ja, iig op dit moment welquote:Op maandag 12 juli 2004 22:21 schreef Sloggi het volgende:
Zat Maduro al bij de selectie dan?
Nee. Van Gaal heb z'n veto er over uitgesproken. Die jongen komt (gelukkig) niet. Z'n paspoort schijnt overigens ook niet helemaal okee te zijn.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:24 schreef Spideyman het volgende:
Is dat verhaal met Uche al helemaal over, of zit er nog een kansje in dat ie komt?
Ik heb het over vorig seizoenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, iig op dit moment wel
dan is hij nu toch nieuw. Dan is de selectie toch nóg minder uitgedund.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het over vorig seizoen
Nee dus
En vorig jaar werden kampioen met slecht voetbal, kan alleen maar beter worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat die selectie uitgedund is baart me eerlijk gezegd niet zo veel zorgen. Het was vrij breed, en door blessures merkten we dat eigenlijk niet zo. Ik ga er maar van uit dat dit jaar die blessures eens niet zo veel aan de orde zijn.
Mis ik iets???quote:Op maandag 12 juli 2004 22:16 schreef gras het volgende:
[..]
"Trabelsi >>> Speelde afgelopen seizoen niet veel. Is al vervanger voor gekocht"
Was Grygera afgelopen seizoen niet een soort joker? In ieder geval missen doe ik Hatem niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 07:35 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Mis ik iets???
ABN AMRO weet me gelukkig niet te indoctrineren met de juiste kreet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:06 schreef Poepoog het volgende:
[..]
MET![]()
Nee maar wel met de onjuistequote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:04 schreef gras het volgende:
[..]
ABN AMRO weet me gelukkig niet te indoctrineren met de juiste kreet.
Ik ben ook niet gecharmeerd van Grygera, vorig seizoen vond ik hem zwak spelen, en ik vond hem ook geen geweldig EK spelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:43 schreef Chadi het volgende:
Grygera
Dat zegt wat over hun reclamecampagnes.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee maar wel met de onjuiste
Oh...die bedoel je...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:03 schreef gras het volgende:
[..]
Was Grygera afgelopen seizoen niet een soort joker? In ieder geval missen doe ik Hatem niet.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:43 schreef Chadi het volgende:
Grygera
met 5000 ben je nog positiefquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap ik ook, een paar kan altijd... Maar een stuk of 5 duizend irriteert me mateloos...
ik zal de rotterdammers voor zijn: ja typische Ajax supportersquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:36 schreef The_Hives het volgende:
Ik moet wel zeggen dat de opkomst me afgelopen seizoen nog meevalt. Dat was een paar jaar geleden wel even anders.
Ik ook hoor. Grygera is een leuke bankzitter.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:10 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Oh...die bedoel je...
Ik zie veel liever Nigel daar spelen....
Ajax.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:37 schreef Vom het volgende:
Is het schema van de hele voorbereiding al bekend, of stond die al in het vorige topic?![]()
Ajax!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |