Op deze manier is spam lang zo erg nog nietquote:Op maandag 12 juli 2004 23:07 schreef Gaaaast het volgende:
779 Gijsjes doen een beetje spammen![]()
ff spammen dan
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Turk. Ik reageerde toen er nog niemand had gereageerd. We waren te gelijk, maar hij iets eerder.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prima post G.Alleen jammer dat het wel een outsider magnet is
Mag jij nog op FOK zolaat van je kuikenquote:Op maandag 12 juli 2004 23:17 schreef mr_Brown het volgende:
[afbeelding]
Nikki Visser![]()
ik heb haar op mijn buroblad
![]()
ik mis je kachel van mequote:Op maandag 12 juli 2004 23:20 schreef mr_Brown het volgende:
slapen
Ik ben altijd vroeg lieverdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 05:44 schreef Nadientje het volgende:
hhahahaha jij op?
Thee is lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 05:48 schreef Nadientje het volgende:
thee ook
Succes schoonheid!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 05:49 schreef Nadientje het volgende:
werkentot strakjes
Gaaaaastquote:Op dinsdag 13 juli 2004 06:36 schreef Gaaaast het volgende:
ChOas![]()
Geniet er van!....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:12 schreef Tigress74 het volgende:
Koffie !!!
Schatjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 06:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
Gaaaaast
Zal ik zeker doenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Geniet er van!....
Ik ga naar mijn werk
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:29 schreef Magneet het volgende:
mogguh, bakkie koffie gaat zetten
ben pas net wakker, hoef pas om 9.00 te beginnen dus rijd hier om 8.00 weg dus nog ff lekker tijd voor een bakkiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:31 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ben net begonnen aan mijn 3e bakkie ...ik drink echt teveel koffie
tis niet geluktquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:00 schreef Magneet het volgende:
zo ik ben er, mogguh iedereen die net pas wakker is
Ja dat had ik ook... hij kwam ineens met de melding "to many retries.."quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
tis niet geluktik keek vanmorgen en toen was ie weer overnieuw begonnen
![]()
wacht ff.... ik zie wel wat staan.... hoeveel mb is de appl. in totaal??
Jooooo wasssuuupp foolquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:36 schreef mr_Brown het volgende:
mogguh
oh..... ikke maar 130quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook... hij kwam ineens met de melding "to many retries.."
Ik heb 274Mb binnen... is dat alles?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oh..... ikke maar 130..... dan heb ik zekerweten niet alles
net wakker ooooookkkkkkkkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Gijsjes. Hee net wakkerlekker hoor
Gijsssssss heeerlijk ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
net wakker ooooookkkkkkkk![]()
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
knijp Surfer ff in zijn tepels voor mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:56 schreef Tigress74 het volgende:
Het is hier ook weer gezellie
Ik ga maar weer ff een rondje koffie halen...misschien dat dat helpt....
Waarschijnlijk niet want de meeste zijn thee-drinkers
Een bakkie thee met 2 zoetjes graag Tiggyquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:56 schreef Tigress74 het volgende:
Het is hier ook weer gezellie
Ik ga maar weer ff een rondje koffie halen...misschien dat dat helpt....
Waarschijnlijk niet want de meeste zijn thee-drinkers
oooooohhhhhhhhhh lekker gijs...... ff lekker pleitte...... ik nog 46 dagenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:55 schreef Thor-Nexium het volgende:
Nog maar 3 daagjes werken en dan lekker 9 dagen vakantie
zoetjes ooookkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:57 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Een bakkie thee met 2 zoetjes graag Tiggy![]()
En hoe lang ga je weg dan Gijs.Samen met slurfer toch en de kuikens??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
oooooohhhhhhhhhh lekker gijs...... ff lekker pleitte...... ik nog 46 dagen
Gijijijijijjs ... HOERRRRRR... net wakker ook!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:53 schreef Thor-Nexium het volgende:
Morguuuuuuuuuuuuuuuuuuuh Gijsjes. Hee net wakkerlekker hoor
Gijssssssssssss lekkere geile staafzuiger van mequote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gijijijijijjs ... HOERRRRRR... net wakker ook!!
ja zoiets is het, brown bij jouw ging het vanmorgen maar met 1 kb/s ofzo soms iets meer soms iets minder, toen heb ik je een keer gekicked om te kijken of dat hielp maar niet dus. Bij gaast is alles volgens mij ok gegaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook... hij kwam ineens met de melding "to many retries.."
Ik heb 274Mb binnen... is dat alles?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
En hoe lang ga je weg dan Gijs.Samen met slurfer toch en de kuikens??
Als jij het doet is het lekkerder schatje... je hebt ook meer om in terug te knijpnequote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
knijp Surfer ff in zijn tepels voor me
gekicked oookkkkkk.......quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja zoiets is het, brown bij jouw ging het vanmorgen maar met 1 kb/s ofzo soms iets meer soms iets minder, toen heb ik je een keer gekicked om te kijken of dat hielp maar niet dus. Bij gaast is alles volgens mij ok gegaan
*in auto stapt*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga maar ff lekker douchen ff die staaf goed wassen. Heerlijk als jullie komen kijken mr. Brown en Slurfer![]()
Correctemundo senorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
met slurfer ja
en de kuikens
![]()
volgens mij gaan we 11 dagen....... maar ik kan het ook mis hebben
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:03 schreef Magneet het volgende:
Ik heb iif bij SLurfer & Gaast zien staan dat het completed was, Brown heb je wel reume oid aanstaan anders begint hij altijd weer opnieuw
20 seconden later was je weer ingelogd maar nog ging het kut terwijl ik bandbreedte genoeg beschikbaar hebquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
gekicked oookkkkkk.......![]()
![]()
![]()
ik probeer het vanavond nog wel een x okquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
20 seconden later was je weer ingelogd maar nog ging het kut terwijl ik bandbreedte genoeg beschikbaar heb
*AUTO IN RENT*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:03 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga maar ff lekker douchen ff die staaf goed wassen. Heerlijk als jullie komen kijken mr. Brown en Slurfer![]()
taalfouten zijn nu gecorrigeerd geloof ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
is goed, ik kan nu toch ook niks doen vanaf het werkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik probeer het vanavond nog wel een x ok![]()
En thee en dan nog zoetjes ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:57 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Een bakkie thee met 2 zoetjes graag Tiggy![]()
paintquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
kutzoooi.... wilde ff lekker gaan shoppen vandaag.....wat moet ik nu dan doen???
Je hebt die oude versie toch nog??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:06 schreef mr_Brown het volgende:
kutzoooi.... wilde ff lekker gaan shoppen vandaag.....wat moet ik nu dan doen???
Heerlijk joy een bakkie potenlikeur. En over aspartaam hoe giftiger hoe beter.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:08 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En thee en dan nog zoetjes ook![]()
![]()
Waar zijn de echte mannen toch gebleven
Thor tik voor de gein eens een keer aspartaam in bij google..denk dat je dan zo weer aan de suiker zit
En ff over echte mannen ik wil wel weer ff een naakt foto van mezelf plaatsen maar dan word ik weer gekickedquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:08 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En thee en dan nog zoetjes ook![]()
![]()
Waar zijn de echte mannen toch gebleven
Thor tik voor de gein eens een keer aspartaam in bij google..denk dat je dan zo weer aan de suiker zit
Ohw dan zit je goedquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:18 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Heerlijk joy een bakkie potenlikeur. En over aspartaam hoe giftiger hoe beter.![]()
Kijk als ik dat allemaal met coke zou willen berijken moet ik 5 gram per dag snuiven. Is een zoetje toch goedkoper.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohw dan zit je goed
Een paar van de 90 verschillende symptomen die veroorzaakt kunnen worden door Aspartaam, omvatten: hoofdpijn / migraine, duizeligheid, aanvallen, misselijkheid, gevoelloosheid, krampachtige bewegingen van de spieren, gewichtstoename, uitslag, depressie, vermoeidheid, irritatie, hartkloppingen, slapeloosheid, gezichtsproblemen, gehoorverlies, harttrillingen, ademhalingsmoeilijkheden, ongerustheidaanvallen, onduidelijks spraakvermogen, smaakverlies, oorsuizingen, duizelingen, geheugenverlies en gewrichtspijn.
Volgens onderzoekers en artsen, die de nadelige effecten bestuderen, kunnen de volgende chronische ziekten teweeggebracht of verergerd worden door het innemen van Aspartaam: hersentumoren, multiple sclerose, epilepsie, het chronische vermoeidheidssyndroom, Parkinson, Alzheimer, verstandelijke achteruitgang, lymfoom, geboortebeschadigingen, fibromyalgie en suikerziekte.
Beetje hard knijpen als het kanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
knijp Surfer ff in zijn tepels voor me
Ik heb wel een bestand binnen van 274 mb maar ik/hij herkend de extensie nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:01 schreef Magneet het volgende:
[..]
ja zoiets is het, brown bij jouw ging het vanmorgen maar met 1 kb/s ofzo soms iets meer soms iets minder, toen heb ik je een keer gekicked om te kijken of dat hielp maar niet dus. Bij gaast is alles volgens mij ok gegaan
Whahahahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
En ff over echte mannen ik wil wel weer ff een naakt foto van mezelf plaatsen maar dan word ik weer gekicked
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohw dan zit je goed
Een paar van de 90 verschillende symptomen die veroorzaakt kunnen worden door Aspartaam, omvatten: hoofdpijn / migraine, duizeligheid, aanvallen, misselijkheid, gevoelloosheid, krampachtige bewegingen van de spieren, gewichtstoename, uitslag, depressie, vermoeidheid, irritatie, hartkloppingen, slapeloosheid, gezichtsproblemen, gehoorverlies, harttrillingen, ademhalingsmoeilijkheden, ongerustheidaanvallen, onduidelijks spraakvermogen, smaakverlies, oorsuizingen, duizelingen, geheugenverlies en gewrichtspijn.
Volgens onderzoekers en artsen, die de nadelige effecten bestuderen, kunnen de volgende chronische ziekten teweeggebracht of verergerd worden door het innemen van Aspartaam: hersentumoren, multiple sclerose, epilepsie, het chronische vermoeidheidssyndroom, Parkinson, Alzheimer, verstandelijke achteruitgang, lymfoom, geboortebeschadigingen, fibromyalgie en suikerziekte.
Oooooohhhhhquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:20 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ohw dan zit je goed
dr.Tiggy oooooookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Maar dr.Tiggy er komen nu van die lange witte dunne dingen uit mijn anus komt dat ook door de zoetstof of moet ik mijn hol een keer wassen_O-
Anus van Thorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Maar dr.Tiggy er komen nu van die lange witte dunne dingen uit mijn anus komt dat ook door de zoetstof of moet ik mijn hol een keer wassen_O-
Is dat niet toevallig mijn Rainbow 6 save die laatst opgegeten hebt?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Straks post je dus onder "Thor_nexium op het werk"quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:27 schreef Thor-Nexium het volgende:
Ga me ff aankleden en lekker werken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Is dat niet toevallig mijn Rainbow 6 save die laatst opgegeten hebt?![]()
moet je ff met nero oid branden naar een cdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik heb wel een bestand binnen van 274 mb maar ik/hij herkend de extensie niet
ik heb anders wel een ISO reader voor je..... of wat Magneet zeiquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Ik heb wel een bestand binnen van 274 mb maar ik/hij herkend de extensie niet
Zal ik mijn Email adres ff gevenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
En ff over echte mannen ik wil wel weer ff een naakt foto van mezelf plaatsen maar dan word ik weer gekicked
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooooohhhhh
Thor... niet op ingaan... doe het niet jongen...![]()
![]()
Het wordt erger...![]()
Geen brander heeftquote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik heb anders wel een ISO reader voor je..... of wat Magneet zei
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:17 schreef Magneet het volgende:
Ik doe zoiets nooit meteen branden maar als een drive mounten met daemon tools dat werkt het fijnste
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:19 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
pleeeeeeeeaaaaaassse , je weet na gister best dat ik geen zak snap van zulke praat
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:17 schreef Magneet het volgende:
Ik doe zoiets nooit meteen branden maar als een drive mounten met daemon tools dat werkt het fijnste
hij moet wel bij zijn eigen vak blijven hé : stelenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Echte neger
webspace van een ander gebruiken
ik vind dat plaatje zooooo cool en zooo toepasbaar bij Magneetquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:28 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
Echte neger
webspace van een ander gebruiken
FF knuffelequote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
volgens mij heb jij dat plaatje als achtergrondquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik vind dat plaatje zooooo cool en zooo toepasbaar bij Magneet
zal wel cd's op 24x kunnen branden en dvd's op 8x lezen ofzoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:33 schreef Gaaaast het volgende:
Kan nergens de specificaties vinden van de brander in m`n laptop Acer Aspire 2003WLMI![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:31 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
FF knuffele![]()
ik moet nog tot 17.30quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:34 schreef Gaaaast het volgende:
Oja, en ik mag NOG steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeds niet naar huis
18.15quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:37 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet nog tot 17.30
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:38 schreef Gaaaast het volgende:
Kan iemand ff kijken of de site van www.computerpirates.com het bij jullie wel doet?
15.30quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
18.15![]()
Oei oei oei, direct weg geldquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:41 schreef Tigress74 het volgende:
[..]doet ut nie
Gezellie saampjes met mijquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:50 schreef silver-surfer het volgende:
Pfff... he .. lekker gegeten..
Ja.. *zucht* HEL!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Gezellie saampjes met mij![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. *zucht* HEL!!
Lijkt mij ook verschrikkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. *zucht* HEL!!
zooooooooooo guntquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. *zucht* HEL!!
*KRAK*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:07 schreef Tigress74 het volgende:
[..]en morgen weer
![]()
Maal 10 gijs..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook verschrikkelijk
Bedankt voor de nieuwste Photoshop .... en nu fuck off...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
zooooooooooo gunt
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
*KRAK*
Oei... was dat mijn been dat brak?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Bedankt voor de nieuwste Photoshop .... en nu fuck off...
haal die knipoog weg manquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Maal 10 gijs..![]()
Och geeft niks... mag ik hem dan nu weer terug?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:22 schreef Tigress74 het volgende:
[..]was je stoel...vind je het gek met dat gewicht erop
Diequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
haal die knipoog weg manje meent het wel
![]()
Nou sorry dat ik hem nog probeerde te repareren hoorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Och geeft niks... mag ik hem dan nu weer terug?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:32 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
haal die knipoog weg manje meent het wel
![]()
Dat vind je alleen maar lekkerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die... hoort er echt wel..
Ze zit naast me gijs... wat denk je nou?? Dadelijk komt ze weer op mijn schoot zitten
geloof me dat lukt je echt niet meer... je hebt dat ding compleet verwoest met die dikke kont.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Nou sorry dat ik hem nog probeerde te repareren hoor
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:45 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Dat vind je alleen maar lekker
Ach zolang mijn kont nog niet zo breed is als jou onderarm maar ik me geen zorgenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
geloof me dat lukt je echt niet meer... je hebt dat ding compleet verwoest met die dikke kont.
wil je ff voor de gein bij slurfer op zijn schoot gaan zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:53 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ach zolang mijn kont nog niet zo breed is als jou onderarm maar ik me geen zorgen
Dan zou ik na de liposuctie ook maar eens langs de opticien gaan meisje...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:53 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ach zolang mijn kont nog niet zo breed is als jou onderarm maar ik me geen zorgen
Wil jij voor de gein je hoogste baas in zijn ballen schoppen!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wil je ff voor de gein bij slurfer op zijn schoot gaan zitten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan zou ik na de liposuctie ook maar eens langs de opticien gaan meisje...
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
wil je ff voor de gein bij slurfer op zijn schoot gaan zitten![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Wil jij voor de gein je hoogste baas in zijn ballen schoppen!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]de neiging tot op schoot zitten onderdruk ik totdat ik jou weer eens tegen kom...kan ik me op jou uitleven
![]()
dit doe ik overigens op speciaal verzoek van Slurfer![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:57 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik heb zo'n protese op mijn neus....jij niet...*mmmm* wie moet er ook alweer langs de opticien
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Tigress74 het volgende:
[..]de neiging tot op schoot zitten onderdruk ik totdat ik jou weer eens tegen kom...kan ik me op jou uitleven
![]()
dit doe ik overigens op speciaal verzoek van Slurfer![]()
Whehehehehequote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
done![]()
Tiggy nu jij![]()
*kastje leegruimt en laptop inleverd*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk ..... ga je me dan ook pijpen
Pootje WTF ...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
heerlijk ..... ga je me dan ook pijpen
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:01 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
:')
Was mijn grap te diep voor je?.... hahahahaha ... jammer hoor..
Ooooohh...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:03 schreef Tigress74 het volgende:
[..]daarvoor nemen me MuPu mee naar de volgende meet
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooohh...heerlijk.. en die vrouw kan pijpen joh...
![]()
Dit typ ik met een stalen gezicht terwijl ik haar aankijken![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:04 schreef Tigress74 het volgende:
[..]de mijne voor jou......ik weet hoe dik ik bij....jij bent nog steeds in de ontkenningsfase en denkt dat je mollig bent ofzo
![]()
![]()
![]()
DAMNNNNNNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:03 schreef Tigress74 het volgende:
[..]daarvoor nemen me MuPu mee naar de volgende meet
Ik ben levensmoe gijsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Pootje WTF ...
Ik heb DV1quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]... wat een slappe comback zeg..
Tuurlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:07 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Ik heb DV1
Nou ga je nou mee Flipje of niet ?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
DAMNNNNNNNNNNNNNNmijn eigen Umfufu
![]()
heeeeeeeeeeeerlijk......
en als toetje doe ik jou![]()
Zegquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:07 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Ik ben levensmoe gijs![]()
*PROEST*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Tuurlijk
Heeeeeeeeellllppppppp![]()
Blijkbaar maakt Brown een erg goede inschatting...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
ZegAlsof jullie weten hoe ik pijp...you wish !
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:08 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
ZegAlsof jullie weten hoe ik pijp...you wish !
zouden dat bij de DVD extra's te zien zijn??quote:di 13 jul 2004
Halle barst uit de kleren
door onze redactie
AMSTERDAM - Hollywood-ster Halle Berry zegt dat zij steeds uit haar kostuum barstte, tijdens de shoot van de nieuwe film Catwoman. Het outfit van de actrice was niet in staat om al haar vrouwelijke rondingen op de plaats te houden...
"Ik kan je niet vertellen hoe vaak mijn kostuum openbarstte, het waren ontelbare keren. Ik voelde me elke keer weer voor gek staan, omdat bepaalde lichaamsdelen ineens pontificaal in beeld waren", aldus Halle.
"Ik had meerdere Janet Jackson-momenten. Maar ja, vind je het gek! Met zo'n strak pakkie, dan vraag je toch ook om moeilijkheden?!"
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
http://www.game-zone.nl.nu/
Jaaaa.. dat las ik ook net..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:23 schreef mr_Brown het volgende:
OMG![]()
[..]
zouden dat bij de DVD extra's te zien zijn??
ach houd je bek toch met die dikke bolle plofkop van jequote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa.. dat las ik ook net..
Ze heeft echt een prachtig lichaam zeg![]()
Maar wel een rotkopquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa.. dat las ik ook net..
Ze heeft echt een prachtig lichaam zeg![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar wel een rotkop
Mjah, ik vind haar niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ach houd je bek toch met die dikke bolle plofkop van je![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:54 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Wat hou ik toch van je ronde brulaap van me ....
Al is het alleen omdat ik me net bedenk dat jou bewustzijn en intelligentie de zelfde beperkte vermogens hebben als de anus van onze hond..
Fuck you vette dikke darmquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
respect !!! je word steeds beter
maar nog suck je :')
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Fuck you vette dikke darm
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:02 schreef Tigress74 het volgende:Tour de France
![]()
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:02 schreef Tigress74 het volgende:Tour de France
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschrikkelijk![]()
Daar is nou ECHT niets aan
Tof hequote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:21 schreef Tigress74 het volgende:
[..]je bent het met mij eens over iets
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tof heNeuken dan maar?
Party Pooperquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:32 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik ga naar huis
Pootquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:32 schreef Tigress74 het volgende:
[..]ik ga naar huis
Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Woooooeeeeeeequote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:42 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Poot![]()
![]()
FEESSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTT
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef Gaaaast het volgende:
Thuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssss
quote:Geachte heer/mevrouw ,
De volgende artikelen zijn afgehaald, verstuurd of heeft u al ontvangen:
Artikelnummer, Produkt Omschrijving, Geleverd, Bedrag (excl.BTW in ¤)
00008580 Aspire 2003WLMi 1 1281.25
8602 Verzend Kosten 1 0.00
8605 Handlingkosten 1 0.00
Subtotaal (excl BTW, in ¤):
1281.25
Afhaal/Verzend-, Handlings- en Betaalkosten (excl BTW, in ¤):
0.00
BTW (in ¤):
243.44
Totaal (incl BTW, in ¤):
1524.69
Mooi ding hoor gijs...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:19 schreef Gaaaast het volgende:Morgeh komtie binnen
Morgeh komtie binnen
![]()
[..]
Prive Gijs, wel via werk hoor (PC Prive)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi ding hoor gijs...
Is die voor prive of voor het werk gebruik?
een echte gijsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:59 schreef ChOas het volgende:
Hooooooney!!!!.... I'm hoooooooooooomo!!!!!
Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo guntquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:00 schreef mr_Brown het volgende:
hé lekker.... gezellig op je werk eten
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:41 schreef Gaaaast het volgende:
Gelijk ff de layout verneukt
Hahahhahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
WTF!!! ik heb een dagvaarding![]()
![]()
gepakt bij het inbreken?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Neger!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:53 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
Nesteldrang?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nesteldrang heerst![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:55 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hahahhahahahahahahahaha
Oh sorry
Waarvoor dan?
Soep loopt heeerlijk gijsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:56 schreef Magneet het volgende:
[..]
gepakt bij het inbreken?
btw fotosoep loopt nu weer aardig
Dat word dan een dagje door de koopgoot lopen om te zakkenrollenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij op of omstreeks 12 mei 2003 te Abcoude als bestuurder van een personenauto op de voor het openbaar verkeer openstaande weg, de Burg. des Tombesweg, tijdens het rijden een mobiele telefoon heeft vastgehouden; art. 61a Reglement verkeersregels en verkeertstekens 1990![]()
ik dacht dat ik deze boete allang betaald had man![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat word dan een dagje door de koopgoot lopen om te zakkenrollen
dan moet je toch al een paar aanmaningen hebben gehad?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hij op of omstreeks 12 mei 2003 te Abcoude als bestuurder van een personenauto op de voor het openbaar verkeer openstaande weg, de Burg. des Tombesweg, tijdens het rijden een mobiele telefoon heeft vastgehouden; art. 61a Reglement verkeersregels en verkeertstekens 1990![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]ja idd..... en het erge is..... de zitting is tijdens mijn vakantie
![]()
Oh ik wil ook wel voor jou op vakantiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
eeehhhh ja....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan moet je toch al een paar aanmaningen hebben gehad?
Het smaakte voortreffelijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef Quinny het volgende:
Sjo ik hoop voor dat het eten bij jullie weer eens niet te vreten is. Want ik heb heerlijk voor mezelf gekookt. En het was heerlijk![]()
![]()
...........quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Whahahahahaha Briljant hoor ditquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eeehhhh ja....maar ik heb het te laat betaald.....
tenminste..... dat denk ik
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
HOER!!!!
en het leukste is dat ik ook nog een x met jou aan het bellen was![]()
![]()
ff afschrift zoeken dan en kijken of je de zaak niet kan verzettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:05 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
eeehhhh ja....maar ik heb het te laat betaald.....
tenminste..... dat denk ik
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
...........
M...mmmmmmm....
>...............%%^&%*@!#@$&((*
......
Whoe..... WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AUUUUW MIJN BUIK !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou mag ik wel in zijn plaats mee op vakantie. He 3 vrouwen en een man klinkt best wel leuk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:07 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ik geniet met volle teugen![]()
![]()
![]()
ff afschrift zoeken ookquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
ff afschrift zoeken dan en kijken of je de zaak niet kan verzetten
leuk.... LEUK... LEEUUKK... dat klinkt fantastisch,.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou mag ik wel in zijn plaats mee op vakantie. He 3 vrouwen en een man klinkt best wel leuk.![]()
manquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nou mag ik wel in zijn plaats mee op vakantie. He 3 vrouwen en een man klinkt best wel leuk.![]()
Ik zeg het nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:02 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
leuk.... LEUK... LEEUUKK... dat klinkt fantastisch,.....![]()
Poot ... al moet ik er voor zorgen dat je levenslang krijgt.... je gaat NIET mee naar Turkije!!
Maar als Brown of ik niet meegaan vraag ik me af wie de man isquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Al maak je me uit voor pissebed... jij krijgt vanavond nog een gesprekje met Rensquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
manwelke man???
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
manwelke man???
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar als Brown of ik niet meegaan vraag ik me af wie de man is
zeg het dan niet ook niet cuntquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik zeg het niet... Ik zeg het niet
... Ik zeg het niet
![]()
![]()
GUUUUUUUUUUNT!!!!!!!!
...
Aaachhh... nou vooruit .. ik zal je een kleine hint geven...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar als Brown of ik niet meegaan vraag ik me af wie de man is
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
![]()
heb je geen telebankieren oid? daar zou je het ook in moeten kunnen vinden als je het daarmee gedaan hebtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ff afschrift zoeken ook![]()
![]()
Gijsssss...... mijn administratie ziet eruit als jouw zolder
Ik hoop dat je Messiah onder je ogen in de fik vliegtquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:11 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Al maak je me uit voor pissebed... jij krijgt vanavond nog een gesprekje met Rens
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:14 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
heb je geen telebankieren oid? daar zou je het ook in moeten kunnen vinden als je het daarmee gedaan hebt
Heel erg goed idd.... alleen al zoo vaak gezien..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:16 schreef Chocobo het volgende:
Absolute Power op tv straks....Heerlijke film met Clint Eastwood !
Jij gijs!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]Gijsje... hebben we mooi gesolved he
Ik pas 1x bolle klootzak !quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Heel erg goed idd.... alleen al zoo vaak gezien..
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:16 schreef Quinny het volgende:
Ze zitten al op je te wachten, Brown. Voor een kopje koffie
[afbeelding]
dan moet je toch echt je afschriften gaan organiserenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]al gechecked...... ik kan niet zo ver terug kijken
Who gives a fuck quetipquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik pas 1x bolle klootzak !
quote:
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:16 schreef Quinny het volgende:
Ze zitten al op je te wachten, Brown. Voor een kopje koffie
[afbeelding]
Hier ook niet denk ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:23 schreef mr_Brown het volgende:
[..]zou ik daar op Fok kunnen??
WHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:22 schreef Magneet het volgende:
[..]
dan moet je toch echt je afschriften gaan organiseren
stelletje hoerenquote:
Ja het is leuk maar echt lachen kan ik niet. Als dit nou Surfer zou overkomen had je me echt moeten oprapen morgenochtend.... GEHUILD van het lachenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:28 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
stelletje hoeren![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja het is leuk maar echt lachen kan ik niet. Als dit nou Surfer zou overkomen had je me echt moeten oprapen morgenochtend.... GEHUILD van het lachen![]()
![]()
maar ja,.... dromen he
Ooooooohh...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:29 schreef Chocobo het volgende:
Ja het is leuk maar echt lachen kan ik niet. Als dit nou Surfer zou overkomen had je me echt moeten oprapen morgenochtend.... GEHUILD van het lachen![]()
![]()
maar ja,.... dromen he
En pech met de idiotenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
![]()
het geluk is met de dommen
![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:31 schreef Ker_Plunk het volgende:
Laat me brownie met rust
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooooohh...
Wat is het dat je zo aan me haat?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
kusje eropquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit me net te scheren, had wat haast...en ja hoor,scheersnee...Maar nee, niet zo gewone, maar met me Mach3 voluit door me bovenlip heenHet zit toch een partij te bloeden
zo vroeg mogelijk ik duik vroeg me nest inquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:42 schreef mr_Brown het volgende:
hoelaat gamen wa??
Fotoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zit me net te scheren, had wat haast...en ja hoor,scheersnee...Maar nee, niet zo gewone, maar met me Mach3 voluit door me bovenlip heenHet zit toch een partij te bloeden
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:33 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Foto. Nu kan je samen met Nadine bloeden :').
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |