Ik vind het maar niks ...quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:01 schreef _bigmac_ het volgende:
is er niemand die Minosha een mooie naam vind ?
Dat is toch gewoon Noach op z'n Engels? Een jongensnaam dus...quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:54 schreef wiseguy79 het volgende:
Meisje:
Noa
* Troel fluistertquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Noach op z'n Engels? Een jongensnaam dus...
Noach op z'n engels is NoaHquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Noach op z'n Engels? Een jongensnaam dus...
Dan moet je je eerst de vraag stellen of het überhaupt mooi isquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Is Minosha trouwens mooier voor een jongen of voor een meisje ?
De dochter van de vriend van mijn moeder heet (ook) Ylja... tis dus ook een meisjes naam...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:02 schreef ChrisJX het volgende:
Net als bij Sascha en Ilja trouwens, maar dat zijn wel echt jongensnamen
Oorspronkelijk is het een Russische jongensnaam. Ik kan er ook nx aan doen dat mensen in Nederland hun dochter zo noemen...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:31 schreef daeri het volgende:
De dochter van de vriend van mijn moeder heet (ook) Ylja... tis dus ook een meisjes naam...
ik ook, de naam Nimué bestaat al eeuwen..quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:52 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks ...
thomas26 blijft nog steeds liefhebber van meer traditionele namen ...
Wij vonden Ruben (of Rueben) ook mooi, hij stond op ons lijstje met potentiële namen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik vind voor een jongen de naam Ruben mooi. Helaas kan ik die naam hier (Duitsland) nooit aan een zoon geven, omdat het in het Duits iets betekent als 'suikerbiet.'
Ja, Duitsland is echt heel streng. Iemand die ik ken wilde haar dochter Kitti noemen, maar dat mocht niet omdat die naam volgens de burgelijke stand niet bestond.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:03 schreef ChrisJX het volgende:
Tinkepink, is Duitsland niet heel streng omtrent de naamgeving? Ruben zou volgens mij niet eens mogen, aangezien het dus echt iets betekent. Zelfs Lex mag niet (heb ik gehoord dan), omdat het wet betekent in het Latijn.
* Tinkepink is overigens dol op Duits klinkende namen
Een vriendin van mij is echt engels en die heet Siobhan, en je spreekkt het uit zoals Ripley het zei.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
HuhIk had ooit eens gelezen dat je het als Sjafen uitspreekt
Oh neee, heb ff het zinnetje opgezocht (op de site van lieve engeltjes staat een Siobhann en dat heb ik blijkbaar onthouden....): De naam Siobhann spreek je uit als Sjufen en komt uit Ierland.
Arm kind ... dat heb ik al meermaals gedacht als je de voorgestelde namen hier ziet ...quote:Op donderdag 22 juli 2004 23:18 schreef Rewimo het volgende:
Ieks, Angela Schijf is bevallen van een dochter die ze Bloem heeft genoemd.
Arm kind...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |