Ken ik dan niet mee in je koffer??quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:30 schreef gizmo_rtd het volgende:
eindelijk. Nog maar een week en dan KOS here I come
Wanneer ken ik langskomen om te oefenen?? Ik moet wel ff de goeie vouwtechnieken onder de knie krijgen, en moet ff zien hoe groot je koffer is hahaquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:09 schreef gizmo_rtd het volgende:
Arie,
je staat als eerste op de lijst om in handbagage mee te mogen
Moet je nog ff oefenen.
OFF TOPIC
wanneer gaan we weer voetballen?
Lachuh ik ga a.s. zondag naar Lanzarote (Puerto del Carmen) voor een week.quote:Op maandag 13 september 2004 10:10 schreef pos het volgende:
Dit jaar zijn we naar Lanzarote geweest. Was ook echt heerlijk maar volgend jaar zeker weer Kos.
Weet iemand nog een goed appartement/hotel met airco?
Bedankt voor de tip ik zal eens op vakantie kijkwijzer kijken wat men erover schrijft.quote:Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef Arie-VLD het volgende:
[..]
Lachuh ik ga a.s. zondag naar Lanzarote (Puerto del Carmen) voor een week.
Mijn tip is appartementencomplex Lenaki, het is geen luxe appartement, maar alles is er wat je nodig heb, zwembad, snackbar/bar, op de kamer tv met 2 Nederlands kanalen (eigenlijk overbodig), airco (wel tegen betaling), en er word heel goed schoon gemaakt 6 dagen in de week.
Ook de eigenaar en de rest van het personeel is erg aardig. Je hebt de vrijheid van een ruim complex, en toch is het niet al te ver van het centrum, al zou ik wel voor een prikkie een fiets huren. Als ik volgend jaar heel misschien weer ga, dan boek ik zeker weer Lenaki.
hahhaah lol die vent ken ik daar heb ik ook vaak gezetenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:38 schreef Arie-VLD het volgende:
Jep, we gooien ze zo snel mogelijk online!!
Enuh weet je wie de master propper van Kos was (en vorig jaar ook), Alex van de White Corner, die had nl. elke dag z'n terras vol, en lulde echt iedereen het terras op!
[afbeelding]
hey,....die linkse ben ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:03 schreef michelz het volgende:
[..]
hahhaah lol die vent ken ik daar heb ik ook vaak gezeten
Had hij jullie zeker ook op het terras gepropt hehe!! Ohja, als je tegen Alex zei dat je nog geen shooter had gehad (en dat had je dan al op) kreeg je gewoon weer een nieuwe, of is deze tip eigenlijk te laat hmmm....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:03 schreef michelz het volgende:
[..]
hahhaah lol die vent ken ik daar heb ik ook vaak gezeten
Ha! Die gast was koel! We hebben hem nog wat Nederlandse woorden en zinnen geleerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:20 schreef Poerkie het volgende:
Eén van de weinige foto's die we nog digitaal hadden. Geheugenkaart (300 foto's) is verdwenen in de Cactus afgelopen donderdag.![]()
Mannetje van de Camelot.
denkt er ook hard over na.......... waar zit je ?quote:Op maandag 3 januari 2005 07:50 schreef pos het volgende:
Ik heb alweer geboekt voor Kos voor van de zomer
Appartementen Kos, in Kos-stad, via Holland International.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:43 schreef Mighty_Mike het volgende:
[..]
denkt er ook hard over na.......... waar zit je ?
voor die 2 a 3 euro, ga ik wel lekker bij pappas beach zittenquote:Op zondag 9 januari 2005 15:01 schreef Poerkie het volgende:
Niet naar stranden gaan waar je moet betalen voor je strandstoel, want je kan erop rekenen dat de plek ernaast gewoon gratis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |