Lampard is een topper, Joe Cole en John Terry ook.

Engeland staat trouwens nog altijd op 0-0. Polen is bijna afgelopen en staat ook nog 0-0 tegen Noord Ierland.
pi_25866664
Polen heeft dus toch nog 1-0 gemaakt. Doelpunt van Zurawski in de 86e minuut. Daar komt Polen dus heel goed weg. Dat zou anders heel duur puntverlies zijn geweest.
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:57:13 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25866766
England inmiddels op 1-0
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25866779
Engeland op 1-0 door Gerrard.
pi_25866860
Oostenrijk nog altijd 0-0. Gadverdamme, maak je een keer kans om mee te doen, laat je punten liggen tegen het al uitgeschakelde Wales.
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:05:59 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25867079
en 2-0
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25867330
Gerrard + Beckham
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 30 maart 2005 @ 22:25:15 #154
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_25867702
Oostenrijk 1-0 voor tegen Wales
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_25867981
pi_25868969
De Engelsen lijken goed op weg, of Polen moet nog gaan dwarsliggen. Oostenrijk zie ik eerlijk gezegd niet meer bij de eerste 2 eindigen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_25870217
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 22:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
heb jij iets met Oostenrijk of ben je anti-Wales
pi_25870251
Oostenrijk. Wales maakt me verder niet zoveel uit wat die doen.
pi_25870348
Waar sloeg die gele kaart voor Beckham nou op
pi_25873669
Ik vind het nogal verassend dat die Polen de druk op Engeland weten te behouden. Krijgen we nu nog Engeland - Polen of Polen - Engeland ?
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')