Mijn keuze zou het ook niet zijn hoor. Maar als je in de bloemensfeer wilt blijven zijn er in elk geval andere alternatieven voor Bloem...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:21 schreef ChrisJX het volgende:
Flora, Iris, Bloem, Margriet, het klinkt allemaal zo Greenpeacerig...
Net zoals Maximillian ook geweldig is voor een vent van 40. Maar niet voor een knulletje van 3quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef piglet het volgende:
Vreemd genoeg vind ik Madelief wel een leuke naam (maar dan vooral voor meisjes van 8, ik kan me er geen vrouw van 80 bij voorstellen). Komt, denk ik, omdat ik vroeger fan was van de boeken van Guus Kuijer...
Ja dat was het! Ik heb de grammofoonplaat nog van Bambi , de film heb ik nooit gezien maar die plaat was één van mijn favorieten, zo lief die hertjesquote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:29 schreef snoopy het volgende:
[..]
ja, dat komt uit mijn favoriete Bambiscene. Bambi loop in een veld met bloemen en ruikt aan en bloem en zegt dan: Bloempje. Toevallig zit het stinkdiertje daaronder en die wordt helemaal blij omdat ie denkt dat Bambi hem Bloempje noemt! En dan zegt ie heeeeeeeel schattig: Jij mag mij wel Bloempje noemen hoorZo lief
![]()
Je hebt trouwens ook mensen die Bambi heten. Da's pas erg!
Oi!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 13:23 schreef thomas26 het volgende:
[..]
BE, het is een kindernaamtopic![]()
hmmm...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:34 schreef Jessicaa het volgende:
Zo zie je hoeveel smaken er zijn. Storm vind ik weer niks, doe dan stoer en noem het orkaan ofzo
Je zou natuurlijk wel de naam Madelon kunnen geven en Madelief als 'nickname' gebruikenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:29 schreef piglet het volgende:
Vreemd genoeg vind ik Madelief wel een leuke naam (maar dan vooral voor meisjes van 8, ik kan me er geen vrouw van 80 bij voorstellen). Komt, denk ik, omdat ik vroeger fan was van de boeken van Guus Kuijer...
Heey zo wil ik mijn toekomstige zoon noemenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:56 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
Niet slaan!
Merlijn / Merlin?
En dan Madelon nog leuk, vinden *brrr* Net als Manon een grotequote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:04 schreef daniman het volgende:
Je zou natuurlijk wel de naam Madelon kunnen geven en Madelief als 'nickname' gebruikenje = bedoeld in algemene vorm)
Taran is mooiquote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:33 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Heey zo wil ik mijn toekomstige zoon noemenMerlijn en Taran (jaja teveel Disney gekeken).
Ja, ik vind Nathan toch ook wel een mooie naam.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:46 schreef ChrisJX het volgende:
Taran is mooiNet zoals Jonathan, Nathan, Tristan
(ja, ik heb wat met -an
)
Madelon is ook niet mijn naam hoor, ook al begint het wel met een M.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En dan Madelon nog leuk, vinden *brrr* Net als Manon een grote
[..]
(ja, ik heb wat met -an
)
Jaaaa!! Jonathan en Nathan vind ik ook erg leukquote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:46 schreef ChrisJX het volgende:
(ja, ik heb wat met -an
)
Hoe wordt dat afgekort dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:19 schreef Brighteyes het volgende:
Een kennisje van mij heet Anemoon, dat vind ik dus wel heel erg mooi!
Er zitten een aantal vreselijk moderne namen tussen... niks voor mij.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:54 schreef inkie1010 het volgende:
Jongens: Taran, Lenno, Nils, Lucas, Olaf, Cas(per), Mika, Jonathan, Stephan..
Meisjes: Luna, Iris, Ilse, Nina..
Zoiets
Is maar net wat je wilt he?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:09 schreef texelonia het volgende:
Waar houden jullie allemaal rekening mee met het bedenken van de naam?
Ik ben er nu een beetje over aan het na denken, en dan vind ik een naam leuk, maar dan komt het bijv. ook voor in een serie die ik altijd kijk, en dan ben ik bang dat iedereen gaat denken dat ik het kind daarnaar vernoem terwijl dat helemaal niet zo is.
Of dat ik een naam leuk vind, en dat een jongen die ik vroeger ooit leuk vond ook zo heette.
Nou ja dat soort dingen. Trekken jullie je daar iets van aan?
Aan de ene kant heb ik zoiets van "Het is mijn kind, en de naam is mijn keuze, dus schijt wat de rest (behalve de papa natuurlijk) ervan vindt". Maar aan de andere kant, tja kweenie...
Als je een aantal jaren verkering hebt gehad met die jongen en iedereen weet dat, dan zou ik het niet zo gauw doen. Maar als je hem alleen maar leuk hebt gevonden, zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:09 schreef texelonia het volgende:
Of dat ik een naam leuk vind, en dat een jongen die ik vroeger ooit leuk vond ook zo heette.
Nou ja dat soort dingen. Trekken jullie je daar iets van aan?
Zoiets zou ik ook maar hebben hoor. Smaken verschillen, en zolang je je kindje met een redelijk normale naam opzadelt (dus geen Applequote:Aan de ene kant heb ik zoiets van "Het is mijn kind, en de naam is mijn keuze, dus schijt wat de rest (behalve de papa natuurlijk) ervan vindt". Maar aan de andere kant, tja kweenie...
Die betreffende naam was van een jongen die ik alleen maar leuk heb gevonden. En niet eens iedereen weet dat, maar tenminste één (goede) vriendin wel, dus die zal er wel meteen wat van denken... Zelf dacht ik eerst van "hey wat een leuke naam" en pas veel later dacht ik "owjah, die ene jongen die ik leuk vond heette zo.."quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Als je een aantal jaren verkering hebt gehad met die jongen en iedereen weet dat, dan zou ik het niet zo gauw doen. Maar als je hem alleen maar leuk hebt gevonden, zie ik geen probleem.
Zoiets zou ik ook maar hebben hoor. Smaken verschillen, en zolang je je kindje met een redelijk normale naam opzadelt (dus geen Apple), zou ik lak hebben aan andermans mening
Anais?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:58 schreef texelonia het volgende:
Iemand ideeën??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |