Grapje, als het verhaal waar is hoop ik ook het beste voor hem, maar een wollige muts beffen is toch geen drama?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:02 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Eh, ik weet niet hoe jij met je vriendin communiceert maar ik doe dat meestal via telefoon of gewoon op straat. Dan zitten we echt niet te mugenziften over een paar spelfouten hier en daar. En ik maak me er ook niet druk om ofzo. dus....
Ik hoop voor TS dat het goedkomt.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:19 schreef Shir het volgende:
Gewoon even de haren aan de kant doen, is het net alsof je op expeditie gaat!!
dan maar hopen dat je geen tarzan tegen komtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:19 schreef Shir het volgende:
Gewoon even de haren aan de kant doen, is het net alsof je op expeditie gaat!!
Ik dacht dat jij juist zo'n lekkere vriendin had...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:05 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
ja. WIj hebben ook ruzie en een paar min later zitten we gezellig aan tafel te eten.
Nee, Jane..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:25 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
dan maar hopen dat je geen tarzan tegen komt
kuch kuch uhh dubbelzinnig "tarzan speeltje" kuch kuchquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:12 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Nee, Jane..
echt knap is ze niet nee, maar ja, daar is ze ook voor aan het werk. lekker veel sporten en zo.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:53 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist zo'n lekkere vriendin had...
hij wilde gewoon ff naaien en niet breienquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:10 schreef nozem het volgende:
Nee, ik geloof er geen zak van. Dat ze een oerwoud had en jij daar van schrok oke, maar je hebt haar niet je huis uit geflikkerd omdat ze je niet wilde pijpen.
Klinkt een beetje als mijn ex.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:26 schreef JohnDDD het volgende:
Gisteren plaatste ik dit topic: Haar favoriete film
OK, zo gezegd, zo gedaan, ik zat er goed voor klaar gisteravond, zij kwam bij mij en na een paar lekkere drankjes (voor mij wat met alcohol, voor haar water, want ze drinkt niet) begonnen we te zoenen en kleedde ze me langzaam uit. Ik kleedde haar uit.
Op een gegeven moment had ik mijn broek en daaronder mijn boxer nog aan. Zij had alleen haar slipje nog aan, ik was supergeil, dus ik ontdeed haar van haar slipje. Wat zag ik tot mijn grote schrik; ze had enorm veel schaamhaar. Niet een beetje haar, maar BOSSEN, zegmaar. Niet normaal meer. Dikke, pikzwarte haren die een beetje hingen al zelfs, en tot bijna bij haar navel kwamen.Zegmaar het streepje dat sommige mannen hebben van hun schaamhaar naar hun navel maar dan drie keer zo erg.
Nou goed, ik denk, dat kan er in de toekomst nog af he, ik vond het wel smerig, maar ik denk ik ga haar dat een keer subtiel zeggen dan komt het wel goed. Zij streek met haar hand over mijn broek, mijn paal stond al hoog, zij deed mijn lange broek aan, enorme bobbel in mijn onderbroek, dus ik vraag: Wil je me pijpen?
Komt de tweede schok: Ze zei NEE. Ze wilde me niet pijpen, want daar doet ze niet aan. Ze vindt dat niet goed. Haar achterliggende Christelijkheid denk ik. Ik zei hij is schoon, hij is stijf, wil je hem niet in je mond voelen? NEE. Ze wilde niet.
Man wat werd ik kwaad. Ik heb haar meteen het huis uitgegooid. Wat een onverzorgd en onbeschaafd wijf. BAH.
Ik moest ook meteen aan mn ex denkenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:22 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn ex.
- Drinkt alleen water "appelsap"
- Is christelijk
- Wil niet pijpen
- Heeeeeeeeeeel veel schaamhaar
- 19 jaar oud
- Alleen was ik geen maagd
Begint haar voornaam toevallig met een M?Zou wel heel toevallig zijn
AHAHA die opmerking!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:51 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn lijkt mij dat het enige geile element van seks met een man.
You sick fuck..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:22 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan mn ex denken![]()
![]()
Maar die was gelukkig niet gristelijkMaar wel 13
Waarom ben je in hemelsnaam wat met haar begonnnen dan?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:08 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn ex was euh,,,, net een nijlpaard, de huidige vinden jullie misschien ver dan normaal maar die was echt.... de kamer schudde als ze liep.
Verder zag ze er NIET uit later met al die plamuur en tja, ze was van duitse afkomst.....
Omdat ze een match made in heaven zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:13 schreef nozem het volgende:
Waarom ben je in hemelsnaam wat met haar begonnnen dan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |