quote:Op maandag 12 juli 2004 18:05 schreef pwnd het volgende:
Final fantasy X (+ bonus dvd) (PS2) inclusief verzendkosten voor 15Euro![]()
gelukkig heeft hij mijn dvd kit gewoon op tijd gestuurd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
kzat net ff te kijken bij die link van twi daar heeft die gast ook pas dingen verstuurd 2 weken na beloofd...tis igg een klootzak
nou je het zegtquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Darkhacker het volgende:
die dvd, is dat nou een verhuurde dvd?
tis niet netjes een dvd terug te brengen na 4 maandenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Darkhacker het volgende:
die dvd, is dat nou een verhuurde dvd?
hmz, dan ga ik de verkoop ook maar een startenquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis niet netjes een dvd terug te brengen na 4 maanden
maargoed tis ex rental...zou ik nooit kopen via internet van iemand...
= en al 100 keer gekeken door mensen die em gehuurd hebben en door hemzelf...waardoor die veel gebruikt is
ben net terug van vakantie en ik heb ook nog geen pakje van jouquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:30 schreef EblijsiE het volgende:
Kan iedereen met wie het mis is gegaan mij even toevoegen op msn: sgviolator@ hotmail.com om het af te handelen, en mij even mn excuses te laten aanbieden, en even uit te laten leggen waarom het zo mis is gegaan, en gamedemon: fu, ga geen mensen dingen noemen terwijl je er ten eerste niks mee te maken hebt, en ten tweede er niks vanaf weet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |