quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:30 schreef _bigmac_ het volgende:
meesterlijk stukje
![]()
Jammer dat het niet echt is![]()
You lucky bastard.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:22 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan mn ex denken![]()
![]()
Maar die was gelukkig niet gristelijkMaar wel 13
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hahaha, hoppaaaa.![]()
haha nee helaas nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ex.
- Drinkt alleen water "appelsap"
- Is christelijk
- Wil niet pijpen
- Heeeeeeeeeeel veel schaamhaar
- 19 jaar oud
- Alleen was ik geen maagd
Begint haar voornaam toevallig met een M?Zou wel heel toevallig zijn
Whehehehehehehehehehehehehequote:Op woensdag 14 juli 2004 08:39 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
haha nee helaas niet
er zijn er wel meer zo denk ik
Eigenlijk vind ik het wel een zeldzaam lomp verhaalquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:54 schreef Globe het volgende:
TS
![]()
Nee natuurlijk niet, hij kan z'n vriendin door het bos(haar) niet meer zien.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:59 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hebbie nou foto???
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:06 schreef Shir het volgende:
Er mag geen foto van dat meisje hier op FOK komen. Dat kan echt niet hoor. Dan wordt ze vet gepest omdat ze een oerwoudje heeft. Das toch zielig?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Nee ik scheer me niet (hetgeen ook meteen de stelling van Drinkemaatje ontkent)
opschepperquote:maar weet je hoelang die van mij is? Ze krijgt heus niet meer dan 20% van mijn penis in haar mond hoor. En bovendien heb ik op mijn pik en mijn ballen geen haar.
als dat zo is doe je toch iets fout denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.
Morgen update?quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
werty; ze vindt seks wel goed voor de relatie, maar anderzijds wil ze ook niet buitensporig genieten en laten genieten, ik heb haar een beetje om kunnen praten...vanavond komt ze btw weer langs!!!
enne...FOTO? Nee dat kan ik niet doen denk ik...:D
Dit is de grootste onzin die ik dit jaar op FOK heb gelezen...........quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
werty; ze vindt seks wel goed voor de relatie, maar anderzijds wil ze ook niet buitensporig genieten en laten genieten
euhm ik bedoel gewoon gezicht hequote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef JohnDDD het volgende:
werty; ze vindt seks wel goed voor de relatie, maar anderzijds wil ze ook niet buitensporig genieten en laten genieten, ik heb haar een beetje om kunnen praten...vanavond komt ze btw weer langs!!!
enne...FOTO? Nee dat kan ik niet doen denk ik...:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |