abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20563809
Ahh, de middelbare school..

Ik zat in de klas bij nog al een fijngebouwd meisje, daarom was ze qua borsten ook wat minder bedeeld. Op een herfstige dag zat ze op een bankje en ze had een truitje met korte mouwtjes aan. Doordat het nogal koud was, had ze kippenvel. Ik wijs vaag in haar richting en roep: "Haha, je hebt mierentietjes".

Tijdens gym zat ik naast een ander meisje die normaal gebouwd was, maar nogal onzeker over haar figuur (zoals alle meisjes op de leeftijd). Ik ben zelf nogal mager, en kreeg toen mijn hand om mijn enkel zodat mijn vingers elkaar weer raakte. Daarna probeerde ik het bij haar, en toen lukt het niet... "Whoa, jij hebt di...." en toen besefte ik wat ik ging zeggen. Ze had wel al door wat ik bedoelde .

Mooiste was dat het ook nog de leukste meisjes van de klas waren... Volgens mij passen ze ook nog wel in het versierblunderstopic...

Tijdens de intro van de uni waren we op kamp. En nogal vervelend praatziek wijf was haar luchtbed aan het opblazen. Zegt zo'n mentor: "Blazen kreng, je moeder was beter!" Haar moeder was net ervoor overleden .
  maandag 12 juli 2004 @ 00:18:17 #52
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_20563817
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
MUUS tegen een mevrouw met een ei-vormige buik: "Hoe lang moet je nog?"
Mevrouw: "Ik ben niet zwanger...."
  maandag 12 juli 2004 @ 00:22:00 #53
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_20563890
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:17 schreef Lexie het volgende:
Ahh, de middelbare school..

Ik zat in de klas bij nog al een fijngebouwd meisje, daarom was ze qua borsten ook wat minder bedeeld. Op een herfstige dag zat ze op een bankje en ze had een truitje met korte mouwtjes aan. Doordat het nogal koud was, had ze kippenvel. Ik wijs vaag in haar richting en roep: "Haha, je hebt mierentietjes".

Tijdens gym zat ik naast een ander meisje die normaal gebouwd was, maar nogal onzeker over haar figuur (zoals alle meisjes op de leeftijd). Ik ben zelf nogal mager, en kreeg toen mijn hand om mijn enkel zodat mijn vingers elkaar weer raakte. Daarna probeerde ik het bij haar, en toen lukt het niet... "Whoa, jij hebt di...." en toen besefte ik wat ik ging zeggen. Ze had wel al door wat ik bedoelde .

Mooiste was dat het ook nog de leukste meisjes van de klas waren... Volgens mij passen ze ook nog wel in het versierblunderstopic...

Tijdens de intro van de uni waren we op kamp. En nogal vervelend praatziek wijf was haar luchtbed aan het opblazen. Zegt zo'n mentor: "Blazen kreng, je moeder was beter!" Haar moeder was net ervoor overleden .
Wow, die laatste is grof!! Maar ik lach me kapot!
feest
  maandag 12 juli 2004 @ 00:22:35 #54
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20563904
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:56 schreef Sheridana het volgende:
Ik liep ooit langs het bureau van een collega en
hij was bezig een foto te bewerken van een
ontzettend lelijk kind, echt zo'n 'maar ze is vast heel
lief' kind zeg maar.....(zal ze vast ook wel zijn geweest....
Maar goed, ik roep dus vrij hard zijn oor : WAT EEN LELIJK KIND!!
Blijkt het natuurlijk zijn dochtertje te zijn.....
gadverdamma, net een gesmolten E. T.
  maandag 12 juli 2004 @ 00:25:37 #55
6643 Sheridana
Nog 3 nachtjes....
pi_20563970
quote:
Op zondag 11 juli 2004 23:58 schreef Mikkie het volgende:

[..]

*proest*
Ja lach maar ik heb twee weken lang uit schuldgevoel koffie gehaald voor de man...
Nooit meer die signature.... ;(
  maandag 12 juli 2004 @ 00:26:57 #56
6643 Sheridana
Nog 3 nachtjes....
pi_20563994
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:11 schreef MUUS het volgende:
MUUS tegen een mevrouw met een ei-vormige buik: "Hoe lang moet je nog?"
Mevrouw: "Ik ben niet zwanger...."
ai ai aiiiiiiii
Nooit meer die signature.... ;(
  maandag 12 juli 2004 @ 00:27:10 #57
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20563996
Die van Djeez met kreukel kop is echt geweldig....
  maandag 12 juli 2004 @ 01:08:16 #58
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_20564808
quote:
Op maandag 12 juli 2004 00:04 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

herman
Nee Gerard! .

Ik kwam hem wel laatst tegen. Ik mag nog een keer op bezoek komen in Rotterdam .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 12 juli 2004 @ 01:17:51 #59
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_20565011
quote:
Blijkt het natuurlijk zijn dochtertje te zijn.....
Maakt niet uit, hij was het vast met je eens anders was hij die foto niet aan het soepen
Vampire Romance O+
pi_20565025
quote:
Blijkt het natuurlijk zijn dochtertje te zijn .....

zoiets had een collegaatje met onze toenmalige chef.
hij had een of andere foto van een dame in bikini op zijn pc scherm staan, zat ie een beetje mee te schuiven over het scherm, een desktopdame zoals je wel vaker ziet bij de heren
zegt mijn collega "wie is die snol?" (we waren dus altijd tamelijk familliair onder elkaar)
"dat is mijn vrouw "

SORRY!!!!!!!

of het heel erg over iemand hebben terwijl je zit te typen achter je pctje "Zooo, die van der Veer dat is echt zo'n lul, hè echt, ik moet al kotsen als ik die naam hooralleen al, gadver wat een gluup is dat , zeg" "uuuh.. kuch, milagro..." "Wat? het is toch zo, die vent zit altijd maar te.."

stond hij achter me al die tijd
ik ijskoud "ooh hai, kan ik u helpen? wat zegt u, geen papier in het kopieerapparaat, nou, dan doe ik dat er toch gewoon even in voor u" help, mamaaaaaa!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 12 juli 2004 @ 01:23:19 #61
38679 PRMNS
mijn icon is dood
pi_20565135
Leuk topic dit

Kan me alleen niet echt herinneren dat ik ook iets soortgelijks heb meegemaakt om hier te vermelden..

Ik weet alleen dat ik vroeger wel aan mn opa vroeg (voor de crematie van mn oma): Hoelaat steken ze oma nou in de fik? Gelukkig is me dat ook wel vergeven, ik was nog heel erg klein..
pi_20565222
Ik: Zou je schoenen dragen als je geen voeten had?!
Meisje: Nee
Ik: Waarom draag je dan een BH?!
Meisje:
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  maandag 12 juli 2004 @ 02:37:28 #63
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_20565976
Basisschool, 5de jaar.

We moesten de refter schoonvegen na de lunch. Dit gebeurt meestal samen met de toezichtgevende leerkracht. Die leerkracht was van het 4de jaar, dus een oud-leerkracht van me. Erg goede vent. Helaas was zijn vader een paar dagen eerder overleden, dus was hij zichtbaar aangeslagen.
Wij veegden alle rotzooi bij elkaar en ik moest de restjes opvegen met de stoffer en blik. TOEN kwam het in me op. "Stoffer", "Opvegen", "Restjes=Overschot".

Mijn opmerking was, tijdens het vegen:
"KIJK! Ik veeg het STOFFELIJK OVERSCHOT bij ELKAAR!"

Dit pal onder de neus van desbetreffende leerkracht. Hij had het eventjes niet meer en rende snikkend de refter uit. Ik kreeg nog even een klopje van mijn klasgenoot en toen viel de munt bij me.
Tot op de dag van vandaag schaam ik me diep over deze opmerking.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_20566026
Had een kerel zelfmoordpoging ondernomen bij ons in de buurt, dus op school et gesprek van de dag. Staan in een vrij grote groep buiten, en totdat de opmerking werd gemaakt: "Zelfs dat kan hij niet eens goed doen" valt een meisje huilend op de grond.

Je raad et al, de vriendin waarvan niemand iets wist
pi_20566045
Maar het pijnlijkste moment wat ik ooit heb gehad betrof de volgende ingredienten:
-ijs
-een los stuur (van een fiets)
-mijn balzak
-paar stomme vrienden
  maandag 12 juli 2004 @ 02:53:15 #66
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_20566053
Mijn (joodse) levensbeschouwing lerares houdt een praatje over het aan het werk zetten van de leerlingen.
Ik: Arbeit macht Frei, mevrouw?
Zij: .
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_20566208
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Meisje:
pi_20566238
Meisje van mijn oude school vond me leuk, toen had ik het over haar met een goede vriend op msn.
zeg ik tegen hem
"*haar naam* Dat vette varken hoef ik van mijn leven niet!!"

Stuurde ik het perongeluk naar haar msn

volgende dag een grote horde boze vrouwen achter me aan

i`m not proud of it
pi_20566247
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:23 schreef PRMNS het volgende:
Leuk topic dit

Kan me alleen niet echt herinneren dat ik ook iets soortgelijks heb meegemaakt om hier te vermelden..

Ik weet alleen dat ik vroeger wel aan mn opa vroeg (voor de crematie van mn oma): Hoelaat steken ze oma nou in de fik? Gelukkig is me dat ook wel vergeven, ik was nog heel erg klein..
OMG!! Deze is echt erg!!!
  maandag 12 juli 2004 @ 08:30:53 #70
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_20566689
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Meisje:

Eentje van mij: toen ik nog bij de karwei werkte zat ik in een pauze met een collega te praten. Ik vertelde dat er zo'n debiel figuur tegen over me woonde (dat mens is echt gestoord!). Bleek het haar oma te zijn.......... . Ik heb er vervolgens ook nog achteraan gezegd dat ze dan meteen wist hoe ik over dr oma dacht......
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  maandag 12 juli 2004 @ 08:35:16 #71
7812 peenhaar
veels te flauw
pi_20566713
toen ik bij mijn toenmalige vriendi thuis zat, kreeg ze bezoek van twee oudere familie leden.
Het was best gezellig, totdat ikopmerkte dat ik het heel erg leuk vond dat haar opa en oma haar kwamen opzoeken in haar flatje.
bleek het haar vader en moeder te zijn @)
waarom lees je dit in godsnaam
pi_20566819
Iemand feliciteren i.p.v. condoleren op een begrafenis. Jezelf snel verbeteren en hopen dat het niet gehoord is.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
  maandag 12 juli 2004 @ 08:56:52 #73
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_20566856
Achter ons woonde een stel waar mijn ouders goede contacten mee hadden, maarde mannelijke helft hield nogal van een borrel (net als mijn vader overigens).
Had-ie een auto gekocht en vroeg of mijn moeder mee ging een eindje rijden. Werd flink over geroddeld, en een van mijn zussen zei: "Nou, met zo'n zuiplap zou ik nooit meerijden".
Afijn, die man staat voor de deur om mijn moeder op te halen, en ik ( 5-jaar ofzo, aan de hand van mijn ma ) had al drie keer tevergeefs geprobeerd de aandacht van die man te trekken, kreeg ik na verschillende porren van mijn moeder toch uiteindelijk alle aandacht met de opmerking : "Ina zegt dat ze nooit met zo'n zuiplap mee zou rijden".
Dat ritje ging dus mooi niet door !!
_ De mens is de maat van alle dingen _
  maandag 12 juli 2004 @ 09:34:43 #74
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_20567217
quote:
Op maandag 12 juli 2004 01:08 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee _GdR_! .

Ik kwam hem wel laatst tegen. Ik mag nog een keer op bezoek komen in Rotterdam .

dan kom je nu.
ben alleen op de zaak degehele week.
o boy
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 12 juli 2004 @ 09:52:56 #75
53272 Guidoweb5
Twent om ûtens
pi_20567431
meesterlijk topic!!
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')