Vertel vertel.quote:Op zondag 15 augustus 2004 04:04 schreef DarKZeN het volgende:
Aflevering 6 van SG Atlantis met die kinderboogschutters was wel geinig.
Ga zo door!
Ik vond anders die aflevering van SG-1 ook wel erg 'stand-alone' deze week... sterker nog... op de opening van het seizoen na, hebben we alleen nog maar 'stand-alone' afleveringen gehad.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit zijn echt nog van die stand-alone episodes, dat is altijd bij series die net begonnen zijn.
SG-1 bijvoorbeeld heeft een al enorm door-ontwikkelde doorlopende verhaallijn, maar Atlantis uiteraard nog niet. En dat resulteert in episodes als deze. Maar goed, ik vond hem wel redelijk hoor
En ik ben ook van mening dat SG-1 er minimaal 1 member bij moet krijgen. SG-1 was altijd al te klein, volgens mij is het de enige van de SG teams die het met 4 man moet doen. Voor de rest zijn ze volgens mij altijd vijf of zes man.quote:Op maandag 16 augustus 2004 12:45 schreef Litening het volgende:
dat komt omdat O'niell en Carter nog in hun nieuwe functies moeten groeien voordat er 'grote' dingen kunnen gebeuren
Ja dat weet ik dus niet he... dan heb je een militaire eenheid... bestaande uit 1 Militair, 2 aliens, en een taalkundige...quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:50 schreef IceHeat het volgende:
Jonas Quinn erbij flikkeren.
Ja dat heb ik ook wel eens ergens gelezen, maar volgens mij is het nog niet zeker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef thcobl het volgende:
dat spel wat je in sg1 8x06 ziet zou dat een echt spel worden????
las wel ergens dat er in 2005 een stargate spel komt.
Nee dat wordt geen spel, het is CGI, je kunt zien dat het geen engine is.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef thcobl het volgende:
dat spel wat je in sg1 8x06 ziet zou dat een echt spel worden????
las wel ergens dat er in 2005 een stargate spel komt.
zowel SG1 en Atlantis zijn cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |