ja dat is natuurlijk ook weer niet handigquote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:42 schreef Rewimo het volgende:
Christan wordt inderdaad vaak overschat. Toen we op school gingen kijken en ik met een van de kleuterjuffen in gesprek raakte keken ze er ook erg van op dat hij in groep 1 zou komen en dat het nog een paar maanden duurt voor hij 4 wordt. Ik geloof dat ze dachten dat hij in groep 3 zou komen of zoIk hoor dus juist vaak: O, wat is ie al groot dan hè?
Er is altijd watquote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is natuurlijk ook weer niet handig
Er zit een minimeet in de planning, en dan zullen we ze even rug aan rug zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:01 schreef rena het volgende:
Foto's van hun lengte?
![]()
* lady-wrb is driftig op zoek naar plateauzolen....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zit een minimeet in de planning, en dan zullen we ze even rug aan rug zetten
quote:
Hij heeft geoefend in groot lijken want in het echt stelt hij nog steeds niets voorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:39 schreef bixister het volgende:
[..]
wow, is dat Tom?!!onherkenbaar joh, zo groot lijkt ie daar.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:34 schreef E.T. het volgende:
Deze vind ik ook zo lief: (zonder I love mama speen, die ligt op het kdv)
[afbeelding]
Je bent niet de enige hoor, meestal zijn mensen verbaasd dat ik haar moeder NIET benquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:34 schreef E.T. het volgende:
En Bol, ik zou bijna zeggen dat Aurora op je lijkt
Prachtig! Het is echt een heel gesprekquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:37 schreef melonovy het volgende:
Een filmpje van Chiara aan de telefoon
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:03 schreef Berkery het volgende:
Zoë in de kinderwagen, met 'I love mama'-speen stand by![]()
[afbeelding]
ik heb bij de prenatal een speen gezien waar "oma's schatje" op staat..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:24 schreef rena het volgende:
[..]![]()
wanneer komt de i love papa speen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb bij de prenatal een speen gezien waar "oma's schatje" op staat..
of iets in die trant![]()
ik denk dat het niet voor niks is dat je er nooit babies mee zietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:30 schreef rena het volgende:
[..]Dat I love mama en papa enzo vind ik nog wel lief, maar oma's schatje
?
Dat is wel een goede ja, heb ik vroeger vaak gedaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:32 schreef Berkery het volgende:
Mijn nichtje heeft een slabbetje met "If mam says no, ask grandma"
Die is er wel, maar deze krijg je gratis in zo'n ellendig reklame pakketquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:24 schreef rena het volgende:
[..]![]()
wanneer komt de i love papa speen?
Het is moeilijk in te schatten natuurlijk wat ze er echt van vind en hoe het straks gaat uitpakken na de bevalling als de baby echt tastbaar is en een feit is. Maar nu vind ze het wel grappig allemaal, ze verteld volop dat mama een baby in de buik heeft, dat de baby bij haar op de kamer mag slapen in het kleine babybed en dat ze samen gaan 'loetballen' en zij 'glote' zus wordt. (dat zijn haar bevindingen overdag iig)quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:54 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hoe vindt Alicia het eigenlijk om een klein zusje/broertje erbij te krijgen. Kijkt ze er naar uit, of heeft ze nog niet zoveel besef ervan?
Zal vragen of danny het eens wil vastleggen ofzoquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:14 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Knor, ze is er dus echt wel heel erg mee bezig. Wel lief lijkt me dat als ze naar je buik kijkt of gaat luisteren voor als de baby beweegt.
quote:weet je dat overal waar ik kapoentjes zie ik altijd aan jouw moet denken, en ik zie er heel wat ineensEcht een beetje een gekte geworden
en het huis straks alweer uit voor je hier langs bent geweest op jouw snelheidquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:25 schreef LWaS het volgende:
Alicia![]()
Ze wordt groot zeg....
Ja, het is al zo vaak verzet...we moeten er maar eens over praten op ICQquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:28 schreef Danny het volgende:
[..]
en het huis straks alweer uit voor je hier langs bent geweest op jouw snelheid
Buurvrouws' lievelingquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:29 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb bij de prenatal een speen gezien waar "oma's schatje" op staat..
of iets in die trant![]()
Ja maar, ja maar........ Daar staan er al zoveel van hem!!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:20 schreef Jambo het volgende:
(knippie)
Haha, de foto's van Wilyan zouden meer tot zijn recht komen in "moeders mooiste?"
(knippie)
Ja, het was echt helemaal leeg, fantástisch!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:09 schreef beefcake het volgende:
Leuke foto's Mien! Lekker zo wandelen op een leeg strand
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:53 schreef LadyS het volgende:
nog even en jullie worden helemaal doodziek gespamd met BabyS
He jou ken ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:40 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik kan het filmpje van Chiara niet zien...om een of andere vage reden wil mijn player um niet afspelen... *blijft proberen*
[offtopic] Long Time No See! does ff upadte mailen enzo!! [/offtopic]quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:41 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
He jou ken ik
atwt list
Doe ikquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:45 schreef Luckepuk het volgende:
[..]
[offtopic] Long Time No See! does ff upadte mailen enzo!! [/offtopic]
Daar bloeit duidelijk iets moois opquote:Op woensdag 14 juli 2004 18:22 schreef Jonnetje het volgende:
Wat krijg je als je hier een filmpje van Chiara afspeelt?
(Ik wou dat ík film had met geluid...)
[afbeelding]
Meneer komt aan gesneld, duwt en trekt net zo hard tot mamma even opstaat, kruipt dan snel zelf op de stoel en gaat er eens goed voor zitten....
(moet je 'm niet horen als het filmpje afgelopen is...)
dat dacht ik dus ook direct!quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar bloeit duidelijk iets moois op![]()
'k geloof alleen dat Chiara al uitgehuwelijkt is aan vriendje Levi..... :'(quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar bloeit duidelijk iets moois op![]()
Ja, ze zit los, maar ik sta er natuurlijk wel naastquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:18 schreef Jambo het volgende:
En Junah heeft ook al van die prachtige blauwe kijkers. Zit ze nu al helemaal los in de tub Tan? En jullie kleding is helemaal op elkaar afgestemd.
Knap van Junah hoor. Melvin gooit nog steeds zijn hoofd voorover, dus ik durf hem nog niet los te laten! Plus dat hij mij altijd stevig vasthoudt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, ze zit los, maar ik sta er natuurlijk wel naast
En we hebben toevallig inderdaad alletwee dezelfde kleur aan, je hebt alleen mijn broek niet gezien, die is geelgroen
ik hou saskia dus ook altijd vast.. die zakt ook onderuit.. (d'r kont hangt ergens halverwege die emmer als ze d'r voeten heeft neergelegd)quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:27 schreef Belana het volgende:
Ja, dat doet Liam ook, maar die zakt dus helemaal onderuit in het water, duus ik hou altijd nog een vinger in zijn mond om hem boven water te houden.
Moet je het Moeders Mooiste topic eens kijkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:04 schreef Rewimo het volgende:
LiefMooi afgebakken, Pluis
oooow wat een heeeerlijk koppie ET!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:34 schreef E.T. het volgende:
Deze vind ik ook zo lief: (zonder I love mama speen, die ligt op het kdv)
[afbeelding]
Jeetje wat een meid alquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:47 schreef Danny het volgende:
3-kwart jaar verschil in leeftijd
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:58 schreef Tan het volgende:
Nog eentje, 5 mins. geleden gemaakt
[afbeelding]
Ik moet snel een keertje langskomen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:02 schreef pluisje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Met tante Wendy (hier bekend als jellepelle) en nichtje Lisa
Nee sorry, vandaag niet! Gister voor het laatstquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:02 schreef Luchtbel het volgende:
Is Dylan ook nog leuk op de foto geweest?
Had je deze nog niet gezien dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef beefcake het volgende:
Ik rol de hele tijd op mijn buik, maar ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk![]()
[afbeelding]
Hee daar is mama met de camera, dat is wel interessant...
[afbeelding]
Op mijn rug liggen is al helemaaaaal niet leuk
[afbeelding]
Oeh daar is die camera weer. Ik was net aan het lachen, maar nu moet ik wel serieus kijken!
[afbeelding]
Oke een gekke bek dan, maar ik ga niet lachen hoor!
[afbeelding]
Ik hang in de tummy-tub. En nee, ik doe NIET m'n voeten onder water:quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:57 schreef Jonnetje het volgende:
Tummytub/badfoto's????
![]()
Als je wil, kan ik ze via msn naar je sturen. En nog meer. Je zegt het maar. Ik vind het niet erg om de pochen met mijn ventjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:18 schreef Luchtbel het volgende:
Nee man![]()
en nu kan ik ze ook weer niet zien omdat picserver zit te dissen
![]()
Kom maar, kom pimpen met Dylanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef beefcake het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik ze via msn naar je sturen. En nog meer. Je zegt het maar. Ik vind het niet erg om de pochen met mijn ventje![]()
Ringvinger en pink onder de oksel, duim onder de kin en wijsvinger achter d'r hoofd.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:39 schreef Belana het volgende:
SaskiaNu kan ik ook meteen zien hoe je moeder je vast houdt, kan ik het nadoen
Thanks!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 20:26 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ringvinger en pink onder de oksel, duim onder de kin en wijsvinger achter d'r hoofd.
zo kan ik alle capriolen van mevrouw opvangen
Dank je, het is vlgs mij al meer dan een half jaar geleden, ik heb niet altijd geschikte foto's bij de hand of geen webspace, dus daar hangt meestal mn spambehoefte van afquote:Op zondag 18 juli 2004 22:39 schreef Jessicaa het volgende:
Zoe wat een dametje al ! Ik kan me niet herinneren waneer je voor t laatst gespamt hebt Moralia! Het is een prachtmeid in ieder geval. Moet je vaker doen hoor
Geen van beidenquote:Op maandag 19 juli 2004 09:13 schreef Bright het volgende:
Tan, welke is nu de pop en welke Jessai?
Wow, wat een schatjequote:Op zondag 18 juli 2004 22:27 schreef moralia het volgende:
Hier ook weer eens tijd voor een update, deze foto van onze Zoë is van zo'n week of twee geleden op de verjaardag van oma.
[afbeelding]
Isa heeft volgens mij een groeispurt, jeetje, wat is dat al een hele meid geworden! En vol adoratie kijken naar haar broerquote:Op maandag 19 juli 2004 00:17 schreef phileine het volgende:
wow wat is piet al een vent, en Zoë is echt een hele meid!!
hier humptydumpty die trots is op haar grote broer die over is naar de vierde:
[afbeelding]
en hier bij het aanschouwen van een draaiorgel:
[afbeelding]
Ik vond het rampzalig, ik HAAT draaiorgels want ze zijn altijd vals en veel te hard, en nu draaiden ze ook nog Frans Bauer. Maar ja, ik heb daar dus lijp tien minuten staan kijken en ook nog 50 cent gegeven toen die vent kwam langsrammelen. Voor de rest van de kalverstraat was Isa de attractie, want na de eerste verbazing ging ze mee zingen en dansen.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:54 schreef bixister het volgende:Isa
was 't mooie muziek?
ja en Dylan ook!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:46 schreef Bright het volgende:
Beefcake, wat een leuk koppie toch!
quote:Op maandag 19 juli 2004 14:13 schreef phileine het volgende:
Isa lijkt inderdaad trouwens vaak op Chiara, ik heb een foto van een tijd geleden waar Remco zelfs intrapte (toch Melonovy?), die dacht dat het Chiara was alleen herkende hij de setting niet.
quote:Ook als ik dat filmpje zie van Chiara aan de telefoon is het net of ik Isa hoor en zie. Dezelfde soort geluidjes, zelfde manier van bewegen, zelfde krulletjes in de nek. Wel handig, want wij hebben geen filmcamera, dus dan neem ik gewoon de filmpjes over van Melonovy voor later.
Daar zat ik ook al naar te kijken... Die broek is echt stoer!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:31 schreef beefcake het volgende:
Chiara
Wat heeft ze een stoere broek aan op de middelste foto!!
Die knuffels van Kikker zijn koel
hey Moussyquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:35 schreef moussy het volgende:
Die box op de achtergrond in dat filmpjeDaarom is die van ons opgeruimd en wordt hij donderdag opgehaald
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:44 schreef melonovy het volgende:
[..]
hey Moussydas helemaal niet de bedoeling dat je daar op ging letten ja!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:31 schreef beefcake het volgende:
Chiara
Wat heeft ze een stoere broek aan op de middelste foto!!
hij is echt enorm wijd! Remco vindt hem te wijd, ik vind 'm gewoonquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:43 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken... Die broek is echt stoer!
Nou zeg!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:47 schreef bixister het volgende:
[..]
ja en Dylan ook!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |