You'll have to do better than that.quote:Op zondag 11 juli 2004 20:36 schreef thefella het volgende:
het eerste bod is binnen 100 ¤
Is dat zo? Gezien de specs?quote:Op zondag 11 juli 2004 20:54 schreef petorr het volgende:
Wat een idioot hoge vraagprijs
Zo verouderd is dit systeem niet, hoor...quote:Op zondag 11 juli 2004 22:13 schreef petorr het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een systeem in de winkel zou kopen met deze verouderde specificaties. Het is dus moeilijk om een representatief voorbeeld te vinden. De voorbeelden die je vindt zijn natuurlijk wat duurder, maar hebben ook betere specs.
Ik zou er geen 300 voor over hebben, maar misschien iemand anders wel! Succes met je verkoop!
Nogmaals: geef dan een voorbeeld, AUB.quote:Op maandag 12 juli 2004 00:06 schreef Prowl het volgende:
Voor 300 heb je een betere
Vind ik te weinig voor een complete stand-alone (niet-OEM en niet-upgrade) versie.quote:25 geboden voor windows XP
komt al aardig in de buurt:quote:Op maandag 12 juli 2004 00:26 schreef motown het volgende:
[..]
Nogmaals: geef dan een voorbeeld, AUB.
[..]
Vind ik te weinig voor een complete stand-alone (niet-OEM en niet-upgrade) versie.
Maar ik blijf luisteren, hoor... Dus biedt maar gerust door...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |