MethodMitch, weet jij dit? Ik kan in het jaarverslag nergens vinden hoe de verhoudingen nou exact liggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:55 schreef What het volgende:
Ajax heeft 51%
De markt 25%
De rest zit bij de founders en de institutionele beleggers als ABN-AMRO en ABP.
Hou me te goede, ik ben het nog even aan het checken....
quote:Shareholders
AMSTERDAMSCHE FOOTBALL CLUB "AJAX" 73.3 %
CITIGROUP GLOBAL MARKETS LIMITED 6.1 %
DELTA LLOYD LEVENSVERZEKERINGEN NV 5.6 %
STRATING AUDICIENS C.V. 5.3 %
dus bijna 10 procent op de markt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bron
Verder hoop ik dat van Basten en van 't Schip ons niet gaan verlaten.. Zou hen graag samen als coach van Ajax zien..
Ik kan niet anders dan je gelijkgeven. Ik vind het wel vreemd dat er dan nog maar 9.4% vrij verhandelbaar.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bron
dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:17 schreef F1Bas het volgende:
Kunnen Marco en van 't Schip niet deze 2 functies tegelijk doen?
Het lijkt me inderdaad ook niet, maar ik acht het ook niet onmogelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:18 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat lijkt me niet.
Wenselijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:18 schreef The_Hives het volgende:
dat lijkt me niet.
dat hoeft trouwens niet. Zo'n citigroup kan volgens mij zijn stukken zo op de markt gooien. Ik dacht dat die gewoon een groot belang in Ajax had opgebouwd. Van die andere weet ik niet, maar kan ook wel hetzelfde zijn. Dan heeft Ajax dus evengoed die 73,3 %.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:15 schreef What het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan je gelijkgeven. Ik vind het wel vreemd dat er dan nog maar 9.4% vrij verhandelbaar.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:21 schreef The_Hives het volgende:
Dan heeft Ajax dus evengoed die 73,3 %.
Ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:53 schreef RuudGullit het volgende:
Oh, nu mag Koeman weg hoor..
Wat hadden jullie dan van hem verwacht? Dat ie vorig jaar de CL zou winnen met Ajax?.
Ja. Wij mogen dat namelijk verwachten.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:53 schreef RuudGullit het volgende:
Oh, nu mag Koeman weg hoor..
Wat hadden jullie dan van hem verwacht? Dat ie vorig jaar de CL zou winnen met Ajax?.
En over 3 jaar kotsen jullie v. Basten uit omdat ie maar 2 keer de dubbel heeft gepakt en maar tot de halve finale in de CL kwam?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Wij mogen dat namelijk verwachten.
Juist! We moeten Cruijff hebben, die wint ongetwijfeld 3 keer de Champions League met Ajax!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:02 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
En over 3 jaar kotsen jullie v. Basten uit omdat ie maar 2 keer de dubbel heeft gepakt en maar tot de halve finale in de CL kwam?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:03 schreef RuudGullit het volgende:
[..].
.
. Als je met die verwachtingen het seizoen ingaat, gaat het een behoorlijk kutseizoen voor je worden, Sandman.
In ons geval is er niets mis met arrogantiequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:05 schreef Sloggi het volgende:
Gespeelde arrogantie is nog altijd arrogantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |