oohquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
Nee, in Portugal zijn voetballers halfgoden. In de V.S. zijn ze niks.
3 miljoen dollar is niet niks.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:21 schreef du_ke het volgende:
Neuh met wat geluk is het een goede en anders is het geen grote kapitale miskoop.
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:33 schreef methodmich het volgende:
Precies. John is geen top, maar beter dan DaMarcus.
Fehèr is een betere aankoop dan Farfán, Beasley, Sibon, Gomes, Zoetebier en Qvist.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:33 schreef cultheld het volgende:
goede aankopen tot nu toe: Alex, Farfan, Beasley, Sibon, Cocu, Gomes, Zoetebier, Qvist
twijfelgevallen: Feher, Coe
Kwestie van de spelers zien voetballen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
hoe weet je dat?
het competitieverloop zal m'n gelijk uitwijzen........quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Fehèr is een betere aankoop dan Farfán, Beasley, Sibon, Gomes, Zoetebier en Qvist.
hoe vaak heb je beasley zien spelen dan, behalve die oefenwedstrijd dat hij de ajacied heitinga helemaal kapot dolde..........quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kwestie van de spelers zien voetballen.
Doe niet zo raar. Hoe kan een tweede keeper nu een betere aankoop zijn dan een speler die in aanmerking komt voor de basis? En Qvist, voor de A1 gehaald?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
het competitieverloop zal m'n gelijk uitwijzen........
Hij is geen top à la Robben, maar in de HCE behoort hij zeker bij de beteren. Beasly is in eerste instantie goed voor de breedte en in dat opzicht ben ik er wel blij mee. Het effect van een te smalle selectie werd vorig jaar pijnlijk duidelijkquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:33 schreef methodmich het volgende:
Precies. John is geen top, maar beter dan DaMarcus.
Qvist moet nog rijpen inderdaad, maar dat heet investeren in de toekomst. Ik denk niet dat PSV door Feher beter gaat voetballen waar hij voor is gehaald. En Zoetebier kan een betere aankoop zijn dan Feher omdat Zoetebier een zeer constante keeper isquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Hoe kan een tweede keeper nu een betere aankoop zijn dan een speler die in aanmerking komt voor de basis? En Qvist, voor de A1 gehaald?
En Beasley heb ik vaak genoeg zien spelen in de MLS en met de VS (plus jeugdploegen).
Als Zoetebier niet speelt, wat overigens wel lijkt te gebeuren, kun je hem moeilijk een betere aankoop noemen dan Feher. Van de overige aankopen kun je weinig zeggen aangezien ze nog niks kunnen hebben laten zien. Zal moeilijk worden voor ze om de vertrekkende spelers doen te vergeten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Qvist moet nog rijpen inderdaad, maar dat heet investeren in de toekomst. Ik denk niet dat PSV door Feher beter gaat voetballen waar hij voor is gehaald. En Zoetebier kan een betere aankoop zijn dan Feher omdat Zoetebier een zeer constante keeper is![]()
De enige speler die niet zal worden vergeten is Robben denk ik. Kezman heeft al een goede vervangerquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef gras het volgende:
[..]
Als Zoetebier niet speelt, wat overigens wel lijkt te gebeuren, kun je hem moeilijk een betere aankoop noemen dan Feher. Van de overige aankopen kun je weinig zeggen aangezien ze nog niks kunnen hebben laten zien. Zal moeilijk worden voor ze om de vertrekkende spelers doen te vergeten.
Ik denk toch wel dat Kezman gemist zal worden. Ze hebben wel wat aanvallend talent in huis, maar of die op dit moment Kezman kunnen doen vergeten. Betwijfel ik ten strengste.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De enige speler die niet zal worden vergeten is Robben denk ik. Kezman heeft al een goede vervangerRommedahl is dit jaar ook niet echt van groot belang geweest en Farfan is beter dan hij. En Hofland stelt niks voor vergeleken met Alex
Hoe heet de goede vervanger van Kezman? Voorlopig hebben ze nog geen speler van groot kaliber aangetrokken daarvoor, wat ze voorheen wel altijd deden. Was Rommedahl niet van groot belang voor PSV met z'n vele assists? Hoe kun je nou stellen dat Farfan beter is dan hij? Wat heeft hij laten zien? Zelfde geld voor Alex.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:30 schreef cultheld het volgende:
[..]
De enige speler die niet zal worden vergeten is Robben denk ik. Kezman heeft al een goede vervangerRommedahl is dit jaar ook niet echt van groot belang geweest en Farfan is beter dan hij. En Hofland stelt niks voor vergeleken met Alex
Het collectief. Ik denk dat Sibon voor minimaal 20 doelpunten zorgt, Vonlanthen zorgt voor 15 doelpunten, Farfan wordt topscorer met 30 doelpunten en Alex, Bouma en Cocu zullen uit standaard situaties ook hun doelpuntjes meepikkenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:34 schreef twi het volgende:
Wie is die goede vervanger voor Kezman dan?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het collectief. Ik denk dat Sibon voor minimaal 20 doelpunten zorgt, Vonlanthen zorgt voor 15 doelpunten, Farfan wordt topscorer met 30 doelpunten en Alex, Bouma en Cocu zullen uit standaard situaties ook hun doelpuntjes meepikken![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een stuk of 40 noppen in een stuk of 3 Ajacieden in 1 wedstrijd inderdaad. Als we het over doelpunten hebben, verwacht ik 10 doelpunten van hem dit jaar
Alex zal er ook wel een stuk of 40 inmikken ja.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Het collectief. Ik denk dat Sibon voor minimaal 20 doelpunten zorgt, Vonlanthen zorgt voor 15 doelpunten, Farfan wordt topscorer met 30 doelpunten en Alex, Bouma en Cocu zullen uit standaard situaties ook hun doelpuntjes meepikken![]()
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CLquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:35 schreef gras het volgende:
[..]
Hoe heet de goede vervanger van Kezman? Voorlopig hebben ze nog geen speler van groot kaliber aangetrokken daarvoor, wat ze voorheen wel altijd deden. Was Rommedahl niet van groot belang voor PSV met z'n vele assists? Hoe kun je nou stellen dat Farfan beter is dan hij? Wat heeft hij laten zien? Zelfde geld voor Alex.
He DylanDog, jij bent zeker eigenaar van deze kloon? Want Tony is daar veel te nuchter voor en Zapper heeft voor dit soort uitspraken geen kloon meer nodig.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een stuk of 40 noppen in een stuk of 3 Ajacieden in 1 wedstrijd inderdaad. Als we het over doelpunten hebben, verwacht ik 10 doelpunten van hem dit jaarquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Alex zal er ook wel een stuk of 40 inmikken ja.
Dan moet 'ie wel verdomd goed zijn inderdaad, wil 'ie in die twee voorrondewedstrijdjes zo'n indruk kunnen maken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CLChelsea is slim geweest dat er een optie is bedongen.
Dit bedoel ik dus, als ik deze opmerking in jullie Ajax topic maak, krijg ik een ban van golfer. Ajax losers hier.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet 'ie wel verdomd goed zijn inderdaad, wil 'ie in die twee voorrondewedstrijdjes zo'n indruk kunnen maken.
Oh maar PSV zou Kopenhagen wel verslaan hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet 'ie wel verdomd goed zijn inderdaad, wil 'ie in die twee voorrondewedstrijdjes zo'n indruk kunnen maken.
M'n vader is/was ook een uitstekende hardloper. Dat wil echter nog niet zeggen dat hij Rommedahl zal doen vergeten. Farfan heeft nog niets laten zien en moet eerst nog een basisplek verdienen. Voor Alex geldt hetzelfde. Hiddink heeft ook laten vallen dat het een reserve wordt, is het niet? Word moeilijk dan om te reveleren in de CL.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
De hardloper Rommedahl wordt vervangen door hardloper Beasley. Farfan is meer een scorende linksbuiten met ontzettend veel techniek. En Alex? Hij wordt de god van de verdediging, wat een wereldverdediger is dat! Let maar op, hij wordt de revelatie van dit seizoen en ook in de CLChelsea is slim geweest dat er een optie is bedongen.
Ik heb ook het idee dat er meer ajacieden dan PSV'ers in dit topic komenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, als ik deze opmerking in jullie Ajax topic maak, krijg ik een ban van golfer. Ajax losers hier.
Wanneer was je gebanned dan?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:43 schreef cultheld het volgende:
Dit bedoel ik dus, als ik deze opmerking in jullie Ajax topic maak, krijg ik een ban van golfer. Ajax losers hier.
Ik zie het. Echt gruw.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:37 schreef twi het volgende:
gras, over Alex hoef je tegen cultheld niet te beginnen, die gast zit praktisch (vul hier een bekende Davids-uitspraak in) van Alex
Hiddink, proest. Hiddink zou Park en Lee nog boven Nedved en Maxwell verkiezen met z'n Zuid-Koreaanse verplichtingen en speelt graag een tikkie breed, tikkie terug. Dat is geen argument in mijn ogen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef gras het volgende:
[..]
M'n vader is/was ook een uitstekende hardloper. Dat wil echter nog niet zeggen dat hij Rommedahl zal doen vergeten. Farfan heeft nog niets laten zien en moet eerst nog een basisplek verdienen. Voor Alex geldt hetzelfde. Hiddink heeft ook laten vallen dat het een reserve wordt, is het niet? Word moeilijk dan om te reveleren in de CL.
Net zo kleurloos als vorig jaarquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat er meer ajacieden dan PSV'ers in dit topic komen.
Zal wel zijn omdat ajax momenteel kleurloos is en een kleurloos seizoen tegemoet gaat.
Dat nog net niet, maar gisterennacht kreeg ik een waarschuwing van golfer in de trant van 'ga weg of ik laat je weg gaan'. Erg triest, aangezien ik niet anders reageerde dan jij hier reageert.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:45 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer was je gebanned dan?
Zolang Hiddink de scepter zwaait in E'hoven lijkt me dat juist een uitstekend argumentquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink, proest. Hiddink zou Park en Lee nog boven Nedved en Maxwell verkiezen met z'n Zuid-Koreaanse verplichtingen en speelt graag een tikkie breed, tikkie terug. Dat is geen argument in mijn ogen.
Nu nog in een andere cultuur met een andere speelstijl, een ander tempo en een ander systeem. Dat ze talent hebben staat vast, maar zoveel spelers met talent zijn na een transfer gigantisch door het ijs gezakt. Het moet maar net klikken in die compleet andere omgeving. Ze kunnen best ballen, maar PSV heeft er pas wat aan als ze dat in het PSV shirt doen, niet in het shirt van hun vorige clubs.quote:En Alex en Farfan hebben zich al bewezen in de Copa Libertadores...........
Wat is de status van een eventuele transfer van Van Bommel? Of hoor je daar bij psv weinig van?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Farfán is voor de rechterkant gehaald, Beasley voor links.
Voorlopig verwacht ik de volgende opstelling
Gomes
Bogelund-Ooijer-Bouma-Lee
Park-Van Bommel-Cocu-De Jong
Sibon-Vonlanthen
Mocht Held Van Bommel verkocht worden, dan zal Féher op zijn plaats gaan spelen. Alle aanwinsten minus Cocu zullen zich moeten bewijzen
Is het een slecht argument dat Hiddink aangeeft dat ALex reserve komt te staan in principe. Sorry maar hier heb je echt geen gelijk in. Hiddink bepaald de opstelling, dus dan kun je daar niks tegen in brengen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hiddink, proest. Hiddink zou Park en Lee nog boven Nedved en Maxwell verkiezen met z'n Zuid-Koreaanse verplichtingen en speelt graag een tikkie breed, tikkie terug. Dat is geen argument in mijn ogen.
En Alex en Farfan hebben zich al bewezen in de Copa Libertadores...........
Ik zie een kamikaze 2-2-6 opstelling tegen Celtic anders best zitten hoorquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:44 schreef du_ke het volgende:
Oh maar PSV zou Kopenhagen wel verslaan hoor.
Wat jij dan moet snappen is dat ik die exacte reactie hier neerzet, om jou te laten zien hoe ontzettend irritant het is. Erg kinderachtig, maar dat ben ik dan ookquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar gisterennacht kreeg ik een waarschuwing van golfer in de trant van 'ga weg of ik laat je weg gaan'. Erg triest, aangezien ik niet anders reageerde dan jij hier reageert.
Nee ik bedoel dat dat geen argument is dat Alex een slechte speler zou zijn.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is het een slecht argument dat Hiddink aangeeft dat ALex reserve komt te staan in principe. Sorry maar hier heb je echt geen gelijk in. Hiddink bepaald de opstelling, dus dan kun je daar niks tegen in brengen.
De huidige status is dat Mark helemaal geen contact heeft met andere clubs, en ik kreeg er haast medelijden van.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef The_Hives het volgende:
Wat is de status van een eventuele transfer van Van Bommel? Of hoor je daar bij psv weinig van?
Dat zei hij niet. Hij zei dit:quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat dat geen argument is dat Alex een slechte speler zou zijn.
quote:Farfan heeft nog niets laten zien en moet eerst nog een basisplek verdienen. Voor Alex geldt hetzelfde. Hiddink heeft ook laten vallen dat het een reserve wordt, is het niet? Word moeilijk dan om te reveleren in de CL.
Villa en Dortmund hebben zich definitief teruggetrokken, Schalke en Tottenham lijken ook liever één seizoen te wachten, al zou ik niet verbaast opkijken als er volgende week een transfer komt. In Engeland is men nog volop aan het versterken en als er bij een middenmoter een middenvelder vertrekt komt hij snel in beeld.quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef The_Hives het volgende:
Wat is de status van een eventuele transfer van Van Bommel? Of hoor je daar bij psv weinig van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |