Eens, samen met Alex.quote:
Tegen AZ was PSV niet slecht, tegen Excelsior houdt je de 0, en die goal van Sparta was een persoonlijke fout van Afellayquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:15 schreef RayMania het volgende:
Precies. Ook in die periode met Alex verspeelde PSV veel punten. Twee zwakke wedstrijden in de beker (GAE, NAC), en slechte wedstrijden tegen Roda JC, AZ, Excelsior en Sparta. Allemaal met Alex.
Ik neem aan dat je op de 'vormcrisis' van Cannavaroquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
We leven in 2007 Pfaf niet meer in 2006
Ik dacht al, wat klopt er niet aan dat ik Cole noem!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Terry.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat klopt er niet aan dat ik Cole noem!![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
CannavaroVan een topverdediger naar de slumiel bij Real
.
Inderdaad, wat een drama dit seizoen zeg..!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
CannavaroVan een topverdediger naar de slumiel bij Real
.
Die valt ook tegen zegquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee Thuram speelt de pannen van het dak
Net als de verdediging van Realquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:10 schreef AminBen het volgende:
Thuram, Cannavaro, Zambrotta, Emerson... presteren allemaal bagger. no wonder, Italie sucks![]()
Iemand wijzen op een spelfout en dan 'waardeerd' schrijvenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En inderdaad, de carriere move van Cannavaro waardeerd geen enkele italiaan!
Ja, en ik weet wel welke fout er ernstiger is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:36 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Iemand wijzen op een spelfout en dan 'waardeerd' schrijven![]()
Monaco kwam in de finale, dus dat wil niets zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee halve finale CL is geen wereldtop
Je snapt mijn punt niet he.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En het seizoen daarop werden ze uitgeschakeld door?
Sukkeltjequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat wil ik nog geen eens snappen
Je bedoelt dat ik iemand serieus moet nemen die Alex geen topper vindt?quote:
Ik wil hem wel eens bij een echte topclub zien spelen en kijken of hij het daar ook waar kan maken. Als hij dat kan dan is het een wereldtopper.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik iemand serieus moet nemen die Alex geen topper vindt?
Ja dat zal het zijnquote:Op zondag 22 april 2007 13:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ramos, puur omdat ie gisteren de winnende scoorde?
De verdediging staat dit jaar inderdaad niet goed. Wil niet zeggen dat ik Ramos geen topverdediger vind.quote:Op zondag 22 april 2007 13:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar dit seizoen zie ik in de verdediging van Real geen talent lopen... Misschien zal het wel te maken met het feit dat Real zo belabberd draait en hij daardoor amper opvalt
Maar goed ieder zijn favoriet![]()
Misschien speelt ie minder opvallend doordat ie dit seizoen voornamelijk op de rechtsback positie staat (door de afwezigheid van Cicinho). Kan me namelijk herinneren dat hij liever in de centraal in de verdediging speeltquote:Op zondag 22 april 2007 13:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
De verdediging staat dit jaar inderdaad niet goed. Wil niet zeggen dat ik Ramos geen topverdediger vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |