wat voor merk dynamo? Die denso dingen gaan in geen 2387182 jaar stuk (maar die zitten vooral op Toyota's aangezien dat een dochter van toyota is)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel,schakelen doet zo'n ding gewoon goed,remt ook goed,al moet je standaart bij een opeltje wel wat harder stampen,bij de zwaardere is het wel beter,die hebben geventileerde schijven en reageren feller op het rempedaal.Wegligging zal wel te maken hebben met de schokkertjes,die zijn bij opel nog altijdgeweest,verslijten vlug.M'n moeder heeft er ook 1 uit '96 ,220.000 km gereden ,en alleen 2 wielremcilinders stuk gehad en een dynamo(kwaaltje,krijg je met die kuntjappendingen).
Het ligt er gewoon aan hoe er mee omgegaan word.
Volgens Hbase is het Hitachi,zou eigenlijk geen meuk moeten zijn,maar ze gaan zelden 250.000km mee.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor merk dynamo? Die denso dingen gaan in geen 2387182 jaar stuk (maar die zitten vooral op Toyota's aangezien dat een dochter van toyota is)
naja.. ik heb zelden in een Eupfel van voor 2000 gereden die goed schakelt.. roerbakken zijn het.. als je de 1 activeerd is het net alsof alles afbreekt..
bij Reno is het schakelen ook niet alles..
Echt groot zijn ze niet nee, er zit an de 8erzijde een vacuumpomp voor de rembekrachtiger (kutsysteem),ik had veel liever een bosch lader erop gehad,daar zijn lang niet zoveel problemen mee,en half zo duur.Maarja,je ziet wel dat onze jappenvrienden ook niet feilloos zijn.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is dat zo'n groot lomp ding.. zoals je altijd in die EU otoo's ziet?
of zo'n mooie kleinezoals je altijd in Toyota's ziet?
maar dat ze geen 250k mee gaan is wel erg verrot, geen Denso's dus
Fanboyquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
geen Denso dus
Toyota is feilloos
de rest van de jappen niet
in die sleepboot zat ook veel jappenspul..
overbrenging en de schroeven shit..ging ook nooooit stuk is alleen wel complex..
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Toyota is feilloos
daarom gaat er ook wel eens wat stuk bij Toyotaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:59 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
en wat kan mij dat trouwens een ruk intreseren,ik heb hetliefste dat het wel eens stuk gaat, anders is er geen ruk te verdienen.![]()
hehe okayquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:22 schreef ThaFreak het volgende:
TOMMY
was niet zo streng bedoelt in lambda topic![]()
msn gaat niet zo goed met software van werk.....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
hehe okay![]()
was ook maar een geintje (ivm stukkende Toyota pic's)![]()
b.t.w. je hebt nogsteeds je msn niet aangezet.. of mij geblocked
Ben benieuwd....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:13 schreef t0n het volgende:
ik heb ijsmeis gespot, meerdere malen
binnekort (vunzige) pics.
ok wanneer kunnen ze verwachtenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:13 schreef t0n het volgende:
ik heb ijsmeis gespot, meerdere malen
binnekort (vunzige) pics.
quote:
een bravo vind ik mooierquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:24 schreef ook_gek het volgende:
Hoooooi
zeg mensen die mee gedacht hebben aan een auto voor mij.
Een Fiat brava is ook erg leuk om in te rijden. En bloed snel ook als je het toppie model neemt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |