mooi he, die Greene heeft altijd weer die smoesjes klaar als hij eens een wedstrijdje verliest..quote:Op zaterdag 24 juli 2004 10:08 schreef Leatherface het volgende:
Obikwelu klopt Greene op de 100 meter.
http://teletekst.nos.nl/gif/607-01.html
Ik kijk al ontzettend uit naar de spelen. Niks imponerender dan een 100 meter met Greene in topvorm
Dat wel jaquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:06 schreef mitt het volgende:
[..]
mooi he, die Greene heeft altijd weer die smoesjes klaar als hij eens een wedstrijdje verliest..
Misschien omdat het toen officieel nog een amateursport was en de atleten er niet in geïnteresseerd zouden zijn ?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:28 schreef Leatherface het volgende:
Even off - topic, maar ik vind het absurd dat er pas in 1983 voor het eerst de Wereldkampioenschappen Atletiek werd gehouden.
Iemand enig idee waarom pas zo laat
Wirklich?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien omdat het toen officieel nog een amateursport was en de atleten er niet in geïnteresseerd zouden zijn ?
Ik zou het niet weten, ik opper maar iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wirklich?
Okayquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik opper maar iets.
Ff mezelf quoten, want vanavond heeft Asafa Powell overtuigend Maurice Greene verslagen bij de wedstrijden in Crystal Palace, Engeland.quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:07 schreef Hawk het volgende:
Ik verwacht vooral veel van de jonge Jamaicaan Asafa Powell. Werd bij het laatste WK gediskwalificeerd samen met Drummond, anders was hij waarschijnlijk wereldkampioen geworden.
Hij bracht vorige maand het Jamaicaanse record naar 9.91(met lichte tegenwind).
Record stond 13 jaar op naam van Raymond Stewart die 9.96 liep tijdens de WK-finale in Tokio.
Ja, geweldig. De nieuwe sprintheld. Ik vond dat-ie wel een eigen topic verdiend had: Asafa Powell: de nieuwe sprintheldquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:49 schreef Hawk het volgende:
Ff mezelf quoten, want vanavond heeft Asafa Powell overtuigend Maurice Greene verslagen bij de wedstrijden in Crystal Palace, Engeland.
Hij evenaarde zijn eigen Jamaicaanse record van vorige maand, 9,91s en weer leek hij niet voluit te gaan.....
21 jaar, reus van een vent en nog ongeslagen dit jaar... Greene ziet er naast hem als een dwerg uit.
Dat maakt het idd extra leuk. Ik zal ze in de gaten houden.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:35 schreef -THaVinNY- het volgende:
* tong80 meld zich ook in dit atletiek topic. 2 ex-trainingsgenootjes van me mogen naar de spelen: annemarie kramer en joan vd akker (beide 4x100) echt heel leuk!!!
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:35 schreef mitt het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Merlene Ottey, zal zijn nog uitkomen voor wat was het Slovenie?
44 jaar en 11.09! .Ongelofelijk.quote:Ottey set for seventh Games
Veteran Merlene Ottey is ready to prove she is still a class act when she competes at her seventh Olympic Games.
The former Jamaica athlete, who became a Slovenian citizen two years ago, won Tuesday's 100m race at Liege in 11.09 seconds, her fastest time since 2000.
7e OS voor haar betekent dus dat ze al 28 jaar deelneemt.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef tong80 het volgende:
Zou wat zijn zeg als ze op die leeftijd een medaille wint.
24.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:18 schreef golfer het volgende:
7e OS voor haar betekent dus dat ze al 28 jaar deelneemt.![]()
7x4 is bij mij nog steeds 28.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:25 schreef Arcee het volgende:
24.
Iemand die dit jaar voor de tweede maal deelneemt, hoe lang doet die mee? Van 2000 t/m 2004, 4 jaar dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:43 schreef golfer het volgende:
7x4 is bij mij nog steeds 28.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |