Ah, het beroemde zelfvertrouwen weerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:49 schreef What het volgende:
Dat zeg je verkeerd TM, Ajax heeft niet gekozen voor Zwaanswijk.
Wie van Ajax heeft gezegd dat ze Zwaanswijk wilde hebben als versterking, Koeman zei een paar dagen terug nog dat dit de groep is waar dit seizoen mee wilt spelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zwaanswijk heeft gekozen voor Oita Trinita, dus geen breedteversterkingen tot nu toe
Zegt alleen niks, zelfs psv wint met 0-15.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:59 schreef devv05 het volgende:
10 goals in de 2e helft en dat ondanks Sikora.. best netjes
Mooie avater heb je devv05quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:59 schreef devv05 het volgende:
10 goals in de 2e helft en dat ondanks Sikora.. best netjes
Zwaanswijk kwam oorspronkelijk al van Ajax. Maar waren "we" daar serieus in geïnteresseerd?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zwaanswijk heeft gekozen voor Oita Trinita, dus geen breedteversterkingen tot nu toe
Ik kan er ook niet warm of koud van worden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:14 schreef keeper het volgende:
Ik vind dat CL-uitshirt teleurstellend.
En in '98 pakten we de dubbel, dit jaar dus de treblequote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na een 0-5 tussenstand prikten de Amsterdammers er in de tweede helft nog 10 in. In 1998 won Ajax nog met slechts 0-5 van dezelfde tegenstander.
Zegt een PSVer....quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:20 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het een prima CL shirt, aangezien de Ajacieden dat shirt slechts 3 wedstrijden zullen dragen![]()
Dat is altijd nog 3x meer dan dat het CL-uitshirt van feyenoord toentertijd gedragen isquote:Op woensdag 14 juli 2004 01:20 schreef cultheld het volgende:
Ik vind het een prima CL shirt, aangezien de Ajacieden dat shirt slechts 3 wedstrijden zullen dragen![]()
PSV eindigde achter een halve finalist en een finalist. Ajax eindigde achter een kwartfinalist, een achtste finalist en Club Bruggequote:Op woensdag 14 juli 2004 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zegt een PSVer....
Moeten we nu echt het erbij gaan halen dat psv voor de 8e (of is het al de 9e) keer op rij de tweede ronde CL niet heeft gehaald?quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:32 schreef cultheld het volgende:
PSV eindigde achter een halve finalist en een finalist. Ajax eindigde achter een kwartfinalist, een achtste finalist en Club Brugge![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |