abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 augustus 2004 @ 15:36:36 #26
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21373729
Ik kwam er vandaag pas achter dat in 1900 het onderdeel Levende Duiven Schieten op het programma stond

Winnaar werd de Belg Léon de Lunden met 21 (ik weet niet of dat punten of duiven zijn... )
De Narcis van Gabon
pi_21378193
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:36 schreef PogueMahone het volgende:
Ik kwam er vandaag pas achter dat in 1900 het onderdeel Levende Duiven Schieten op het programma stond

Winnaar werd de Belg Léon de Lunden met 21 (ik weet niet of dat punten of duiven zijn... )
zielig zeg.

Ik zag gisteren ook zo'n Bulgaar met een onwijs fout jaren 80 trainingspak. Geweldig zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21378282
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 18:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

zielig zeg.

Ik zag gisteren ook zo'n Bulgaar met een onwijs fout jaren 80 trainingspak. Geweldig zeg.
bulgaren lopen dan ook 20 jaar achter.

-ontopic-
jammer dat boschman het nog niet goed heeft gedaan.
had mijn plaatsgenoot wel wat succes toegewenst
Meedoen is belangrijker dan winnen!
pi_21475161
Oh mijn god. Dat geloof je toch! Die schutter verspeelt een gouden plak door per ongeluk zijn laatste schot op de schijf van de tegenstander te schieten. Verkeerde schijf gekozen.

Je had die blik in zijn ogen moeten zien: Wat gebeurt mij nou? Ik heb medelijden met de beste man.
...drop it like it's hot...
pi_21476086
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Oh mijn god. Dat geloof je toch! Die schutter verspeelt een gouden plak door per ongeluk zijn laatste schot op de schijf van de tegenstander te schieten. Verkeerde schijf gekozen.

Je had die blik in zijn ogen moeten zien: Wat gebeurt mij nou? Ik heb medelijden met de beste man.
Dat doe ik wel es voor de lol bij nieuwelingen, ze zijn zo blij als ze een keer een schot in de 10 hebben (niet dat dat altijd lukt natuurlijk)
pi_21479546
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 22:44 schreef Nyluzzz het volgende:
Oh mijn god. Dat geloof je toch! Die schutter verspeelt een gouden plak door per ongeluk zijn laatste schot op de schijf van de tegenstander te schieten. Verkeerde schijf gekozen.

Je had die blik in zijn ogen moeten zien: Wat gebeurt mij nou? Ik heb medelijden met de beste man.
Geweldig zeg.

"I shot .... "
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21479648

Whaha ik lachte me echt helemaal dood, wat enorm dom...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')