abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 12 juli 2004 @ 16:51:25 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_20576567


Op Athene 1896 en de tussenspelen van 1906 na, stond waterpolo altijd op het Olympisch programma. Nederland deed voor het eerst mee in Londen 1908. Pas in Sydney 2000 mochten ook vrouwen meedoen. Nederlandse mannen wonnen twee keer Olympisch brons, in 1948 en 1976. De Nederlandse vrouwen werden in Sydney teleurstellend 4e. Omdat ons zevental al jarenlang tot de absolute wereldtop behoorde, was door iedereen op een medaille gerekend.

Nederland is in Athene niet vertegenwoordigd bij het waterpolo. Zowel de mannen als de vrouwen misten hun laatste kwalificatiekans, de Olympische kwalificatietoernooien van begin 2004.

Het Olympisch waterpolotoernooi begint zondag 15 augustus. In totaal wordt op veertien dagen gespeeld. Na de voorrondes volgen de kwartfinales en de halve finales. De vrouwen spelen de wedstrijden om de gouden en bronzen medaille op donderdag 26 augustus. De strijd om de medailles bij de mannen volgt zondag 29 augustus.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_20579059
quote:
Op maandag 12 juli 2004 16:51 schreef golfer het volgende:
Nederland is in Athene niet vertegenwoordigd bij het waterpolo. Zowel de mannen als de vrouwen misten hun laatste kwalificatiekans, de Olympische kwalificatietoernooien van begin 2004.
De hele bondscompetitie was dit seizoen gericht op de kwalificatietoernooien. Dat de mannen het niet haalden was nog te begrijpen, maar nu zijn zelfs de vrouwen de aansluiting met de wereldtop kwijt. Het is een sjande, zou Anton Geesink zeggen.
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 maandag 12 juli 2004 @ 18:44:32 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_20579094
Nederland ooit de beste van de wereld bij de dames.

De heren wonnen in 76 nog brons.

Belachelijk dat je als watersportland de aansluiting met de wereldtop bent kwijtgeraakt.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 16 juli 2004 @ 17:55:18 #4
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_20669191
Kwestie van beleid: andere landen zijn fulltime bezig met polo, wij kennen maar een paar van dat soort spelers (Harry van der Meer, Gerben Silvis, Eelco Uri en nog een paar).
Ben trouwens benieuwd of de mannen het gered hadden met Harry erbij op het OKT. Stel je voor dat dit met de voetballers was gebeurd: het land was te klein. Maar omdat het maar een waterpoloer is laat de politiek het op zijn beloop. Dat is pas een "sjande"!!

De dames zitten duidelijk in een opbouwfase: veel verjonging, maar toch al redelijke resultaten. Jammer dat Danielle de Bruijn zich niet meer gemotiveerd voelt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:15:49 #5
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_20948803
Weinig kenners?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_20950128
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 17:55 schreef Mark het volgende:
Kwestie van beleid: andere landen zijn fulltime bezig met polo, wij kennen maar een paar van dat soort spelers (Harry van der Meer, Gerben Silvis, Eelco Uri en nog een paar).
Ben trouwens benieuwd of de mannen het gered hadden met Harry erbij op het OKT. Stel je voor dat dit met de voetballers was gebeurd: het land was te klein. Maar omdat het maar een waterpoloer is laat de politiek het op zijn beloop. Dat is pas een "sjande"!!

De dames zitten duidelijk in een opbouwfase: veel verjonging, maar toch al redelijke resultaten. Jammer dat Danielle de Bruijn zich niet meer gemotiveerd voelt.
Arno Havenga, Matthijs de Bruin en sinds kort nog één (naam vergeten )
We hebben bijna een compleet 7-tal dat professioneel speelt. Het ontbreekt echter aan veel speeluren samen, een goede coach (ik weet het is een mening). En ik denk dat ze met Harry meer kans hadden gehad, je hebt absoluut gelijk v.w.b. de vergelijking met voetbal. Probleem ligt wel een beetje bij NOC, want die hebben daar grote fouten gemaakt. Maar ja.. achteraf..

Oh en een goede keeper, daar ontbreekt het ook aan...
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_20972950
Poule-indeling mannen:
Poule A: Rusland, Servië-Montenegro, Kroatië, USA, Hongarije en Kazakhstan.
Poule B: Duitsland, Egypte , Italië, Spanje, Australië en Griekenland.

De poulewedstrijden worden in Athene gespeeld van 15 t/m 23 augustus. De beste vier van iedere poule plaatsen zich voor de kwartfinales, die gepland staan op 25 augustus. De halve finales zijn op 27 augustus, en de finales op 29 augustus, de slotdag van de Spelen.

Poule-indeling vrouwen:
Poule A: Italië, Griekenland, Australië en Kazakhstan.
Poule B: USA, Rusland, Canada en Hongarije.

In Sidney werkten eerst de vrouwen hun toernooi af, en daarna de mannen. In Athene zal er om en om gespeeld worden, zodat de spelers bijna de complete twee weken in actie zullen komen. Het sinds 1972 twaalf teams omvattende mannentoernooi start op 15 augustus, twee dagen na de openingsceremonie. De acht vrouwenteams komen een dag later voor het eerst in actie. De eerste duels zullen in de overdekte zwemhal plaatsvinden, waar plaats is voor 6200 toeschouwers. Vanaf 22 augustus verhuist het spektakel naar het met 11.500 zitplaatsen gezegende buitenbad. De vrouwen spelen hun finale op 26 augustus, de mannen op 29 augustus.

http://www.waterpolo-world.com
http://www.manmeer.nl
I intend to live forever, or die trying.
pi_21095013
it's a bloody shame, dat Nederland er niet bij is.
Heel die competitie verkloot voor deze ongein en dan dit.
Heeft dit nog consequenties voor voor de staf ofzo?
Ik volg het niet meer zo tegenwoordig.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:19:53 #9
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21098239
Bij de dames verandert niet zoveel, bij de mannen wordt nog naar een definitieve trainer gezocht.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_21123460
Paul Metz blijft inderdaad gewoon trainer bij de vrouwen. Ondanks de kritiek op de vele oefenwedstrijden die hij liet spelen vlak voor het kwalificatie-toernooi voor deze Olympische Spelen. Veel dames waren al moe voordat het toernooi begon, en dat werd Metz verweten. Ook dwingt hij de speelsters om veel met vaste systemen te werken in het water, en als er dan een tegenstander was die het spel nét iets anders speelt, raakte het team de kluts kwijt. De veelal jonge speelster konden (durfden?) zelf geen initiatieven te nemen in het water, en zo dobberden ze maar wat rond. Gezien de hoeveelheid jeugdige speelsters in de selectie, heb ik echter wel vertrouwen in de toekomst.

Bij de mannen zal naar alle waarschijnlijkheid Robin van Galen de nieuwe bondscoach worden. Van Galen was al erg succesvol als clubcoach (bij de vrouwen) en traint nu de Nederlandse jongensploeg tot 18 jaar. En ook hier levert hij goed werk af. Het zou wel jammer zijn als ze hem naar de seniorenploeg halen, hij werkt nog niet zo heel lang met de jeugd.

Een groot probleem is al eerder genoemd: het gebrek aan goede coaches in Nederland. Buitenlandse coaches hebben hier ook niks te zoeken, die worden gek als ze zien hoe beperkt de mogelijkheden zijn om topwaterpolo te spelen in Nederland. De badhuren zijn asociaal hoog, zeker in de Randstad. Je betaalt gewoon 120 Euro per uur, en bij de meeste clubs is het maar goed dat de gemeente bijspringt, want anders kon je de clubs wel opheffen. Dan wordt waterpolo en zwemmen ook nog als bijzaak beschouwd door de zwembaden. Zwemles, vrijzwemmen, zwemmen voor zwangere vrouwen, voor ouderen, voor allochtonen: het gaat allemaal voor de sport. Dus lig je 's avond van half tien tot elf uur te trainen.
Nederlandse topcoaches zijn ook dun gezaaid. En gezien de beperkte opleidingsmogelijkheden die de zwembond biedt, komt daar ook geen verandering in. Een cursus duurt 20 avonden, en als je dan die 20 avonden in je agenda hebt staan, wordt de hele cursus doodleuk geschrapt omdat slechts 23 in plaats van de benodigde 25 cursisten zich hebben ingeschreven. Zo wordt de cursus domweg een jaar opgeschoven.

Na het missen van de kwalififcatie door de heren was er ook veel kritiek, met name van oud-internationals. De KNZB lijkt echter nu wel te luisteren, een aantal van deze oud Oranje-spelers is gevraagd om met hun mening te komen over de toekomst van het waterpolo. Dat zullen nog leuke gesprekken worden.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21168172
Topwaterpolo en Nederland, het lijkt niet samen te kunnen gaan. Het lijkt mij een kwestie van te weinig visie en bestuurlijke kwaliteit. Afgelopen seizoen heb ik diverse malen met diegenen te maken gehad die waterpolo in Nederland moeten besturen, als ik er aan denk schieten de tranen me weer in de ogen...

Maar goed, ik heb mij voorgenomen veel waterpolo op de OS te gaan zien. Is dit mogelijk, wordt het goed uitgezonden?
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 augustus 2004 @ 01:14:03 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_21170653
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 23:44 schreef Puur het volgende:
Topwaterpolo en Nederland, het lijkt niet samen te kunnen gaan. Het lijkt mij een kwestie van te weinig visie en bestuurlijke kwaliteit. Afgelopen seizoen heb ik diverse malen met diegenen te maken gehad die waterpolo in Nederland moeten besturen, als ik er aan denk schieten de tranen me weer in de ogen...

Maar goed, ik heb mij voorgenomen veel waterpolo op de OS te gaan zien. Is dit mogelijk, wordt het goed uitgezonden?
Speel je zelf en op wat voor een manier had je met de Bobo's te maken. De Nederlandse vrouwen waren jarenlang onverslaanbaar totdat het Olympisch werd. Jarenlang wereldkampioen en nu niet eens geplaatst voor de OS. Ook de heren waren wereldtop. In 76 nog brons gehaald. Nederland als waterland moet toch gewoon meedoen ?


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21174600
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 01:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Speel je zelf en op wat voor een manier had je met de Bobo's te maken. De Nederlandse vrouwen waren jarenlang onverslaanbaar totdat het Olympisch werd. Jarenlang wereldkampioen en nu niet eens geplaatst voor de OS. Ook de heren waren wereldtop. In 76 nog brons gehaald. Nederland als waterland moet toch gewoon meedoen ?


Topwaterpolo is prof-waterpolo... prof-waterpolo betekent geld... Dat is er niet, of wil men er niet aan uit geven. Nerdeland was in Sydney, bij de heren, het enige niet-profesionele team. Op zich al een prestatie, maar er moet wat veranderen willen ze ooit nog zover komen.
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21177404
Ohja, het eeuwige geldprobleem.

Het Nederlands meisjes (nouja, dames) team onder 19 jaar is afgelopen weekend Europees kampioen geworden. In de finale wonnen ze met 7-4 van Griekenland, nadat ze in de halve finales favoriet Rusland hadden verslagen. Hoera! Feest!

Nu is dit team direct geplaatst voor het jeugd-WK dat januari 2005 in Australië gehouden wordt. Alleen is het nog niet zeker of ze ook gaan, want er is geen geld.

Het zou echt volkomen belachelijk zijn als dit team niet gaat. En dan is dat niet alleen omdat het lullig is voor die meiden, maar zeker ook als je kijkt naar de toekomst van het Nederlandse waterpolo, en dan denk ik ook al aan de Olympische Spelen van 2008.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21179637
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 12:29 schreef dwerg het volgende:

Nu is dit team direct geplaatst voor het jeugd-WK dat januari 2005 in Australië gehouden wordt. Alleen is het nog niet zeker of ze ook gaan, want er is geen geld .
Is er wel, alleen is worden zwemmen en waterpolo gezien als breedtesport door de KNZB vandaar ook al dat doelgroepzwemmen in nederland. Je kent het wel 50+ zwemmen, kinderzwemmen met disco, etc. Dus gaat er weinig geld in de topsport.

En ja het zou belachelijk zijn
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21181154
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 14:05 schreef Gomorrah het volgende:
Je kent het wel 50+ zwemmen, kinderzwemmen met disco, etc.
Ik heb in de loop der jaren heel wat beleidsplannen van de KNZB gezien, maar ik kan me niet herinneren dat ik deze activiteiten daarin ben tegengekomen. Misschien kun je me zeggen waar dit stond?
I intend to live forever, or die trying.
pi_21181437
Overigens zijn er gelukkig wel steeds meer scholen die de roosters aanpassen aan leerlingen die topsport beoefenen. In de regio Alphen/Gouda/Leiden (ook wel bekend als de kring Gouwe Rijnstreek van de KNZB) is een initiatief gestart waarbij talentvolle waterpoloers van 10 tot 16 jaar naast hun eigen clubtrainingen ook zullen trainen bij een Top Waterpolo School. Dit project wordt ondersteund door de KNZB en NOC*NSF.

In Nederland straalt waterpolo ook niets uit. Het komt nooit op tv, je leest er zelden iets over in de krant (het is net cricket). Als je in Spanje, Italië of Hongarije in het nationale team speelt, ben je een held, en kent iedereen je naam.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 20:28:38 #18
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21190114
Juist! Als je al iets ziet op Studio Voetbal dan is het "we komen er in in de 4e periode", je ziet 2 of 3 overtalsituaties en einde "reportage".....
Pas als het uit de hand loopt, is het interessant. Heeft iemand al eens wat gezien bij Mart cs. over de Nederlandse profs (m/v)? Lijkt me toch wel leuk, maar blijkbaar denkt men er in Hilversum anders over

Offtopic: volgens mij zag ik Hans Nieuwenburg vandaag met zijn koffer op weg naar Athene.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_21191859
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 20:28 schreef Mark het volgende:
Offtopic: volgens mij zag ik Hans Nieuwenburg vandaag met zijn koffer op weg naar Athene.
Zijn boekjes zijn leuker dan die van Mart Smeets, misschien is dat het probleem.

Het is natuurlijk wel jammer dat er nog nooit een reportage is gemaakt over de spelers die in Nice met waterpolo hun geld verdienen, terwijl er om de haverklap een cameraploeg naar Canada werd gestuurd om te kijken hoe het met Evert van Benthem ging. Tjerk Kramer speelt volgend seizoen in Spanje, misschien kan de NOS even bij hem langs gaan als ze toch bij Frank Rijkaard op bezoek zijn.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21192924
Nou, inderdaad zeg, laten ze bijvoorbeeld eens aandacht aan een jong talent als Tjerk schenken.
Ik ben benieuwd wat de NOS laat zien van het waterpolo op de OS.
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 23:21:03 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21194821
Aangezien de Nederlandse ploegen niet meedoen zal dat vrij beperkt zijn, vrees ik
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_21378613
Gelukkig zenden de Duitse en Spaanse zenders nog wat uit.
Egypte doet ook leuk mee, met nederlagen van 13-3 en 14-3. Een aanwinst voor het toernooi.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21418025
Ik zie op de ARD voornamenlijk Beach volleyball en Hockey op tijden dat ze waterpolo moeten uitzenden, zeer teleurstellend dus.
pi_21427407
Ik vind het zonde dat er niks van wordt uitgezonden.
Het is een harstikke mooie sport. Leuker om te kijken dan pak hem beet hockey of volleybal vind ik.
pi_21445150
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:08 schreef Rest het volgende:
Ik vind het zonde dat er niks van wordt uitgezonden.
Het is een harstikke mooie sport. Leuker om te kijken dan pak hem beet hockey of volleybal vind ik.
komt om dat Nederland er niet aan meedoet, een Nederland doet wel mee met volleybal en hockey (en dat vind ik weer leuker om naar te kijken)
pi_21454571
De NOS heeft dit jaar meer cricket uitgezonden dan waterpolo. Je kan wel zien dat er twee cricketers bij de NOS zijn geïnfiltreerd. Bedankt jongens.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21496340
Morgen de halve finales bij de dames:

Australië - Griekenland
Verenigde Staten - Italië

Rusland liet zich in de kwartfinales verrassen door de Grieken, de Australische dames zijn gewaarschuwd. Interessant is ook de confrontatie tussen de Verenigde Staten, met afstand het beste team in 2004, en Italië, met een groot aantal routiniers die na dit toernooi stoppen en nog één kunstje willen flikken.
I intend to live forever, or die trying.
  maandag 23 augustus 2004 @ 23:22:00 #28
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21498089
Malato is inderdaad in staat om in haar eentje de VS op te rollen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Trouwste user 2022 maandag 23 augustus 2004 @ 23:37:05 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_21498511
Waanzin dat we er nog niks van hebben gezien.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21514611
Griekenland wint met 6-2 van regerend Olympisch kampioen Australië.

En Italië wint met 6-5 van Team USA, nadat ze met 4-2 achter stonden in de derde periode. Manuela Zanchi scoorde de beslissende treffer met nog 2 seconden op de klok.
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 24 augustus 2004 @ 20:23:09 #31
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21517386
Ik hoop dat Italie wint en al die badpaktrekkers dan eindelijk met pensioen gaan
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_21519294
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 20:23 schreef Mark het volgende:
Ik hoop dat Italie wint en al die badpaktrekkers dan eindelijk met pensioen gaan
*eens is met deze user.

Je zal maar scheidsrechter zijn bij dit soort wedstrijden.
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 17:31:25 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_21561001
Damesfinale Griekenland-Italië nu bezig. Na eerste periode 3-2 voor de Grieksen.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 17:45:07 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_21561288
Halverwegen 6-5 voor de Grieksen. Met 8000 gekke Grieken op de tribune.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 17:59:33 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_21561594
6-6 na derde periode.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:08:52 #36
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21561779
hup Italia
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 18:10:21 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_21561811
Verlenging.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:12:19 #38
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21561845
Wie is er derde geworden eigenlijk?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:13:00 #39
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21561861
ah Australie dus
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 18:20:44 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_21562008
9-9 na de eerste verlenging.

Nog drie minuten.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 18:23:20 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_21562068
Verbazingwekkend dat de NOS een finale live uitzendt.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21562100
Kut,, .
-
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:26:16 #43
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21562114
10 seconden Dagglala
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21562139
Nou ja, de heren staan ook nog in de finale.. Misschien kunnen zij winnen..
-
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 18:28:38 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_21562160
Italië wint met 10-9.

Grieken stonden met 2 doelpunten voor in de verlenging.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:28:39 #46
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21562161
goud voor Italia dus
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 26 augustus 2004 @ 18:28:58 #47
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_21562172
ONTERECHT .
-
  Trouwste user 2022 donderdag 26 augustus 2004 @ 18:29:59 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_21562186
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
ONTERECHT .



Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21562282
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ja, de heren staan ook nog in de finale.. Misschien kunnen zij winnen..
In de halve finale. En ze gaan die verliezen van Servië & Montenegro. Wat op zich geen schande is.
De andere halve finale bij de mannen gaat tussen de oude grootmachten Rusland en Hongarije, en ik verwacht dat Hongarije nipt zal winnen.


Leuk om waterpolo op tv te zien, en helemaal fijn dat het zo'n ontzettend spannende wedstrijd was.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21562326
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:35 schreef dwerg het volgende:

[..]

In de halve finale. En ze gaan die verliezen van Servië & Montenegro. Wat op zich geen schande is.
De andere halve finale bij de mannen gaat tussen de oude grootmachten Rusland en Hongarije, en ik verwacht dat Hongarije nipt zal winnen.

[afbeelding]
Leuk om waterpolo op tv te zien, en helemaal fijn dat het zo'n ontzettend spannende wedstrijd was.
Beetje jammer van de einduitslag, .
-
pi_21562498
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje jammer van de einduitslag, .
De Italianen hebben nu eenmaal meer ervaring met dit soort grote toernooien. Toch is het erg knap dat ze in deze heksenketel uit verloren positie terug wisten te komen. De ervaring van het Italiaanse team won het van het enthousiasme en de gretigheid van de Grieken. Leuk dat ze het tot de finale geschopt hebben, en gefeliciteerd met de zilveren medaille, Daggla.
I intend to live forever, or die trying.
pi_21562575
quote:
Op donderdag 26 augustus 2004 18:46 schreef dwerg het volgende:

[..]

De Italianen hebben nu eenmaal meer ervaring met dit soort grote toernooien. Toch is het erg knap dat ze in deze heksenketel uit verloren positie terug wisten te komen. De ervaring van het Italiaanse team won het van het enthousiasme en de gretigheid van de Grieken. Leuk dat ze het tot de finale geschopt hebben, en gefeliciteerd met de zilveren medaille, Daggla.
Tnx, het is ook nog een redelijk jong team.. Wellicht dat ze in Peking voor goud kunnen gaan.. Toch jammer om in je thuisland zo'n belangrijke finale te verliezen.
Enfin, life goes on.. Gelukkig zijn we nog steeds Europees kampioen voetbal, .
-
pi_21563006
Zo eindelijk waterpolo bij de NOS, was een aardige wedstrijd
pi_21587360
Halve finales mannen:

Hongarije - Rusland 7-5
Griekenland - Servië & Montenegro 3-7

Dat kan ook een mooie finale worden, de teams zijn aan elkaar gewaagd. Ik zet mijn geld op Servië & Montenegro.
I intend to live forever, or die trying.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:40:20 #56
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21587375
De finale waarop ik hoopte

Nu maar hopen op wat speeltijd op de tv
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_21587680
Als het een beetje meezit heb ik een paar waterpoloballen gewonnen wanneer Hongarije wint. Ik heb Italie en Hongarije als winnaars voorspelt. Het zal een erg leuke finale worden denk ik.
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 augustus 2004 @ 21:56:59 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_21587690
Ben bang van niet mitt.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21621445
Hongarije wint goud, door Servië & Montenegro met 8-7 te verslaan. De Hongaren scoorden in de laatste periode drie keer, waardoor ze een 5-7 achterstand ombogen in een overwinning.

Rusland pakt brons door met 8-5 van Griekenland te winnen.

Waarom zit ik dan naar een zooitje hardlopers te kijken?
I intend to live forever, or die trying.
  Trouwste user 2022 zondag 29 augustus 2004 @ 18:18:33 #60
7889 tong80
Spleenheup
pi_21622047
Heb er niks van gezien


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21622111
Achter Dionne, op het linkerscherm. Een paar keer, toen ze wisselden van de handbalfinale naar de marathon. Ze beloofden op tt-pagina 224 rechtstreekse beelden van de waterpolofinale. Maar ik wist niet dat ze daarmee dat kleine kutschermpje bedoelden.
I intend to live forever, or die trying.
  zondag 29 augustus 2004 @ 19:45:07 #62
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21623769
net een samenvattinkje van ± 3 minuten En die begint dan ook nog eens halverwege bij 5-5.

Grote klasse van Kiss en Kasas!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 30 augustus 2004 @ 18:17:53 #63
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21643238
Jammer van die 3 minuten ja, typisch zo'n sport die wel wat meer aandacht had mogen hebben.

goed werk van Hongarije
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  woensdag 1 september 2004 @ 12:35:36 #64
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_21681327
Waterpolo mag wel wat hoger eindigen in het OS-forum
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')