Juist, werd ik verdomme alweer met die gedrochten geconfronteerd. En bedankt he.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:28 schreef nietzman het volgende:.
Prijs de heer op je blote knietjes dat je ze nog niet in het echt hebt gezien.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Juist, werd ik verdomme alweer met die gedrochten geconfronteerd. En bedankt he.
Vannacht misschien, als ik mijn ogen sluit en enkel die gedrochten op mijn netvlies zie. Misschien kan ik op die manier nog enigszins mijn slapeloze nachten vullen.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:49 schreef nietzman het volgende:
[..]
Prijs de heer op je blote knietjes dat je ze nog niet in het echt hebt gezien.
volgens mij zit er iets niet helemaal lekker in je hoofd..quote:Op maandag 12 juli 2004 01:49 schreef speedfreakssj het volgende:
Doet die mongool weer aggressief omdat ik een fles door de gang gooi vanwege dat klote gesnurk van hun,'
doe GVD zelf eens normaal zodat ik tenminste kan slapen, stelletje wanpresterende hopen uitwerpselen.
Heeft iemand je wel eens duidelijk gemaakt dat je eigenlijk best wel een enorme jostie bent?quote:Op maandag 12 juli 2004 01:49 schreef speedfreakssj het volgende:
Doet die mongool weer aggressief omdat ik een fles door de gang gooi vanwege dat klote gesnurk van hun,'
doe GVD zelf eens normaal zodat ik tenminste kan slapen, stelletje wanpresterende hopen uitwerpselen.
Amateur Aborteurquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:54 schreef dscx het volgende:
Weer een reden om postnatale abortus te legaliseren...
DSCX
quote:Op maandag 12 juli 2004 10:30 schreef nietzman het volgende:
Ennnnnnnnnn om het feestje compleet te maken..... De fotos!!!
[afbeelding].
[afbeelding]
Ik doe het met Speedfreszksaj, iets waar National Geographic nog altijd zeer geintereseerd in is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |