quote:Gwyneth Paltrow bevlekt!
AMSTERDAM - Gwyneth Paltrow zit onder de mysterieuze vlekken! Bezoekers van een exclusief feestje in New York zagen hoe lelijke, grote, ronde vlekken het lichaam van Gwyneth 'sierden'...
Gwyneth, gekleed in een laag uitgesneden strapless topje, leek zich er totaal niet voor te schamen en deed dan ook niets om de plekken te verbergen. "Ze zag er uit als een alien!", aldus een ooggetuige.
Gwyneth in betere tijden...
Huidexperts spreken echter tegen dat er een sinister verhaal achter de vlekken zou zitten. Volgens hen worden ze veroorzaakt door een nieuwe genezingsmethode die 'cupping' wordt genoemd. Bij deze behandeling worden verhitte kommetjes op de huid geplaatst die giftige stoffen uit het lichaam zouden moeten verwijderen.
Zit ik niet op te wachten eigenlijk, lijkt me er niet smakelijk uitzien.quote:Op zondag 11 juli 2004 19:42 schreef BVO het volgende:
Iemand die er een foto van heeft?.
Zeg ik dan dat dat niet mag?quote:Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Dus? Ik mag er toch wel om vragen?
Telegraaf, hmmmm...
leuke crypotogram: vlekkenteef -> dalmatierquote:Op maandag 12 juli 2004 07:44 schreef HarigeKerel het volgende:
Kewl een vlekkenteef![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 07:47 schreef Libris het volgende:
[..]
leuke crypotogram: vlekkenteef -> dalmatier
Ik was gewoon benieuwd waar hij dit verhaal vandaan had, of dat hij het misschien zelf in elkaar geflanst had ofzo... :'(quote:Op maandag 12 juli 2004 01:17 schreef Dizer het volgende:
Tjah.... minder voor der. Een foto zou leuk zijn.
En trouwens...dat eeuwige gedoe om bron....
Nee, dat komt nooit voor. Wordt altijd van het internet geplukt.quote:Op maandag 12 juli 2004 11:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd waar hij dit verhaal vandaan had, of dat hij het misschien zelf in elkaar geflanst had ofzo...![]()
Star TREK neem ik aan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:18 schreef janimie het volgende:
pffffff is dat alles, waar die Amerikanen zich al niet druk over kunnen maken, tis toch niks bijzonders ?? ik had een personage uit starwars verwacht,
Jadzia Daxdiep teleurgesteld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |