abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:38:36 #151
862 Arcee
Look closer
pi_52184223
Sjunde inseglet, Det
Vre-se-lijk. Wat een ongelooflijke artsy-fartsy-rommel. Ik had na deze film drie weken geen zin meer om een film te kijken. Al m'n hoop verloren. Stel je voor dat alle films zo waren als Det Sjunde inseglet.

Dogville
Ik hoopte zoooo dat ze van dat nare toneelpodium zouden gaan, maar helaas. 3 uur lang kijken naar iets wat me totaal koud liet.

The Lord of the Rings
Elfjes, dwergen, monsters, lords, grasvelden, spanning 0 en vreselijke dialogen zoals: "This evil cannot be concealed by the power of the Elves. We do not have the strength to withstand both Mordor and Isengard. Gandalf, the Ring cannot stay here. This evil belongs to all of Middle-Earth. They must decide now how to end it. The time of the Elves is over, my people are leaving these shores. Who will you look to when we've gone? The Dwarves? They toil away in caverns, seeking riches. They care nothing for the troubles of others. " Who fucking cares?

Shichinin no samurai (Seven Samurai)
Vreemde combo van een beetje actie en clowneske scènes.

Blade Runner
Rare, nare film.

Young Frankenstein
Bah.

Star Wars
Stoffige sci-fi-film met houten klaas Mark Hamill.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52184380
Bij Pulp Fiction viel ik in slaap en A Clockwork Orange vond ik drie keer niks. Zo.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:47:05 #153
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_52184458
The Lord of the Rings vond ik echt de moeite waard door het sfeertje wat er omheen hangt: die gebieden en locaties, muziek en mysterie af en toe.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:55:56 #154
862 Arcee
Look closer
pi_52184696
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:47 schreef Haunter het volgende:
The Lord of the Rings vond ik echt de moeite waard door het sfeertje wat er omheen hangt: die gebieden en locaties, muziek en mysterie af en toe.
't Verhaal dus niet?

De muziek vond ik trouwens ook mooi.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_52186001
LOTR vond ik weinig aan tbh.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 01:05:26 #156
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_52186131
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

't Verhaal dus niet?

De muziek vond ik trouwens ook mooi.
Ja ook wel, maar vooral die zojuist genoemde aspecten.
pi_52189398
Vond de eerste Harry Potter walgelijk kinds.
Hoe je daar als volwassene helemaal ondersteboven van kunt zijn is mij echt een raadsel
Spreekt voor zichzelf dat ik de andere Harry Notters volkomen links heb laten liggen.

En ik vind vrijwel alle komedies (vooral die met Julia Roberts ) niet om aan te zien.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:42:00 #158
67089 Gillingham
The horror...
pi_52196211
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 09:26 schreef Hillstone het volgende:
Vond de eerste Harry Potter walgelijk kinds.
Hoe je daar als volwassene helemaal ondersteboven van kunt zijn is mij echt een raadsel
Spreekt voor zichzelf dat ik de andere Harry Notters volkomen links heb laten liggen.

En ik vind vrijwel alle komedies (vooral die met Julia Roberts ) niet om aan te zien.
Topfilms?
What's it going to be then, eh?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 14:05:40 #159
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52196926
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:45 schreef Muzzie het volgende:
Elephant is mijn vaakst bekeken dvd.
Goed is die hè?
pi_52197819
Alles met Whoopie Goldberg en dat blond vrouwtje in Save The Last Dance erin.
Ik weet niet of ze topfilms hadden, maar als hun erin spelen is het voor mij al verpest.
History became legend, legend became myth.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 19:12:47 #161
188050 masmax
http://www.eroshoplinks.nl
pi_52205279
lotr
Goede links naar de beste erotische producten en shops: http://www.eroshoplinks.nl
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:09:54 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52207368
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:02 schreef Bumbaclaat het volgende:
Der Untergang
Memento
Boondock Saints
Requim for a Dream
300

Nogal overschat allemaal.

Daarentegen wil ik wel even een goed woordje doen voor Sin City, Pulp Fiction, Kill Bill en LOTR.
als er eentje overschat is dat wel Pulp Fiction
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 20:11:45 #163
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52207417
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 15:05 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

ja de remake met beyoncé geloof ik
Die hoort hier dus niet thuis want volgens mij is men daar wel overeens dat het een uitermate trieste film is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_52209631
Gothica
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 augustus 2007 @ 21:30:47 #165
862 Arcee
Look closer
pi_52209904
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 21:23 schreef pleeborstel het volgende:
Gothica
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://us.imdb.com/title/tt0348836/

Niet écht een topfilm, hè?
  woensdag 8 augustus 2007 @ 23:40:58 #166
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52214605
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 23:38 schreef Arcee het volgende:
Sjunde inseglet, Det
Vre-se-lijk. Wat een ongelooflijke artsy-fartsy-rommel. Ik had na deze film drie weken geen zin meer om een film te kijken. Al m'n hoop verloren. Stel je voor dat alle films zo waren als Det Sjunde inseglet.

Dogville
Ik hoopte zoooo dat ze van dat nare toneelpodium zouden gaan, maar helaas. 3 uur lang kijken naar iets wat me totaal koud liet.

The Lord of the Rings
Elfjes, dwergen, monsters, lords, grasvelden, spanning 0 en vreselijke dialogen zoals: "This evil cannot be concealed by the power of the Elves. We do not have the strength to withstand both Mordor and Isengard. Gandalf, the Ring cannot stay here. This evil belongs to all of Middle-Earth. They must decide now how to end it. The time of the Elves is over, my people are leaving these shores. Who will you look to when we've gone? The Dwarves? They toil away in caverns, seeking riches. They care nothing for the troubles of others. " Who fucking cares?

Shichinin no samurai (Seven Samurai)
Vreemde combo van een beetje actie en clowneske scènes.

Blade Runner
Rare, nare film.

Young Frankenstein
Bah.

Star Wars
Stoffige sci-fi-film met houten klaas Mark Hamill.
! ik had je toch wel hoger ingeschat tbh
pi_52220177
Ik heb gisteren Spinal Tap gezien....
Wat een butt-film.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 augustus 2007 @ 11:11:17 #168
862 Arcee
Look closer
pi_52222272
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 23:40 schreef Timo20 het volgende:
! ik had je toch wel hoger ingeschat tbh
Een filmmening is zuiver op gevoel gebaseerd. Als je ergens geen reet aan vond, dan is dat zo. Doe je niks aan. Probeer eens te begrijpen dat er mensen zijn die een andere mening hebben dan jij.
pi_52222381
Een filmmening is voor een belangrijk deel, maar niet enkel en alleen op gevoel gebaseerd. Het gaat er toch ook om of je bepaalde technieken, creativiteit en inventiviteit kunt ontdekken en waarderen.

Bovendien kan een film die de eerste keer geen reet aan was een tweede keer een stuk beter bevallen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 augustus 2007 @ 11:21:01 #170
862 Arcee
Look closer
pi_52222521
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:15 schreef Gillingham het volgende:
Een filmmening is voor een belangrijk deel, maar niet enkel en alleen op gevoel gebaseerd. Het gaat er toch ook om of je bepaalde technieken, creativiteit en inventiviteit kunt ontdekken en waarderen.
Ja, maar dat is dan dus ook niet het geval. Als een film je volkomen koud laat, waardeer je dus niets van hetgeen je ziet en hoort. Gevoel is dus alles bij elkaar, dat een film je op welke wijze dan ook iets doet. In het woord 'waarderen' zit immers ook gevoel.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:24:27 #171
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52222615
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:11 schreef Arcee het volgende:

[..]

Een filmmening is zuiver op gevoel gebaseerd. Als je ergens geen reet aan vond, dan is dat zo. Doe je niks aan.
Uiteraard
quote:
Probeer eens te begrijpen dat er mensen zijn die een andere mening hebben dan jij.
Dat heeft er niets mee maken. Ik had gewoon gedacht dat jij die films ook wel zou waarderen
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:27:26 #172
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_52222693
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 11:21 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, maar dat is dan dus ook niet het geval. Als een film je volkomen koud laat, waardeer je dus niets van hetgeen je ziet en hoort. Gevoel is dus alles bij elkaar, dat een film je op welke wijze dan ook iets doet. In het woord 'waarderen' zit immers ook gevoel.
Precies! In waardering zit inderdaad een stuk gevoel. Een film kan er nog zo mooi en technisch verbluffend uitzien (zoals LotR), als je het niks doet, dan mag je dat gerust een kutfilm vinden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 9 augustus 2007 @ 11:29:03 #173
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52222741
Without a doubt:

Sin City
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_52223614
American Beauty
google is your friend
pi_52226766
The Usual Suspects
Requiem For A Dream
Kill Bill 1 & 2

Offtopic: een van de meest underrated films vind ik dan weer Bowfinger. Echt hilarisch, intelligent, en een hoge feel good factor :p
pi_52304968
Blade, History Boys, Premonitoin, Rocky Balboa,
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:47:19 #177
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_52305156
- The Shawshank Redemption (eigenlijk maar middelmatig, maar door de overdreven waardering toch een kutfilm)
- The Green Mile (ik lach om de 'ontroerende' en de dramatische scenes in deze film)
- American Beauty (ooit vond ik het een topper maar nu kijk ik dwars door deze film heen)
pi_52311149
The Shawshank Redemption. Door zijn hoge notering op imdb had ik veeel beter verwacht. Het was zeker geen slechte film, maar ook niet top en hij staat gewoon 2e in de top 250 van IMDB!
  maandag 13 augustus 2007 @ 01:54:27 #179
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_52319793
Pirates of the carribean
  maandag 13 augustus 2007 @ 02:03:02 #180
32029 Basson
Dodge This!
pi_52319891
Transformers

Iedereen is lovend over deze film, met name de CGI, maar ik heb mij alleen maar lopen ergeren aan het beroerde verhaal en camerawerk. De laatste keer dat mijn mond open viel door de CGI was bij Jurassic Park. Transformers deed mij, frustraties daargelaten, helemaal niets
pi_52320267
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:03 schreef Basson het volgende:
Transformers

Iedereen is lovend over deze film, met name de CGI, maar ik heb mij alleen maar lopen ergeren aan het beroerde verhaal en camerawerk. De laatste keer dat mijn mond open viel door de CGI was bij Jurassic Park. Transformers deed mij, frustraties daargelaten, helemaal niets
Tegenwoordig wordt er idd bij elke nieuwe film wel cgi gebruikt, wel jammer dat dan vaak de nadruk op de gfx liggen, laat ze ipv daarvan eens een goed verhaal maken.

ot: pirates of the caribbean.
pi_52330669
quote:
Op maandag 12 juli 2004 15:40 schreef The_penetrator het volgende:
Kill Bill... Heb 'm na een kwartiertje uitgezet.... Wat een enorme bout film!!
Ik heb 'm afgekeken, deel 2 ook, maar ik vond 'm te... Mja kijk ik houd wel van een film met onrealistisch veel bloed, moet het wel horror zijn en grappig en zo. Hier proberen ze het verhaal realistisch te maken, dan moet de rest ook realistisch zijn.
pi_52330733
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 02:54 schreef naittun1 het volgende:

[..]

Tegenwoordig wordt er idd bij elke nieuwe film wel cgi gebruikt, wel jammer dat dan vaak de nadruk op de gfx liggen, laat ze ipv daarvan eens een goed verhaal maken.

ot: pirates of the caribbean.
Bij Gladiator pakte het wel leuk uit. De laatste pirates of the caribbean was echt zo'n 3dstudiomax-troepzooi ja.
pi_52330922
the Boondock Saints

Lucky Number Slevin, wel redelijk maar niet zo geweldig als velen roepen.
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:40:19 #185
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_52338730
Kill Bill 1 en 2
The Matrix Reloaded en Revolutions
Apocalypse Now
21 Grams
Hotel Rwanda
Forrest Gump
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_52339848
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 15:02 schreef Sessy het volgende:

[..]

Bij Gladiator pakte het wel leuk uit. De laatste pirates of the caribbean was echt zo'n 3dstudiomax-troepzooi ja.
In Gladiator was volgens mij alleen de arena cgi, en bij de beginscene tijdens die massale slag. Tenminste, dat lieten ze zien in de making of.
pi_52340922
La Vita è bella

Voor CKV ooit eens moeten kijken, wat een slechte film was dat zeg en dat staat dan #90
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:47:19 #188
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_52349773
Daar gaat ie:

American Beauty
Requiem For a Dream
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Garden State
Fucking Åmal
Lost in Translation

Heel polpulair op Fok en bij pubers. Ik heb er helemaal niks mee.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_52349928
Scarface.

Fucker de fuck fuck fuck wat is die fucking slecht, meteen ook een goeie opsomming van de film zelf.
pi_52350104
Hot Fuzz - duurde te fucking lang en wat een bullshit zeg
Pulp Fiction - Veeeeel te overrated
Harry Potter - wat een onzin
Happy Feet - Wat een kutverhaal met die pinguins, had wel beter verwacht van een animatiefilm. Kan ook niet begrijpen waarom het een Oscar heeft gewonnen.
The Hulk - Het eerste uur is er niks gebeurd, daarna slaat de film nergens op. Had het toch uitgekeken omdat ik goede hoop had...
Shrek - vooral deel 2 en 3 hadden niet meer gemaakt moeten worden.

Ben er vast nog een paar vergeten...
pi_52350112
Memento
Seven.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52350138
LOTR for sure.

Lang gerekt verhaal wat eigenlijk nergens over gaat. Heel duf en slaapverwekkend.
pi_52350216
Eigenlijk toch Schindler's list met dat vlakke acteerwerk, voor die hoofdpersoon had ik geen enkele sympathie, die vage nazi commandant met dat alloallo accent, karakteruitdieping was ook te moeilijk ondanks zo'n lange film... alle joden waren op zn Hollywoods goed en alle duitsers slecht, en waarom was dat? Geen antwoord op gekregen

Oh ja, Shawshank Redemption, het einde op dat strand was zo overdreven sentimenteel, was dan gestopt toen die bus de grens overreed, dat verpestte the experience behoorlijk
pi_52350611
Spiderman 3
je verwacht een actiefilm, en het is 1 en al drama
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 22:35:29 #195
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_52373964
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 01:47 schreef Price het volgende:
Daar gaat ie:

American Beauty
Requiem For a Dream
Garden State
Fucking Åmal
Lost in Translation

pi_52379246
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 01:47 schreef Price het volgende:
Daar gaat ie:

American Beauty
Requiem For a Dream
Garden State
Fucking Åmal
Lost in Translation

Dit zijn opvallend genoeg allemaal films die je moet voelen. Het kan natuurlijk dat je daar minder mee hebt, maar ik vind het juist spreken voor de filmindustrie van de afgelopen jaren.
Graag op anoniem
pi_52379410
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:42 schreef Jimmeh het volgende:
La Vita è bella

Voor CKV ooit eens moeten kijken, wat een slechte film was dat zeg en dat staat dan #90
Da's juist een geweldige film man! Dat je er niet van houdt, ok, maar het is absoluut geen slechte film.
pi_52380455
Kill Bill 1 & 2
Ocean's 11 & 12
Pulp Fiction
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_52389484
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef naittun1 het volgende:

[..]

In Gladiator was volgens mij alleen de arena cgi, en bij de beginscene tijdens die massale slag. Tenminste, dat lieten ze zien in de making of.
En die hele achtergrond dan? De totale stad was toch CGI?

In ieder geval klopte er bar weinig van, die steden waren in de Romeinse tijd helemaal niet zo grijs en grauw.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:33:21 #200
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_52400833
Daar gaan we dan:

Afdeling Publiekslievelingen:
Scarface (remake)
Kansloos kutverhaal over kansloze drugsdealer ondersteund door hopeloos kutte soundtrack

The Da Vinci Code
Overhypte bagger over kansloze complottheorie

Pirates
Oooooooooooh Johnny is soooooo cute! GODVERDOMME Johnny kan ook nog acteren ja!? En verdommme veel beter dan die hier laat zien.

Afdeling Lievelingen van critici:
Mulholland Drive
Tja. Weer een soundtrack die een film verneukt.

21 Grams
Slaaaaaapverwekkend

Donnie Darko
I didn't get it.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')