thank you man, we know we're goodquote:Op maandag 12 juli 2004 22:56 schreef =HellFire= het volgende:
Geweldig!!!The Hives zijn goed, erg goed.
Your new cd kicks arse too mate!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thank you man, we know we're good![]()
are you comming to see me ehh our bandquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:18 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Your new cd kicks arse too mate!
Yeah, like duh ofcourse!quote:Op zondag 18 juli 2004 20:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
are you comming to see me ehh our bandin paradiso?
Inform me when the ticket sale startsquote:Op zondag 18 juli 2004 20:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yeah, like duh ofcourse!
Gimme free tickets plz!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Inform me when the ticket sale starts
Halleluja. Das best prijzig.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:02 schreef soul114 het volgende:
van graz.nl (met dank aan MM2)
ticket prijs wordt (zeer hoogst) waarschijnlijk 22 euro + service kosten
thnxquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:52 schreef soul114 het volgende:
.. nu live op lowlands trouwens!!
[http://3voor12.vpro.nl/3voor12/live/video_frame.jsp?programs=11998947&lstreams=12001517]
ik was er toen bij. Hebben we de raindance gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef soul114 het volgende:
.. vergeet niet nederland 3 te checken vanaaf.. komen ze ook!
can the hives control the weather ?!!!?![]()
zo dacht ik ook alquote:* Jammer dat ik de stream niet kan rippen *
Net zei hij er nog wat over...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik was er toen bij. Hebben we de raindance gedaan
[..]
Kan de stream link niet vinden [de .asf / .wmf ]quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef The_Hives het volgende:
zo dacht ik ook al![]()
ja ik hoorde het, heb de stream ook op staan. Tering wat was het heet dat jaar. Dat was toen idd (zoals hij zei) de eerste bui. Was wel lachenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:15 schreef soul114 het volgende:
[..]
Net zei hij er nog wat over...
Zo van dit jaar regent het weer.. tot wij begonnen
kijk rechts de zon ! Gevolgd door iets van
Can the hives control the weather !
[..]
mja, ben niet zo technischquote:Kan de stream link niet vinden [de .asf / .wmf ]
mja hopelijk dat ze op TV veel uitzenden & later op
3voor12 plaatsen (dat is wel save-able geloof ik)
.. de mensen die mij meestal weten te helpen hiermee zitten dus nu op Lowlands...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:21 schreef The_Hives het volgende:
mja, ben niet zo technisch
veel van mijn vrienden zitten er ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:26 schreef soul114 het volgende:
[..]
.. de mensen die mij meestal weten te helpen hiermee zitten dus nu op Lowlands...
supply and demand, snel kijken!
tjsa.. ik zou vandaag tentamen hebben (niet gedaan)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
veel van mijn vrienden zitten er ook![]()
tipje: RARquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:32 schreef soul114 het volgende:
[..]
tjsa.. ik zou vandaag tentamen hebben (niet gedaan)
en volgende week nog belangrijk tentamen !
Volgend jaar ga ik zeker naar een festival
(Waren 'te laat' voor Rock Werchter)
als je kaarten kan krijgenquote:.. ziet er goed uit dit.. heb zin in 15 okt!
.. ff line ups afwachten!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tipje: RAR
waarom niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef The_Hives het volgende:
als je kaarten kan krijgen
.. weet niet luister vrijwel nooit naar de radio!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:38 schreef Sjaakman het volgende:
Komt er ook wel eens muziek van the Hives langs op Nederlandse radio? Of zit ik naar de verkeerde stations te luisteren ofzo?
De enige plek waar ik Hives-muziek hoor (en zie) is op MTV2...
als het maar een beetje vergelijkbaar is doen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:36 schreef soul114 het volgende:
[..]
.. ff line ups afwachten!
omdat wij niet de enige zijn die kaarten willenquote:waarom niet?
.. Paradiso is vrij groot (toch?) en als ik kijk naar aantal mensen in die in dit topic gereageerd hebben.. zal het wel allemaal meevallen hoe snel de kaarten gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:23 schreef The_Hives het volgende:
omdat wij niet de enige zijn die kaarten willen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:28 schreef soul114 het volgende:
.. of ben jij van plan met al je vrienden de kaarten op te gaan kopen ??
Fok is groot, maar niet representatief voor heel Nederlandquote:.. Paradiso is vrij groot (toch?) en als ik kijk naar aantal mensen in die in dit topic gereageerd hebben.. zal het wel allemaal meevallen hoe snel de kaarten gaan.
Ik kom niet alleen op fok, maar ik zal iig snel mijn kaarten halen ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
nee een man of 5 maar die heen willen
[..]
Fok is groot, maar niet representatief voor heel Nederland. Geloof me, dit concert zal snel uitverkocht zijn.
gok ik![]()
dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:15 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik hoop dat ik de bar kan meetenWant k wil wel helemaal vooraal staan
![]()
Pff, dat is boffen!quote:Op zondag 19 september 2004 18:01 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb kaarten
het ging niet zo snel als ik had verwacht, hebben ze donderdag nog kunnen halen.
Ligt eraan wat voor recorder je hebt, minidiskquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:06 schreef Prep2Fight het volgende:
gheghe, ik wil het wel proberen![]()
Mja, dan moet ik weer de hele avond op dat ding letten en dan ken ik niet lekker uit me dak gaan
kan je die pics dan online zetten of mailen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:39 schreef Prep2Fight het volgende:
Ofcourse neem ik die mee
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Als je nou effe foto geeft zoek ik je effe op en dan lopen we naar afloop effe die kleedkamers in![]()
Helaas, maar goed ik ben er toch live bij !quote:Beste ???,
Helaas gaat Fabchannel het concert van The Hives niet uitzenden. De band
gaat niet akkoord met de opname en webcast.
Met vriendelijke groet!
??????
Fabchannel.com
iddquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 15:12 schreef =HellFire= het volgende:
Sounds like I missed something... Naja, volgende keer beter.
Hehe, misschien jammer, misschien niet!quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 18:23 schreef icebliss het volgende:
[..]
idd
danku voor de pics en de setlist (ook al had ik er (nog) niet om gevraagd)
jammer dat ze fever en automatic schmuck niet speelden. Dan vind ik toch hun beste liedjes.
Thnxquote:Op maandag 18 oktober 2004 11:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Hier audiobestandje:
[url=http://www.annavanrijn.nl/~luukdeb/hives/The_Hives_-_Walk_Idiot_Walk_[Live_@_Paradiso_Okt_15_2004].mp3[/url]
quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Hier audiobestandje:
[url=http://www.annavanrijn.nl/~luukdeb/hives/The_Hives_-_Walk_Idiot_Walk_[Live_@_Paradiso_Okt_15_2004].mp3[/url]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |