How low can you go?quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:04 schreef Ole het volgende:
Djiez... bijna 4 dagen geen nieuws...:P
[..]
quote:PARIS GROPED AT PLAYBOY MANSE?
Paris Hilton got a big scare at Hugh Hefner's annual Halloween party. Hilton arrived with sister Nicky but stalked out 90 minutes later, claiming a party worker sexually molested her on a walk through a haunted house, a source tells Star.
Hilton, 23, says an actor dressed as a ghoul jumped out and grabbed her inappropriately, says the source. A witness says Hilton shouted for help and demanded to file a complaint against the mansion.
Hef's security told her that having someone jump out of the dark and grab her was part of the experience, the source says.
Paris huffed off to her limo, screaming into her cell phone for the driver, leaving Nicky stranded.
Playboy spokesman Bill Farley tells Star there was no groping. He says a male pal of Hilton's got into a fight and was tossed out. He says Paris got angry because her friend was ejected and left. A Paris rep said she was unaware of the incident.
quote:Paris: 'Ik ben te lui voor seks'
Paris Hilton beweert dat zij te lui is om seks te hebben. De society-babe zoent veel liever, das minder inspannend.
De 23-jarige Paris zei in een interview: "Ik ben helemaal niet seksueel ingesteld. Echt niet hoor! Ik geef niet echt om seks. Als ik een relatie heb, doen we eigenlijk vrijwel niets. Beetje televisie kijken enzo. Ben veel te lui, ik zoen liever!"
Zal de blonde ster niet een klein beetje liegen? Het bewijsmateriaal staat namelijk uitgebreid op video....Daarin is onze Hilton nou niet bepaald lui!
quote:Paris wilde borstvergroting.
Paris Hilton had bijna een borstvergroting laten doen, tot zij zich realiseerde hoe nepborsten eruit zien. "Al mijn vriendinnen hebben implantaten en ze zien er misvormd uit!"
Toen de society-babe zestien jaar was smeekte zij bij haar vader of zij onder het mes mocht. Papa Hilton weigerde en Paris was er kapot van.
Nu is de blonde ster haar vader eeuwig dankbaar, omdat zij siliconenborsten helemaal niet mooi vindt!
"Ze zien er gewoon misvormd uit. Mijn vriendinnen hebben allemaal hun borsten laten vergroten, en ik vind het er nep uitzien", aldus The Simple Life-ster.
quote:Paris Hilton heeft oogje op prins William.
Paris Hilton is niet meteen uit op seks maar heeft toch een oogje op prins William. De erfgename van het hotelimperium doet in het Amerikaanse magazine Rolling Stone alle moeite van de wereld om haar nimf-imago te weerleggen. "Ik ben helemaal niet zo wild van seks", aldus Hilton.
"Kussen vind ik bijvoorbeeld veel leuker dan seks. Meer nog, ik ben te lui voor seks en eigenlijk een lusteloos wezen. Heb ik een lief, dan zit ik nog liever met hem in de zetel voor televisie dan in bed."
Voor één man is Hilton wel een uitzondering maken. "Ik geef toe dat ik weg ben van prins William. Ik heb hem ontmoet tijdens een polowedstrijd, maar durfde hem niet aanspreken. Ik ben immers een heel verlegen meisje", besluit Hilton. De uitlatingen van het hotelmeisje zijn opmerkelijk. Op het internet staan immers heel wat seksfilmpjes van Hilton met haar ex.
quote:Paris Hilton probeerde kangoeroe binnen te smokkelen.
Paris Hilton probeerde vorig jaar een babykangoeroe uit Australië de VS binnen te smokkelen. De steenrijke erfgename, tevens model, actrice en zangeres was vorig jaar in de Australische provincie Queensland waar ze een film opnam. Tussen twee opnames door had ze een babykangoeroe opgemerkt, die ze meteen ontzettend schatting vond. Paris wou prompt het beest in een doos de VS binnensmokkelen. Met zo'n huisdier kon ze haar vrienden wel imponeren, dacht ze.
Volgens haar jongere zus Nicky moest de filmploeg aan Paris uitleggen "dat volwassen kangoeroes zo groot als een mens kunnen worden. Ze deinzen er niet voor terug om mensen aan te vallen." Paris zag dus van het plan af.
De 23-jarige Paris heeft in haar huis in Los Angeles de vreemdste huisdieren. Het model bezit onder meer een aap, een geit, een fret en haar chihuahua-shoothondje. De geit, de aap en de fret kocht ze vorige zomer in Las Vegas, nadat ze met het gokken veel geld had gewonnen.
Stewardessen hielden haar tegen toen ze de beesten meenam op een vlucht naar Los Angeles. Hilton wou de dieren als handbagage meenemen. Spijtig voor Hilton, maar dat is totaal uit den boze. Paris zag zich dan maar genoodzaakt om de afstand per auto af te leggen.
quote:Hilton Linked To Sting's Son
Paris Hilton has been romantically linked to a new man - Sting's 18-year-old son Jake Sumner.
While representatives for both Sumner and Hilton, 23, insist the two are not involved, pals tell America's Star magazine they're frequently together whenever the hotel heiress flies into New York City from her Los Angeles home.
A source says, "Jake is a very friendly, fun guy and doesn't have a problem getting the ladies. Paris Hilton is no big deal to Jake, he can get any girl he wants.
"He just thinks Paris is hot, but it's not like he takes any of it seriously."
quote:Paris Hilton steelt haar eigen DVD.
Societybabe Paris Hilton wordt aangeklaagd wegens diefstal en vandalisme. De daad? Het stelen van een DVD met Paris in een nogal, ehm, seksuele hoofdrol.
De DVD One Night In Paris, die vorig jaar gretig aftrek vond op internet en in de winkel, is het verslag van een wilde nacht die Paris had met een ex-vriendje. Tot groot ongenoegen van Paris die alles in haar macht stelde om de DVD uit de handel te halen.
Dat mocht niet baten. En dus nam Paris het heft maar in eigen hand. Toen ze vorige maand een winkel instapte viel haar oog op de DVD. Luid vloekend stopte ze het schijfje in haar tas en probeerde ook nog een poster die de DVD vergezelde te verscheuren. Daarna liep ze de winkel uit en gooide nog 80 cent naar de winkeleigenaar met de woorden: “Ik neem dit mee en ik ga er niet voor betalen!”.
De onthutste eigenaar gaat nu Paris aanklagen voor diefstal en vandalisme. Of de aanklacht ook voor de rechter zal komen is nog niet bekend.
Echt ja?quote:Op zondag 23 januari 2005 23:19 schreef Agrafes het volgende:
The Simple Life 3 staat weer op het punt om te beginnen, ik kan niet wachten
Pssst: Dit gaat over deel 3quote:Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef static het volgende:
Psst: The Simple Life
The Simple Life #2
Ja, maar heeft niets met de 'ditjes en datjes' te maken.quote:
En als ik haar zie krijg ik altijd een spontane staander.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:35 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik haar zie denk ik altijd aan
I'm a Barbie girl in a Barbie world
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |