Lijkt mij knap als je het zo snel van www af kunt plukken. Het zal pas over 2 dagen denk ik pas te zien krijgen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:20 schreef metallicattim het volgende:
zullen we eerst de aflevering eff kijken morgen en dan pas met de spoilers beginnen?
Vinden is 1. (Niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 16 juli 2004 06:48 schreef metallicattim het volgende:
Zaterdag morgen zal ie vast en zeker al gereleased zijn op vele sites ( zal geen namen noemen )
daar heb je wel weer gelijk in!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:09 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Vinden is 1. (Niet zo moeilijk)
Download is 2. Dat duurt heel vaak te lang
Ja, maar je zult misschien bepaalde veranderingen humor of begrippen niet begrijpen. Voor de rest is het compleet nieuw serie.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 17:57 schreef IrfieJ het volgende:
is deze serie ook intressant als je sg1 niet gevolgd hebt?
Nu aan het downloaden, gaat weer lekker snelquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:37 schreef Retuobak het volgende:
Ik vond het zeer vermakelijk.
Het is geen SG-1, maar wel erg goede TV iig. De Wraiths zijn ook wel een aardig baddie ras.
Wat vonden jullie ervan?
Wrijf het er maar effe in jah!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:04 schreef UnderWorld_ het volgende:
Klaar, straks kijken.
700 mb in 1 uur en 43 min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |