Helaas heeft men gelijk: Colin is lang niet zo ver als De Jongquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:51 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik dacht al, nog weinig Amsterdamse arrogantie, maar daar is-ie dan weer!
Flikker toch een eind op joh![]()
Gelukkig moet ik jou altijd wel serieus nemenquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Helaas heeft men gelijk: Colin is lang niet zo ver als De Jong
Cocu was rond met Ajax. Uiteindelijk is het afgeketst omdat Yakubu en Knopper moesten evrtrekken, hun aanblijven was namelijk een van zijn voorwaarden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik jou altijd wel serieus nemen(Cocu) dus je zult wel gelijk hebben
linker of rechter duim?quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Cocu was rond met Ajax. Uiteindelijk is het afgeketst omdat Yakubu en Knopper moesten evrtrekken, hun aanblijven was namelijk een van zijn voorwaarden.
iig niet beter (nog) dan Robben.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:27 schreef Rest het volgende:
Zo goed is die Beasly volgens mij niet.
Zal ie ook niet worden denk ik...quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
iig niet beter (nog) dan Robben.
Heb je ook een link of iets dergelijks waar bevestigd wordt dat Beasley rond isquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:25 schreef cultheld het volgende:
Beasley is rond met PSV jongens, ik kan niet wachten tot het seizoen begint
vi.nlquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je ook een link of iets dergelijks waar bevestigd wordt dat Beasley rond is
Daar staat dat de overgang nabij is maar er wordt nog niks officieel bevestigd hoor.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
vi.nl
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:43 schreef twi het volgende:
Ken jij de betekenis van het woordje "nabij"?
Yes, in dit geval deze weekquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:43 schreef twi het volgende:
Ken jij de betekenis van het woordje "nabij"?
Dan moet je toch maar even je woordenboek pakken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Yes, in dit geval deze week
Ajax, proest.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar even je woordenboek pakken.
En over die blijdschap van jouw kant. Ik kan inderdaad ook niet wachten tot het moment dat PSV met Beasley aantreedtDat wordt smullen voor Ajacieden
Ach laat hem maar, zelfs Sikora is een wereldtopper als hij bij psv zou spelen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je toch maar even je woordenboek pakken.
En over die blijdschap van jouw kant. Ik kan inderdaad ook niet wachten tot het moment dat PSV met Beasley aantreedtDat wordt smullen voor Ajacieden
Proost jongen, op 't 30e kampioenschap!quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ajax, proost.
Zo denk ik absoluut niet. Van der Schaaf, Vogel en Addo zijn PSV-onwaardigquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach laat hem maar, zelfs Sikora is een wereldtopper als hij bij psv zou spelen.
Ik heb jou werkelijk nog niet 1 keer een fatsoenlijke post hier zien plaatsen, knap hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 16:52 schreef F1Bas het volgende:
wel weer toevallig dat Ajacieden wel in het PSV topic mogen trollen, maar andersom niet. Zou dat in verband zijn met het feit dat Golfer voor 020 is?quote:Op woensdag 14 juli 2004 16:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketelquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:19 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik heb jou werkelijk nog niet 1 keer een fatsoenlijke post hier zien plaatsen, knap hoor
tyf toch op naar t ajax topic, loser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |