*vernist*quote:Op maandag 12 juli 2004 03:10 schreef Piro het volgende:
Ah.
Weer een topic van deze zak nijlpaardenstront.
Speedfreakssj, ik wil deze gelegenheid even aangrijpen om je vertellen dat een onvervalste kneus bent en wel hierom.
Je bent 20 en je gedraagt je als een twaalfjarige die zijn zin niet krijgt.
Dat dit komt door de wanprestaties van je ouders met betrekking tot het opvoeden van een genetische üntermensch zoals jij zal ongetwijfeld zo zijn.
Ik pleit daarom ook terstond voor vergassing van types als jij met onmiddelijke ingang aangezien jij en dat hersenloze kalf trueno een gigantische pisvlek in de menselijke genenpoel zijn en die zo snel mogelijk moet worden opgeruimd.
Verder ben je niet alleen het bovenstaande maar ook nog eens een asociale zak zonder vrienden en zonder sociaal leven, wat natuurlijk vanzelfsprekend is met die grafsmoel en het empatisch vermogen van een zak zout.
All the more reason to fucking exterminate you.
Als iemand mij wil uitleggen hoe zijn generatie de gaskamers is ontsnapt zou ik het graag horen, evenals een plausibele uitleg waarom natuurlijke selectie hem nog niet heeft opgeruimd.
Bij voorbaat dank.
En speedfreak, krijg alsjeblieft de grafkanker.
Met vriendelijke groeten.
nu al een klassiekerquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hč? Eerst je geboorte, nu dit weer.
Pardonquote:Op maandag 12 juli 2004 18:02 schreef DeRCT14 het volgende:
mn topic wat doe je
bronquote:Op maandag 12 juli 2004 17:05 schreef Gubbe het volgende:
kutmoslims
niet allemaal hoor
maar een groot gedeelte wel
en dat allemaal door die kutislam
pim zei het al
het is gewoon een belachelijke godsdienst
nu is godsdienst sowieso belachelijk
maar die kutislam slaat alles
Waarom?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:19 schreef Maanvis het volgende:
*schop*
Ja! Waarom, maanvis? Lul!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:08 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Waarom?
Daar word je groot van, heeft je papa dat niet verteld?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:12 schreef -=Bioslock=- het volgende:
[..]
Ja! Waarom, maanvis? Lul!
*inlijst*quote:...mag ik er dan een frietje stoof van maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |