Oh, dat is een fijne relatie zeg! Blij dat wij dat hier in iets meer harmonie hebben kunnen uitvogelen.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:17 schreef Luchtbel het volgende:
Nee mag je best vragen hoor.
Ik heb alleen gekozen, ik heb het hem daarna wel verteld en hij vond het een mooie naam.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er anders ook niet al te veel van had aangetrokken....
Ik heb geen relatie meer met de vader, misschien verklaard dat wat?quote:Op maandag 12 juli 2004 12:19 schreef DerAlte het volgende:
[..]
Oh, dat is een fijne relatie zeg! Blij dat wij dat hier in iets meer harmonie hebben kunnen uitvogelen.
Of je leest je even in.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:19 schreef DerAlte het volgende:
[..]
Oh, dat is een fijne relatie zeg! Blij dat wij dat hier in iets meer harmonie hebben kunnen uitvogelen.
Ik vond Rona zo mooi, maar hier kwamen alleen nog maar jongetjesquote:Op maandag 12 juli 2004 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Er is hier (in OUD) laatst een dochter geboren en die kreeg de prachtige naam: Ronja.
Heel jatterig, maar die staat nu echt wel bovenaan mijn lijstje!
Good point. :-) Maar zelfs dan heeft hij er nog wel iets over te zeggen... Aangenomen dat hij het kind erkent als het zijne enzo natuurlijk.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:20 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie meer met de vader, misschien verklaard dat wat?
Excuse me? Ik ben niet degene die een nieuw topic is gestart hoor.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Of je leest je even in.Het wordt niet voor niets zo omslachtig gevraagd!
Hij heeft er niet voor gekozen dat dit kind geboren gaat worden, ik wel. Hij hoeft geen enkele last te dragen, loopt wanneer het hem uitkomt in en uit mijn leven en ik zeg er niks van omdat ik hoop dat ie wel ooit een band opbouwd met het kind. En ik wil de dingen niet laten escaleren omdat ik hoop dat we wel vrienden kunnen blijven. Als ie het echt een vreselijke naam had gevonden dan had ik misschien wel overwogen om er iets aan te doen, maar als hij het wel mooi vindt en voor de rest toch z'n schouders ophaalt, is het mijn keuze en klaar.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:30 schreef DerAlte het volgende:
[..]
Good point. :-) Maar zelfs dan heeft hij er nog wel iets over te zeggen... Aangenomen dat hij het kind erkent als het zijne enzo natuurlijk.
Meen je dat serieus ? Dat kan je dat kind toch niet aandoen !quote:Op maandag 12 juli 2004 12:31 schreef _bigmac_ het volgende:
mijn dochter gaat : Breezy heten![]()
Dit is een deel 2...quote:Op maandag 12 juli 2004 12:30 schreef DerAlte het volgende:
[..]
Excuse me? Ik ben niet degene die een nieuw topic is gestart hoor.
niet van Breezerquote:Op maandag 12 juli 2004 12:36 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Meen je dat serieus ? Dat kan je dat kind toch niet aandoen !
Moet dat dan niet Breazy zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 12:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
niet van Breezer![]()
maar van Breezy je weet wel fris enzo
Breezy staat mooierquote:Op maandag 12 juli 2004 12:44 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Moet dat dan niet Breazy zijn
Ben je zeker dat Breezy aanvaard zal worden of staan daar tegenwoordig geen beperkingen meer op.quote:Op maandag 12 juli 2004 12:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
niet van Breezer![]()
maar van Breezy je weet wel fris enzo
Je moest 's weten wat ze allemaal toelaten tegenwoordigquote:Op maandag 12 juli 2004 12:45 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Ben je zeker dat Breezy aanvaard zal worden of staan daar tegenwoordig geen beperkingen meer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |