Over dat uitkotsen ben ik het niet met je eens de rest wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En over 3 jaar kotsen jullie v. Basten uit omdat ie maar 2 keer de dubbel heeft gepakt en maar tot de halve finale in de CL kwam?
-Ik denk zelfs de terreinknecht met dit Ajax kampioen zou worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:03 schreef RuudGullit het volgende:
verwachtingen
Je moet niet te lang met dezelfde trainer doorgaan. Zie Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En over 3 jaar kotsen jullie v. Basten uit omdat ie maar 2 keer de dubbel heeft gepakt en maar tot de halve finale in de CL kwam?
Klopt. Gespeelde domheid is ook nog altijd domheid. Gespeelde teamminachting is ook nog altijd teamminachting.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Gespeelde arrogantie is nog altijd arrogantie
Dat is waar. Maar zo slecht heeft Koeman het helemaal niet gedaan, dus dan zeg je "Tijd voor een frisse wind, Ronald bedankt", en niet "Koeman rot op".quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:08 schreef gras het volgende:
[..]
Je moet niet te lang met dezelfde trainer doorgaan. Zie Feyenoord.
Arrogantie is nooit goed.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
In ons geval is er niets mis met arrogantie
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over dat uitkotsen ben ik het niet met je eens de rest wel.
En waarom dan niet?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Arrogantie is nooit goed.
Resultaten zijn redelijk tot goed, maar voor de rest...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:09 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar zo slecht heeft Koeman het helemaal niet gedaan, dus dan zeg je "Tijd voor een frisse wind, Ronald bedankt", en niet "Koeman rot op".
jij bent de enige die deze worden neergezet heeft, wij niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:09 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
"Koeman rot op".
sinds wanneer sta je ingeschreven?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:10 schreef devv05 het volgende:
Ik kan geen SC meer krijgen, stond op de wachtlijst maar nixNoord en Zuid is vol, lange zijde kan nog wel maar dat is me veel te duur en klote sfeer.. Godver!
Niet letterlijk, maar veel van jullie zouden duidelijk blij zijn als ie weg is.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:11 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij bent de enige die deze worden neergezet heeft, wij niet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En waarom dan niet?
Ik word in ieder geval niet graag arrogant genoemd.quote:ar·ro·gan·tie (de ~ (v.))
1 verwaande houding tegenover anderen => hoogmoed, hovaardij, ijdelheid, inbeelding, pedanterie, sufficiëntie, verbeelding
Begin dit (Vorig dus inmiddels) seizoen..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
sinds wanneer sta je ingeschreven?
Zelfverzekerdheid : Ajax maakt een zeer goede kans op het kampioenschap en het zou geweldig zijn als ze de halve finale van de CL zouden halen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:11 schreef What het volgende:
Waarom verwarren supporters/fans van andere clubs arrogantie toch altijd met zelfverzekerdheid?
Tactische keuzes van hem worden niet helemaal begrepen en we spelen geen goed voetbal. Met het potentie wat er in dit elftal zit, mag je niet blij zijn met wat er tot nu toe is uitgehaald (ondanks de vele blessures).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:12 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar veel van jullie zouden duidelijk blij zijn als ie weg is.
Beetje laat met de wachtlijsten die al bestonden, en het aantal seizoenskaarten dat al verkocht waren. Zolang het goed gaat met Ajax, zullen er niet veel kaarten opgezegd worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:14 schreef devv05 het volgende:
[..]
Begin dit (Vorig dus inmiddels) seizoen..
Daar heb je wel gelijk in, ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:15 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Tactische keuzes van hem worden niet helemaal begrepen en we spelen geen goed voetbal. Met het potentie wat er in dit elftal zit, mag je niet blij zijn met wat er tot nu toe is uitgehaald (ondanks de vele blessures).
Hij mag dit jaar gerust afmaken, maar daarna wordt het tijd voor een andere trainer. Die zagen we bij Jong Ajax, maar dat wordt nu ook (misschien) lastig.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:14 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid : Ajax maakt een zeer goede kans op het kampioenschap en het zou geweldig zijn als ze de halve finale van de CL zouden halen.
Arrogantie : Ajax mag meedoen met de grote clubs om de CL te winnen en het kampioensfeest kan alvast gepland worden.
De lat moet inderdaad hoger, maar wij roepen niet dat de CL gewonnen moet worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet als Ajax zijnde altijd uit gaan van het hoogste. In het binnenland is dat de landstitel, in het buitenland is dat de CL. Over het laatste kun je nog discussieren, over het eerste niet.
Ik snap jullie niet. De instelling van jullie is precies waarom feyenoord niet vaak kampioen wordt. Gullit zei het letterlijk in VI. De lat moet hoger.
Ze lopen elk jaar te kutten met die wachtlijsten, net als met de herplaatsingen (wat een naar woord is dat eigenlijk).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:10 schreef devv05 het volgende:
Ik kan geen SC meer krijgen, stond op de wachtlijst maar nixNoord en Zuid is vol, lange zijde kan nog wel maar dat is me veel te duur en klote sfeer.. Godver!
Ik zeg er nog expres bij dat het over het kampioenschap gaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De lat moet inderdaad hoger, maar wij roepen niet dat de CL gewonnen moet worden.
Jullie Ajacieden leven in het verleden en denken dat Ajax elk jaar de CL gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |