quote:![]()
die hoektanden schijnen vreselijk pijnlijk te zijn, arm kereltje. Hier wordt weer niet gedronken, dus er zal wel weer wat aankomen....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:57 schreef Karin het volgende:
Bram en ik ga even een rondje dorp doen Bram heeft vreselijk veel last van doorkomende hoektanden, ik denk dat een beetje buitenlucht hem wel even goed zal doen, en mij ook, ik zit al vanaf half 6 met een sjaggo kind
Zodra ik wat hoor van Lois via SMS kom ik zsm terug om te posten hoor![]()
Als ik een kind zou krijgen elke keer als ik een hele vage droom had. Nou, dan kon ik er ondertussen wel een paar afstaan aan Surinamequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:05 schreef rena het volgende:
Ben ik zwanger ofzo?
Ik ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:18 schreef rena het volgende:
Bedoelde het als grapje![]()
He bah zeg. Moest gelijk aan je denken vanochtend (na het vroeg opstaan verhaal van gisteren) maar nu het door die rottige hoektanden komt is het nog eens ontzettend vervelend voor Bram ook. Smeer je er ook wat op Karin?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:57 schreef Karin het volgende:
Bram en ik ga even een rondje dorp doen Bram heeft vreselijk veel last van doorkomende hoektanden, ik denk dat een beetje buitenlucht hem wel even goed zal doen, en mij ook, ik zit al vanaf half 6 met een sjaggo kind
Zodra ik wat hoor van Lois via SMS kom ik zsm terug om te posten hoor![]()
|:Dquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:34 schreef LadyS het volgende:
|:Y
Ik had het al eens gezien ja, zitten niet zo lekkere beelden tussenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:33 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand gister discovery gekeken, dat ging over baby's die in kinderen-baby's zaten (een tweeling die in elkaar vergroeid zijn) Mijn moeder heeft het voor me opgenomen maar ik ben rete-nieuwsgierig.
nouhouquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
|:D
|Ja.. als ik elk streepje in mijn post weghaalquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:38 schreef Spindizzy het volgende:
Hey LadyS der smileys doen het weer
ik heb nu adaware draaien, als dat niet werkt dan start ik hem wel even opnieuw op..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:40 schreef Rewimo het volgende:
Helpt het niet als je opnieuw opstart?
ijsjesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:08 schreef lady-wrb het volgende:
wat zijn mini-twisters?
alleen die rooie en die groene geloof ik..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:19 schreef rena het volgende:
Welke smaken heb je daarvan?
Zuma al uitgespeelt?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:54 schreef Luchtbel het volgende:
Nu es wat bedenken om te gaan doen vandaag.
Bevallen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:54 schreef Luchtbel het volgende:
Oh oke dan heb ik dus pech, da's de enige die ik nog wil.
Nu es wat bedenken om te gaan doen vandaag.
Ik kom niveau 8 maar niet doorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zuma al uitgespeelt?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kom niveau 8 maar niet door
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:56 schreef Rewimo het volgende:
Clauwheee, ga maar lekker liggen, kopje thee?
Nee joh, die dingen zijn juist ontzettend handig! Christan speelt er heel vaak mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:07 schreef Karin het volgende:
Ik stond er vandaag mee in mijn handen bij de Action Rewimo! Voor 2 of 3 euro ofzo. In een mooi koffertje. Wou het bijna nog meenemen voor de vakantie maar leek me wat onhandig in de auto.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:32 schreef Luchtbel het volgende:
Euh en dit is voor jou een probleem omdat?
Sven had er tot 2 weken voor zijn eerste verjaardag ook nog maar 2 Danosa.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:25 schreef danosa het volgende:
[..]
He bah zeg. Moest gelijk aan je denken vanochtend (na het vroeg opstaan verhaal van gisteren) maar nu het door die rottige hoektanden komt is het nog eens ontzettend vervelend voor Bram ook. Smeer je er ook wat op Karin?
Over tanden gesproken: Jadey heeft er nog steeds maar 2, ook niks op komst, is dat niet wat weinig? Soms begin ik me echt af te vragen of ze nog wel komen die tanden!
Of hij nu echt wakker is van die tanden weet ik niet, want als ik naar hem toe gaat is het huilen over en vind hij het wel gezellig dat ik er benquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:44 schreef Karin het volgende:
Jeetje dat gaat inderdaad hard easy-going! Heeft Sven er ook veel last van? (stomme vraag, anders is hij niet zo lang wakker 's nachts)
Bij Bram kwamen eerst de voorste kiezen door, nu dus de hoektanden. De eerste is al door en de andere 3 zie ik zitten. Nouja hierna geloof ik alleen nog 4 kiezen en dan zijn we er vanaf
Dat heb ik dus als hij midden in de nacht wel eens wakker is, ik blijf er uiteraard niet bijzitten, maar slapen doe ik ook niet echt lekker natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:53 schreef Karin het volgende:
Jessicaa nog steeds zo'n last van die galbulten? Wat erg is dat zeg, al zo lang jeuk. Ik hoop dat de internist er wat mee kan.
Easy-going het doorkomen van kiezen duurt wat langer pijn volgens mij omdat de hele basis van die kies ook nog door moet komen. Maarja gezelligheid is ook erg leuk 's nachts
had trouwens je raad opgevolgd, heb Bram vanmorgen om half 6 lekker laten huilen, schijt aan de buren, en gelukkig is hij nog eventjes tot half 7 in slaap gevallen.Ik helaas niet, was veel te bang dat hij me na 2 minuten weer wakker zou maken
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Als ik een kind zou krijgen elke keer als ik een hele vage droom had. Nou, dan kon ik er ondertussen wel een paar afstaan aan Suriname
De helft, daarna ben ik in slaap gevallen (maar het was wel heel interessant)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:33 schreef moussy het volgende:
Heeft iemand gister discovery gekeken, dat ging over baby's die in kinderen-baby's zaten (een tweeling die in elkaar vergroeid zijn) Mijn moeder heeft het voor me opgenomen maar ik ben rete-nieuwsgierig.
miss_d haar modem was naar de kl%tequote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:22 schreef rena het volgende:
Waar is Miss_d trouwens?
Ik ben in level 11quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:58 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ondertussen alweer met andere games bezig. Ben ergens in level 7 van Zuma blijven hangen.
Lieve lieve Troel, je bent een grote schat, maar je kan niet het leed van de hele wereld op je nemen. Jij hebt je hulp aangeboden, zij heeft geweigerd, nu kun je niets meer voor haar doen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:48 schreef Troel het volgende:
Dit is voor mij een probleem omdat het wel een vriendin van mij is en ik haar gewoon een fijne vakantie gun enzo. Ach, ik weet het ook niet...
11? Ik las ergens dat er 9 zijn?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ben in level 11
Bij mij staat bovenaan level 11-4quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
11? Ik las ergens dat er 9 zijn?
13 levelsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
11? Ik las ergens dat er 9 zijn?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:34 schreef moussy het volgende:
Die van mij stopt na 10 levels![]()
Hier is niks off-topicquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
*offtopic*Wat is zuma?*offtopic*
Mooi, dan kan je nieuwe verslaving NU beginnenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:45 schreef glossy het volgende:
[..]
ik heb hem gedownload ,crack er bij gezocht want hij was maar een aantal dagen geldig
Omdat we wachten op beeeebies van Luchtbel, LadyS en Sjeen: www.shockwave.comquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je nieuwe verslaving NU beginnen
Je vergeet EWquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Omdat we wachten op beeeebies van Luchtbel, LadyS en Sjeen: www.shockwave.com
Je komt om in de spelletjes (ook Zuma zag ik net), om helemaal los te gaan
![]()
Komt me bekend voor ja. Blijf er maar niet te lang mee lopen, als je niet slaapt van de pijn is het wel duidelijk dat er iets niet goed zit.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:56 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker ik heb mn brace om. En ja das mijn ervaring ook...maar de huisarts kan dan niet zeggen dat ik het niet geprobeerd heb...Ik vind het ook zo moeilijk allemaal, ik had de laatste dagen helemaal niks gedaan en had al zoveel pijn, heb er twee nachten niet van geslapen...
Ja. En niet om je ongerust te maken, maar ik was 22 toen het begon. En nu heb ik het nogquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:01 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo had jij nu trouwens ook dat Carpal Tunnel Syndroom?
Owja!! Stom....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je vergeet EW
Inderdaad...dat ze dat zelf ook niet snappen hèquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Nee, gewoon 'rusten' lukt toch niet in de praktijk. Daarvoor heb je je handen te veel nodig...
oeh, waar, die van mij is net opgegeten door het konijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:55 schreef LadyS het volgende:
Haai
ik heb een broodrooster gekochtvoor maar liefst 6,99
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:28 schreef moussy het volgende:
aan het snoer te zien wel
Dat heeft die bij ons vroeger thuis eens met de telefoon geflikt toen ie vond dat ie niet genoeg aandacht kreegquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:28 schreef moussy het volgende:
aan het snoer te zien wel
zo'n kat hebben wij ook, maar hij doet het alleen als hij niet op mn pink mag kauwenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:33 schreef Spindizzy het volgende:
Harrie (de kat) heeft het ook nog een poos gedaan, aan snoeren knagen. Heeft me twee muizen gekostGelukkig doet hij dat niet meer.
Oh... die van ons was een klein wit dwergje, dus daar verwacht je dat niet vanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:32 schreef moussy het volgende:
Dit is een vlaamse reus, die knaagt hele staalkabels door als het aan haar ligt.... die indruk kreeg ik zo maar![]()
alles wat tandjes heeft kan wat door knagen, dit is het enige trouwens dat gesloopt is, oh nee, de wielen van de poppenwagen hebben ook wat deukjesquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh... die van ons was een klein wit dwergje, dus daar verwacht je dat niet van
Die twee 'kleintjes' van mij zijn ook van die vingerknagersquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:34 schreef moussy het volgende:
[..]
zo'n kat hebben wij ook, maar hij doet het alleen als hij niet op mn pink mag kauwen![]()
Ik vind dat altijd zoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:36 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Die twee 'kleintjes' van mij zijn ook van die vingerknagers
Is ook heel ergquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo, vooral als er ook flink bij gekwijld wordt
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Aha, last van plaktoetsen, dan moet je toch je toetsenbord beter schoonmaken, LadyS![]()
Dat las ik en toen dacht ik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:04 schreef clauwheee het volgende:
Ow laat je ff weten LadyS hoe je bevalt??
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:07 schreef No Nick het volgende:
[..]
Dat las ik en toen dacht ik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAmaar helaas.. er stond wat anders...
Welkom in mijn wereld....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:06 schreef rena het volgende:
Ik weet niet wat ik heb vandaag, ben zo chagerijnig, en alle mensen die even niet doen wat ik wil die worden in m'n gedachten helemaal uitgescholdenen net kreeg ik ergens geen voorang en toen ontplofte ik bijna
![]()
Ik hou niet van dit soort dagen. En ik maak me ook best wel zorgen om mijn vriendin.
![]()
Die van mij ook. Die zou ze waarschijnlijk al gebroken hebben als ik zei dat ik met alleen jongens op vakantie ging..... Hoewel, ik ben wel 2 keer naar Lloret geweestquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:19 schreef LadyS het volgende:
mijn moeder zou mijn benen breken als ik niks van me liet horen
Euh... En dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:00 schreef LadyS het volgende:
doe maar eens 5x achterelkaar op shift rammen
krijg jij dan geen melding over plaktoetsen?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:30 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Euh... En dan?![]()
Sneltoetsen bedoel je? Allang al uitgezetquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:33 schreef LadyS het volgende:
[..]
krijg jij dan geen melding over plaktoetsen?
hier worden het plaktoetsen genoemdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:37 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Sneltoetsen bedoel je? Allang al uitgezet![]()
ja das wel een goede verklaringquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef Rewimo het volgende:
Nou eh, plaktoetsen kun je aanzetten door 5x op shift te klikkenEn dat zul je in je poetswoede wel gedaan hebben
Mail maar evenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:48 schreef coolbabe het volgende:
Wie had er ook al weer de crack voor Zuma? Ik heb nog 10 minuten te spelen en dan is tie op
Jij ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:19 schreef coolbabe het volgende:
Rewimo, je hebt mail
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:50 schreef Rewimo het volgende:
Ja, die ken ik ook. Is een soort Tetris
nog nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij ook
Verzonden om 22.01 uurquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:58 schreef coolbabe het volgende:
[..]
nog niets
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:55 schreef moussy het volgende:
Tja, deze opoe vindt het ook niet verstandig
echt nietsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verzonden om 22.01 uur
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:01 schreef Rewimo het volgende:
Gezellig dat ze weer terug zijn, Syrena
Heb hem ook niet teruggekregen... momentje. Heb hem nog een keer verzonden, ook naar mezelf, en hij komt meteen binnen. Hopelijk krijg je hem nu wel. Je hebt niet per ongeluk een spamfilter aanstaan? Kijk daar anders eens evenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:02 schreef coolbabe het volgende:
[..]
echt niets
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:05 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mam greep met 1 teen over de drempel meteen naar de sigaretten, en pap begon meteen te miepen over die laptop (vraag me dan niet wat ik die 7 dagen gedaan heb...)
Ik wil een eigen huissie ! Kan ik tenminste weg als ik er genoeg van heb
Nee het zijn lieverds hoor, maar ik woon geloof ik liever met ze in 1 dorp dan in hetzelfde huis
Ik heb hem binnen (zonder bijlage)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:05 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb hem ook niet teruggekregen... momentje. Heb hem nog een keer verzonden, ook naar mezelf, en hij komt meteen binnen. Hopelijk krijg je hem nu wel. Je hebt niet per ongeluk een spamfilter aanstaan? Kijk daar anders eens even
*insert very big smile here*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:05 schreef Syrena het volgende:
Ik wil een eigen huissie ! Kan ik tenminste weg als ik er genoeg van heb
Is niet origineel meer, is al 's gedaan (somewhere in the good old US of A, where else ... ??)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:06 schreef Syrena het volgende:
Ik kan ze natuurlijk op e-bay zetten....*hehehehe*
Licht beschadigd door natuurlijk gebruik...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:08 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen (zonder bijlage)
Go Rewimo, Go Rewimo!!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:08 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik heb hem binnen (zonder bijlage)
't Is al laat jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Go Rewimo, Go Rewimo!!!![]()
Dan voer je toch een maximum prijs in, dan bied hij steeds automatisch over de andere heen tot hij bij jouw prijs is en dan stopt het.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:09 schreef Syrena het volgende:![]()
![]()
Er heeft iemand een euro meer geboden dan ik.
En pa heeft lol. Naja, ik bied niet meer tot 1 minuut voor sluitingstijd.
Ik zie hem morgen wel, ga lekker slapen en de pc is dringend aan een reboot toe (er staan 4 envloppies rechtsonderin beeldquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]Ja daar kom ik net achter
Hij is weer onderweg, nu met bijlage
bandjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb nu echt het vakantiegevoel, zeker nu ik bandjes voor in de auto aan het opnemen ben!
Voorloper van de cd, mp3 enzquote:Op woensdag 14 juli 2004 08:33 schreef Joene het volgende:
[..]
bandjes![]()
![]()
Wij noemden dat altijd TAPES.quote:Op woensdag 14 juli 2004 08:44 schreef rena het volgende:
[..]
Voorloper van de cd, mp3 enz![]()
Ja en daar gewoon heel de ochtend apatatisch van zijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 08:31 schreef lady-wrb het volgende:
mogge!
hebben jullie dat ook wel eens dat je droomt en dan wakker wordt maar niet uit die droom komt?
(omschrijf ik dat wel duidelijk?)
Ik noem het bandjes... EN Bert heeft geen cd speler in de auto alhoewel hij die er voor mij wou laten zetten, maar ik dat een beetje onzin vondquote:Op woensdag 14 juli 2004 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Wij noemden dat altijd TAPES.
Ik vind een cd-speler niet echt nodig. Dan moet ik cd's gaan branden voor de vakantie. Bovendien luistert Bert normaal altijd radio. Mijn discman heeft het al jaren geleden begeven.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:10 schreef moussy het volgende:
Dan neem je toch gewoon een discman met zo'n BANDJE waar een stekkertje aan zit.
Coolbabe, ik krijg de mail met zumadinges terug, omdat je virusscanner vind dat een .exe een virus is. Ik heb hem nog even gescant met McAfee professional, maar die zegt dat er geen virus in zit en die is stréng.
geinig ,toch nog bandjes opnemenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind een cd-speler niet echt nodig. Dan moet ik cd's gaan branden voor de vakantie. Bovendien luistert Bert normaal altijd radio. Mijn discman heeft het al jaren geleden begeven.
Misschien kun je het anders zippen
Ik heb helemaal niks meer waar je die dingen in kan proppen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:19 schreef Joene het volgende:
[..]
geinig ,toch nog bandjes opnemenOuderwets roelt.
psst : Wij hebben niet eens meer een stereo thuis , we gebruiken voor alles een home cinema setje (wat we ooit is goedkoop hebben gekocht). in de auto zit een vaste cdspeler zon ingebouwde vanaf de fabriek enzo.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:20 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks meer waar je die dingen in kan proppen.
psssstt , wij ook niet, stond alleen maar in de weg toen ik knappe boxies op mijn pc kreegquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:25 schreef Joene het volgende:
[..]
psst : Wij hebben niet eens meer een stereo thuis , we gebruiken voor alles een home cinema setje (wat we ooit is goedkoop hebben gekocht). in de auto zit een vaste cdspeler zon ingebouwde vanaf de fabriek enzo.
mn xbox paste anders niet onder de tv , dus vandaarquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:26 schreef moussy het volgende:
[..]
psssstt , wij ook niet, stond alleen maar in de weg toen ik knappe boxies op mijn pc kreeg![]()
René zat te vaak aan de knopjes toen ze er net bij konquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
mn xbox paste anders niet onder de tv , dus vandaar
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb nog nooit een stereo gehad
DIe van de blokker kan een heel hoopquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
.
Maar nu wil ik wel een DVDspeler die ook mp3 kan afspelen. En V-cd, en S-vcd, en Divx, en en...
whahaha ...quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:44 schreef Troel het volgende:
Ik heb mijn stereo op mijn pc aangesloten. Heb dus ook geen pc's boxjes. Maar aangezien ik veel in de auto zit en tussen Markelo en Apeldoorn Skyradio uitvalt heb ik ook altijd bandjes. Ook op vakantie draai ik bandjes in de auto. Ow sorry, tapes
hoe goedkoper hoe meer ze vretenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:45 schreef Joene het volgende:
[..]
DIe van de blokker kan een heel hoop
klopt en dan maak je ze open , (ja dat doen jongens) geloof ik altijd ... en dan zie je de philips onderdelen zittenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:47 schreef moussy het volgende:
[..]
hoe goedkoper hoe meer ze vreten
Ik zal geloof ik maar niet vertellen wat voor muziek er op de bandjes staat. Anders begin je nog harder te lachenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:46 schreef Joene het volgende:
[..]
whahaha ...
tot 2 jaar geleden deed ik in de auto mp3 , alleen toen vond zon klotige junk het nodig mn radio met mp3 speler uit mn auto te verwijderen , sinds dien heb ik dus een goedkope klote radio in mijn auto .
en in mn nieuwe auto , welke ik overigens al lang geleverd had moeten hebben , zit een vaste radio .
Nou doe is gekquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zal geloof ik maar niet vertellen wat voor muziek er op de bandjes staat. Anders begin je nog harder te lachen
ah ja, ik ben een meisje, heb ooit eens een wekkerradio open gemaakt (meedoen met de jongens) en nooit meer in elkaar gekregen)quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:48 schreef Joene het volgende:
[..]
klopt en dan maak je ze open , (ja dat doen jongens) geloof ik altijd ... en dan zie je de philips onderdelen zitten
Frans isquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:50 schreef moussy het volgende:
K3 en Frans Bauer?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou doe is gek, naja iedereen begint hier ook te lachen als ik zeg waar ik dvd's van heb dus
Een liedje van K3 om Bert te stangen en verder heel simpel jaren 80 muziekquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:50 schreef moussy het volgende:
K3 en Frans Bauer?
Dat niet meer in elkaar krijgen hoef je geen meisje voor te zijnquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:51 schreef moussy het volgende:
[..]
ah ja, ik ben een meisje, heb ooit eens een wekkerradio open gemaakt (meedoen met de jongens) en nooit meer in elkaar gekregen)
Ik heb alleen de videoband en de cdquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:53 schreef Rewimo het volgende:
Die heb ik ook, van mijn vriendin gekregen
Hij is gaaf!quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:52 schreef moussy het volgende:
[..]vertel
Ik ga van de week de DVD vandirty Dancing
halen
\quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:53 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb alleen de videoband en de cd
ehm 1 dvd van Koos alberts, een dvd of 2 van frans bauer, andre hazes 2 dvd's en aantal videobanden ,en bijna alle cd'squote:Op woensdag 14 juli 2004 09:52 schreef moussy het volgende:
[..]vertel
Ik ga van de week de DVD vandirty Dancing
halen
quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat niet meer in elkaar krijgen hoef je geen meisje voor te zijn
Ooit was bij ons mijn moeders strijkijzer stuk , dus ik zeg nah die kijk ik wel ff na of er iets los zit enzo .. dus maak dat ding open , zie een los draadje en een plekje waar het wel vast zou kunnen zitten ,zolder de zooi vast , doe de stekker in het stopcontact... en toen ging die roken
Beegees zijn errug goed. En met de rest is ook niets mis hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ehm 1 dvd van Koos alberts, een dvd of 2 van frans bauer, andre hazes 2 dvd's en aantal videobanden ,en bijna alle cd'sVerder wat beegees zooi . maar das wel echt mooi
.
oja... schaam *bloost* .//...schaam....een cd van willek alberti![]()
Ja werkse enzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:56 schreef Rewimo het volgende:
Ik word als het goed is zo gehaald, spreek jullie straks op mijn werk wel
Oh ja, jij moet je écht schamen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:54 schreef Joene het volgende:
[..]
ehm 1 dvd van Koos alberts, een dvd of 2 van frans bauer, andre hazes 2 dvd's en aantal videobanden ,en bijna alle cd'sVerder wat beegees zooi . maar das wel echt mooi
.
oja... schaam *bloost* .//...schaam....een cd van willek alberti![]()
Ik heb nog een plaat (LP voor Joene) van Dirty Dancingquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:54 schreef Troel het volgende:
Overigens wil ik de cd van Dirty Dancing ook nog. Alle nummers van de film die ik gedownload heb zijn half gaar
Borsato , heb ik alleen de eerste cd van met dromen zijn bedrog.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:56 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, jij moet je écht schamen.
Ik heb alle cd's van Marco Borsato en ken de vlieger van hazes uit mn hoofd
Plaat / LP ? was da ? zon zwart draai schijfje ?quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:57 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb nog een plaat (LP voor Joene) van Dirty Dancing
je bent dan ook nog een klein meisjequote:Op woensdag 14 juli 2004 09:58 schreef moussy het volgende:
Ik vind K3 ook leuk
zo'n ding van vinyl, waarvan ik alleen nog maar mee kan gooien, omdat ik niks heb om hem op te leggen zodat ie dan geluid maakt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Plaat / LP ? was da ? zon zwart draai schijfje ?
zwarte markt kan je van die afspeelapparaten kopen voor weinig enzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:59 schreef moussy het volgende:
[..]
zo'n ding van vinyl, waarvan ik alleen nog maar mee kan gooien, omdat ik niks heb om hem op te leggen zodat ie dan geluid maakt.
Mijn man kende de Vlieger niet eens toen ik hem leerde kennenquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:56 schreef moussy het volgende:
Ik heb alle cd's van Marco Borsato en ken de vlieger van hazes uit mn hoofd
Das een goeie zaak!quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Mijn man kende de Vlieger niet eens toen ik hem leerde kennen
Daar heb ik snel verandering in gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |