tuurlijk niet, maar als je van te voren blij bent wanneer je de poulewedstrijden overleefd heb, dan bereik je internationaal nooit meer wat. En poulewedstrijden overleven is voor Ajax niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Sloggi het volgende:
Jullie Ajacieden denken dat Ajax elk jaar de CL gaat winnen.
Dat heet realisme.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:26 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tuurlijk niet, maar als je van te voren blij bent wanneer je de poulewedstrijden overleefd heb, dan bereik je internationaal nooit meer wat.
Dat ze het zo doen is niet helemaal gek natuurlijjk, maar een beetje flexibiliteit is wel wenselijk. Wij wilden 2 jaar geleden ook verplaats worden, en dat is uiteindelijk gebeurt omdat we bleven bellen, net zo lang we de juiste persoon aan de lijn hadden, en niet één of andere typmiep.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Againzender het volgende:
verhaal
Bij ons hebben we zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat heet realisme.
Je vergeet de overige 80%: Arrogantiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:30 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Bij ons hebben we zelfvertrouwen.
Vooral als je de dupe bent van HUN stomme administratiesysteem, wat ik had bij de overgang naar de arena. Ik word nog steeds zwaar pissig als ik daar weer aan denkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:27 schreef gras het volgende:
Againzender; komt me bekend voor. Ze zijn inderdaad niet de klantvriendelijkste bij Supporterszaken. Altijd moeilijk doen daar.
Veel wel, helaas.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet alles wat een Ajacied zegt is arrogant. Hoe graag jullie dat ook zouden willen.
dan lees je dit topic toch niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Veel wel, helaas.
Ik erger me er namelijk aan
Ik lees het wel, want sommige mensen (zelfs Ajacieden) hebben nuttige dingen te vertellenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:37 schreef S-Two het volgende:
[..]
dan lees je dit topic toch niet?klaar probleem opgelost
Van de beurs heb ik helemaal geen verstand. De zakelijke kant interesseert me niet zo, dus ik blijf je het antwoord schuldig.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:15 schreef What het volgende:
[..]
MethodMitch, weet jij dit? Ik kan in het jaarverslag nergens vinden hoe de verhoudingen nou exact liggen.
Heb het ooit wel geweten...
En dat is nou typisch een reden om zo'n 'arrogante' toon aan te slaanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Veel wel, helaas.
Ik erger me er namelijk aan
Da's dan maar 20% per topic volgens jou.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees het wel, want sommige mensen (zelfs Ajacieden) hebben nuttige dingen te vertellen
En dat zegt weer veel over jouw leeftijdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
En dat is nou typisch een reden om zo'n 'arrogante' toon aan te slaan
Gewoon om lekker te stangen.
Ik moet toch wat met m'n levenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:42 schreef What het volgende:
[..]
Da's dan maar 20% per topic volgens jou.
Zou ik hem niet voor openen.
Volgens mij is Koeman op z'n achterhoofd gevallen. Zou echt een belachelijke 'aankoop' zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Patrick Zwaanswijk gaat vanavond nog langs bij Ajax om te onderhandelen. Komt het niet rond, kiest hij dus Japan. Koeman wil een back-up met lengte en kracht. Geloof er weinig van, maar goed...
Hij is gratis dus echt veel kan het je niet kosten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:45 schreef gras het volgende:
[..]
Volgens mij is Koeman op z'n achterhoofd gevallen. Zou echt een belachelijke 'aankoop' zijn.
Midlife crisis komt eraanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En dat zegt weer veel over jouw leeftijd
Zei ik ook al.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:47 schreef methodmich het volgende:
Tja. Aan de ene kant wel, aan de andere kant is er nauwelijks een back-up voor Heitinga en Escudé. Had dan Yakubu gehouden of houd Pasanen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |