River Plate dacht ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 02:12 schreef Kang-He het volgende:
Nu ik dit topic weer zie, waar is die Ibarra nu?
Espanyol.quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:12 schreef Kang-He het volgende:
Nu ik dit topic weer zie, waar is die Ibarra nu?
quote:
Absoluut mee eens! De beste rechtsback van Europa (over de wereld kan ik niet oordelen)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:50 schreef Devano het volgende:
Hatem Trabelsi is voor mij gewoon de utlieme back.
Fantastische tackle, onmenselijk loopvermogen, altijd dreigend als ie een man opzoekt..
Echt dood en doodzonde dat het zo is gelopen met Ajax, zo'n speler kan je wel gebruiken als je ver wilt komen Europa. Hij is in alle opzichten een paar klasses beter dan Nigel de Jong, als je eerlijkt bent.
Jij onderschat Zuid-Amerika....quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Europa is min of meer de wereld...
De beste Zuid-Amerikanen komen in Europa spelen. Europa is de wereld, zo simpel is het.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij onderschat Zuid-Amerika....
Eigenlijk wel maar ja, ik volg het daar absoluut niet dus wie weet speelt er nog een betere (waarschijnlijk niet)quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste Zuid-Amerikanen komen in Europa spelen. Europa is de wereld, zo simpel is het.
Waarom hebben die Europese topclubs 't dan altijd zo lastig in de finale van de intercontinental cup?quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
De beste Zuid-Amerikanen komen in Europa spelen. Europa is de wereld, zo simpel is het.
Jetlag.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom hebben die Europese topclubs 't dan altijd zo lastig in de finale van de intercontinental cup?
Ajax speelde niet voor niks 2x niet. Schopperijen....quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom hebben die Europese topclubs 't dan altijd zo lastig in de finale van de intercontinental cup?
ik hoop van harte dat je dit niet durft menenquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:30 schreef the_legend_killer het volgende:
Materazzi
En mocht je er langs komen krijg je klap in nek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |