abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23223094
quote:
Op maandag 25 oktober 2004 15:04 schreef Ole het volgende:
Djiez... bijna 4 dagen geen nieuws...:P
[..]

How low can you go?

Geez van Delta naar Paris
  woensdag 10 november 2004 @ 19:00:48 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23223320
Er was wel iets met Paris...

...op een (Halloween?) feestje in Hugh Heffner's Playboy Mansion zou ze onzedelijk betast zijn door een medewerker.
Volgens Heffner was het een feestvreugde verhogende act.
Paris was not amused.

*heeft gevonden...

Starmagazine
quote:
PARIS GROPED AT PLAYBOY MANSE?

Paris Hilton got a big scare at Hugh Hefner's annual Halloween party. Hilton arrived with sister Nicky but stalked out 90 minutes later, claiming a party worker sexually molested her on a walk through a haunted house, a source tells Star.

Hilton, 23, says an actor dressed as a ghoul jumped out and grabbed her inappropriately, says the source. A witness says Hilton shouted for help and demanded to file a complaint against the mansion.

Hef's security told her that having someone jump out of the dark and grab her was part of the experience, the source says.

Paris huffed off to her limo, screaming into her cell phone for the driver, leaving Nicky stranded.

Playboy spokesman Bill Farley tells Star there was no groping. He says a male pal of Hilton's got into a fight and was tossed out. He says Paris got angry because her friend was ejected and left. A Paris rep said she was unaware of the incident.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:00:51 #253
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24041160
quote:
Paris: 'Ik ben te lui voor seks'

Paris Hilton beweert dat zij te lui is om seks te hebben. De society-babe zoent veel liever, das minder inspannend.

De 23-jarige Paris zei in een interview: "Ik ben helemaal niet seksueel ingesteld. Echt niet hoor! Ik geef niet echt om seks. Als ik een relatie heb, doen we eigenlijk vrijwel niets. Beetje televisie kijken enzo. Ben veel te lui, ik zoen liever!"

Zal de blonde ster niet een klein beetje liegen? Het bewijsmateriaal staat namelijk uitgebreid op video....Daarin is onze Hilton nou niet bepaald lui!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24041565
.
pi_24043196
Ze wil blijkbaar van haar sletjesimago af en komt dus met dit soort ongeloofwaardige uitspraken
  maandag 20 december 2004 @ 18:11:28 #256
15080 static
pi_24105393
quote:
Paris wilde borstvergroting.

Paris Hilton had bijna een borstvergroting laten doen, tot zij zich realiseerde hoe nepborsten eruit zien. "Al mijn vriendinnen hebben implantaten en ze zien er misvormd uit!"

Toen de society-babe zestien jaar was smeekte zij bij haar vader of zij onder het mes mocht. Papa Hilton weigerde en Paris was er kapot van.
Nu is de blonde ster haar vader eeuwig dankbaar, omdat zij siliconenborsten helemaal niet mooi vindt!

"Ze zien er gewoon misvormd uit. Mijn vriendinnen hebben allemaal hun borsten laten vergroten, en ik vind het er nep uitzien", aldus The Simple Life-ster.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 21 december 2004 @ 17:22:48 #257
15080 static
pi_24120014
quote:
Paris Hilton heeft oogje op prins William.

Paris Hilton is niet meteen uit op seks maar heeft toch een oogje op prins William. De erfgename van het hotelimperium doet in het Amerikaanse magazine Rolling Stone alle moeite van de wereld om haar nimf-imago te weerleggen. "Ik ben helemaal niet zo wild van seks", aldus Hilton.

"Kussen vind ik bijvoorbeeld veel leuker dan seks. Meer nog, ik ben te lui voor seks en eigenlijk een lusteloos wezen. Heb ik een lief, dan zit ik nog liever met hem in de zetel voor televisie dan in bed."

Voor één man is Hilton wel een uitzondering maken. "Ik geef toe dat ik weg ben van prins William. Ik heb hem ontmoet tijdens een polowedstrijd, maar durfde hem niet aanspreken. Ik ben immers een heel verlegen meisje", besluit Hilton. De uitlatingen van het hotelmeisje zijn opmerkelijk. Op het internet staan immers heel wat seksfilmpjes van Hilton met haar ex.
  zondag 16 januari 2005 @ 20:27:20 #258
15080 static
pi_24601725
quote:
Paris Hilton probeerde kangoeroe binnen te smokkelen.

Paris Hilton probeerde vorig jaar een babykangoeroe uit Australië de VS binnen te smokkelen. De steenrijke erfgename, tevens model, actrice en zangeres was vorig jaar in de Australische provincie Queensland waar ze een film opnam. Tussen twee opnames door had ze een babykangoeroe opgemerkt, die ze meteen ontzettend schatting vond. Paris wou prompt het beest in een doos de VS binnensmokkelen. Met zo'n huisdier kon ze haar vrienden wel imponeren, dacht ze.

Volgens haar jongere zus Nicky moest de filmploeg aan Paris uitleggen "dat volwassen kangoeroes zo groot als een mens kunnen worden. Ze deinzen er niet voor terug om mensen aan te vallen." Paris zag dus van het plan af.

De 23-jarige Paris heeft in haar huis in Los Angeles de vreemdste huisdieren. Het model bezit onder meer een aap, een geit, een fret en haar chihuahua-shoothondje. De geit, de aap en de fret kocht ze vorige zomer in Las Vegas, nadat ze met het gokken veel geld had gewonnen.

Stewardessen hielden haar tegen toen ze de beesten meenam op een vlucht naar Los Angeles. Hilton wou de dieren als handbagage meenemen. Spijtig voor Hilton, maar dat is totaal uit den boze. Paris zag zich dan maar genoodzaakt om de afstand per auto af te leggen.
pi_24601810

Ze is iig wel vermakelijk stom
  zondag 16 januari 2005 @ 20:43:51 #260
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24601980

Ach, ze blijft iig wel op een constant niveau
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_24612384
Subtiel hoor
quote:
Hilton Linked To Sting's Son

Paris Hilton has been romantically linked to a new man - Sting's 18-year-old son Jake Sumner.

While representatives for both Sumner and Hilton, 23, insist the two are not involved, pals tell America's Star magazine they're frequently together whenever the hotel heiress flies into New York City from her Los Angeles home.

A source says, "Jake is a very friendly, fun guy and doesn't have a problem getting the ladies. Paris Hilton is no big deal to Jake, he can get any girl he wants.

"He just thinks Paris is hot, but it's not like he takes any of it seriously."
  zondag 23 januari 2005 @ 20:06:53 #262
74838 beaverhausen
Poepelemoentje
pi_24711354
Paris voor de verandering eens met kleren aan:

Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  zondag 23 januari 2005 @ 20:18:45 #263
15080 static
pi_24711498
quote:
Paris Hilton steelt haar eigen DVD.

Societybabe Paris Hilton wordt aangeklaagd wegens diefstal en vandalisme. De daad? Het stelen van een DVD met Paris in een nogal, ehm, seksuele hoofdrol.

De DVD One Night In Paris, die vorig jaar gretig aftrek vond op internet en in de winkel, is het verslag van een wilde nacht die Paris had met een ex-vriendje. Tot groot ongenoegen van Paris die alles in haar macht stelde om de DVD uit de handel te halen.

Dat mocht niet baten. En dus nam Paris het heft maar in eigen hand. Toen ze vorige maand een winkel instapte viel haar oog op de DVD. Luid vloekend stopte ze het schijfje in haar tas en probeerde ook nog een poster die de DVD vergezelde te verscheuren. Daarna liep ze de winkel uit en gooide nog 80 cent naar de winkeleigenaar met de woorden: “Ik neem dit mee en ik ga er niet voor betalen!”.

De onthutste eigenaar gaat nu Paris aanklagen voor diefstal en vandalisme. Of de aanklacht ook voor de rechter zal komen is nog niet bekend.
pi_24714010
The Simple Life 3 staat weer op het punt om te beginnen, ik kan niet wachten
  zondag 23 januari 2005 @ 23:55:27 #265
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24714968
quote:
Op zondag 23 januari 2005 23:19 schreef Agrafes het volgende:
The Simple Life 3 staat weer op het punt om te beginnen, ik kan niet wachten
Echt ja?

Mooi

Dacht dat het afgelopen was aangezien ze er niet meer zo veel plezier aan beleefden en ze met z'n tweeen niet altijd meer even goed met elkaar door een deur konden...

Maar goed, alleen maar beter dat het verder gaat, wat voor manier gaan ze het nu doen? Ik hoop weer bij een familie erin, zoals het eerste seizoen, en deze keer geen geblurde tieten, bilspleten of gepiepte scheldwoorden meer
  maandag 24 januari 2005 @ 00:03:00 #266
15080 static
pi_24715163
  maandag 24 januari 2005 @ 00:17:25 #267
4180 Hare
Come fly with me!
pi_24715582
quote:
Pssst: Dit gaat over deel 3
  maandag 24 januari 2005 @ 00:20:40 #268
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_24715675
Ik vond deel 2 al minder leuk en te geacteerd
Feyenoord!!! * Barça
  maandag 24 januari 2005 @ 00:23:11 #269
15080 static
pi_24715741
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:17 schreef Hare het volgende:

[..]

Pssst: Dit gaat over deel 3
Ja, maar heeft niets met de 'ditjes en datjes' te maken.
  maandag 24 januari 2005 @ 00:35:51 #270
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24716037
als ik haar zie denk ik altijd aan

I'm a Barbie girl in a Barbie world
don't give me that fucking bullshit
  maandag 24 januari 2005 @ 17:27:15 #271
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24726227
quote:
Op maandag 24 januari 2005 00:35 schreef haagse_elfje het volgende:
als ik haar zie denk ik altijd aan

I'm a Barbie girl in a Barbie world
En als ik haar zie krijg ik altijd een spontane staander.
  woensdag 26 januari 2005 @ 15:15:10 #272
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_24761018
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_24991256
[quote]Paris Hilton valt op prinsen
De rijke hotel-erfgename heeft een oogje op prins William én prins Harry.

“Hun moeder was natuurlijk ook al knap. Dat scheelt. Ik was stiekem ook altijd al een beetje verliefd op prinses Diana,” aldus Paris. Ze is erg gecharmeerd van zowel Harry als William. “Het zijn hele knappe jongens. Ze lijken veel op hun moeder.” [quote/]

pi_25052454
Paris Hilton in Playboy?

Paris Hilton is de nieuwe covergirl van Playboy - maar Paris zelf is er niet zo blij mee. De losbandige Hilton-telg heeft namelijk nooit geposeerd voor het mannenblad!
Van Playboy wordt gezegd dat ze al tijden lang wanhopig zijn om Hilton te strikken voor een reportage. Helemaal nadat ze dankzij haar uitgelekte homevideo's door veel Playboy-lezers gevolgd wordt.

Nu heeft het Amerikaanse maandblad Paris op de cover in een uitdagende rode bustier en bijpassende netkousen. De kop erboven leest: "Paris Hilton: Seksster van het Jaar". Maar fans van Paris zullen echter zwaar teleurgesteld zijn als ze het blad kopen in de hoop haar in volle glorie te kunnen bewonderen. Er staan namelijk geen naaktfoto's van de socialite in.

"Ik ben bang dat mensen denken dat Paris geposeerd heeft voor Playboy en dat is zeker niet het geval", vertelt een woordvoerder van Hilton. "Ik weet niet eens waar ze die foto vandaan hebben."
( http://www.telegraaf.nl/p(...)ton_in_Playboy_.html )

Wat een leven...

pi_25052495
tvp
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')