Het is maar hoe je het bekijkt. Finnan is verdedigend de beste rechtsback die er is. Sergio Ramos maakt nog teveel foutjes, maar is aanvallend dan wel weer briljant.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:18 schreef AminBen het volgende:
[..]
Sergio Ramos is als rechtsback echt wel beter dan Finnan![]()
quote:Op zondag 25 maart 2007 19:31 schreef AminBen het volgende:
Sergio Ramos heeft meer kwaliteit potentie.
Wel dus.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:35 schreef AminBen het volgende:
Bij Ierland steekt hij er ook niet bovenuit.
Hij speelt het wel af en toe. Kan me herinneren dat hij daar de 2e helft speelde, vorig jaar bij PSV-Lyon.quote:Op zondag 25 maart 2007 20:04 schreef AminBen het volgende:
Ik hoop dat je voor LB linksbuiten bedoelt, want Malouda is toch echt geen linksback![]()
Inderdaad. Die man mag blij zijn dat hij überhaupt nog een basisplaats heeft bij Spanjequote:
Wordt dus nog steeds niet op waarde geschat gezien het vervolg.quote:
gek, dat was al 3 jaar geleden, kijk naar de datum van dit topic, toen was stam inderdaad een wereld verdediger, en heitinga minder maar hij was toen zeker in goede vorm!quote:Op maandag 26 maart 2007 13:21 schreef Fetai het volgende:
Omg Heitinga en Stam de beste verdedigers ter wereld noemen!
Dat is hetzelfde als dat ik Bahia de beste verdediger van de wereld zou vinden. Nee, Alex is een paar klassen beter dan de 3 eerder genoemden.![]()
Hij heeft gewoon een minder jaar, heb je hem wel op het Wk gezien.quote:
2 jaar lang in de gesjoemelde Italiaanse competitie spelen, daar kan ik hem niet op beoordelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een minder jaar, heb je hem wel op het Wk gezien.![]()
Mwa, volgens mij is het gewoon anders dan in andere competities. Als je bijvoorbeeld Sheva ziet, die er op los scoorde bij Milan, heeft dit jaar alle moeite om het net te vinden in Engeland. Crespo is ook veel succesvoller in Italie.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:31 schreef stefmans het volgende:
De beste verdedigers komen nu eenmaal uit Italië.
Dan alsnog, Stam heb ik altijd een goede gevonden, maar nooit de beste. Heitinga is NOOIT in de buurt gekomen van alleen Stam al.quote:Op maandag 26 maart 2007 13:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
gek, dat was al 3 jaar geleden, kijk naar de datum van dit topic, toen was stam inderdaad een wereld verdediger, en heitinga minder maar hij was toen zeker in goede vorm!
Kick toch!quote:Op maandag 26 maart 2007 22:46 schreef Hafez het volgende:
Materazzi is ook een geweldige verdediger, die was ik even vergetenHij is dan wel een klootzak, maar ook hij is op dit moment een van de beste verdedigers.
mwah. Bij Materazzi vind ik het idd goed tof, Maar bijvoorbeeld Vreven, die niet kan ballen en dat probeert te compenseren door zo veel mogelijk echt gevaarlijke/blesserende acties er uit te gooien, vind ik een lulquote:
op het WK was ie echt fenomenaal. Nooit iemand zo goed zien verdedigen. Wat een held zeg. Maar dit jaar is het weinig.quote:Op maandag 26 maart 2007 16:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een minder jaar, heb je hem wel op het Wk gezien.![]()
hij is oud, kan het niveau van nu niet meer bijhoudenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Roberto Carlos lijkt mij een gepasseerd station.
Aanvallend is ie ook niet top meer hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
het ligt er puur aan wat je instelling is
als je aanvallend bent, dan zou ik roberto carlos nemen, zoals vermeldt wordt, verdedigend is matig, maar hij is een prima aanspeelpunt voor een aanval op de vleugel
Laten we het houden op aanpassings problemenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:38 schreef Dos37 het volgende:
[..]
op het WK was ie echt fenomenaal. Nooit iemand zo goed zien verdedigen. Wat een held zeg. Maar dit jaar is het weinig.
Ik rust mijn kaas.quote:Op zondag 25 maart 2007 19:15 schreef WeebI het volgende:
Finnan-Carragher-Terry-Riise
Op basis van?quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef toma het volgende:
Linksback :
-Roberto Carlos
-Zambrotta
-Grosso
-Ashley Cole
-Riise
echt jonge, al ztel je ze allemaal tegelijk op,die Messi speelt hun allemaal uit en scoort dan twee keer. alleen omdat ie zin heeft.quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:36 schreef toma het volgende:
Linksback :
-Roberto Carlos
-Zambrotta
-Grosso
-Ashley Cole
-Riise
Rechtback :
-Cafu
-Trabelsi
-Finnan
Centrale verdediger :
-Stam
-Alex
-Cannavaro
-Terry
-Samuel
-Cris
-Carvalho
-Materazzi
-Puyol
-Chivu
-Mexes
-Nesta
-Maldini
-Thuram
-Pepe
-Lucio
-Ferdinand
-Touré
-Campbell
-Carragher
Dit durf ik te betwisten, ondanks dat het zeker één van de meest talentvolle verdedigers is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Alexis de talentvolste
Eens, samen met Alex.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |