Klopt,... dezelfde engine idd,... alleen met een andere grafische schil er omheenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:45 schreef Young_David het volgende:
De nieuwe Zelda is de zelda die we altijd WW2 genoemd hebben. Het is wel degelijk gebouwd op de WW engine, alleen niet meer cellshaded, geen oceaan en epona (of hoe dat paard ook mag heten) erin. Dus laten we hem maar anders gaan noemen (er zijn al genoeg games gebaseerd op WW2) ... Realzelda?
Da's epona niet, da's meneer nielson!quote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... dezelfde engine idd,... alleen met een andere grafische schil er omheenMaar hoe weet jij of Epona er niet in zit dan
Zag toch echt een paardje
[afbeelding]
Adhv 1 regeltje baseer jij je oordeel?quote:Op maandag 12 juli 2004 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Edge zegt hetzelfde als wat ik zeg, duurt te lang, teveel hype. Bovendien zeggen ze dat het zeker niet perfect is:
"In a test the combat felt clunky, particularly when facing multiple enemies"
En dat lijkt me nou niet de bedoeling
Nee, ik heb mijn mening gebaseerd op nietsquote:Op maandag 12 juli 2004 18:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Adhv 1 regeltje baseer jij je oordeel?.
TBA 2005. Nee dusquote:[ontopic]
Is er al een releasedate voor Killer 7?
Verkeerd begrepen ... geen oceaan en WEL epona ... ipv geen oceaan en geen eponaquote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt,... dezelfde engine idd,... alleen met een andere grafische schil er omheenMaar hoe weet jij of Epona er niet in zit dan
Zag toch echt een paardje
[afbeelding]
Eraf, cel-shading is een extra stap na het renderenquote:Op maandag 12 juli 2004 18:55 schreef Chocobo het volgende:
alleen met een andere grafische schil er omheen
Ja dat is het mooiste plaatje wat ik heb gezien tot nu toe.... Wow wat een spel moet dit worden zegquote:Op maandag 12 juli 2004 19:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen ... geen oceaan en WEL epona ... ipv geen oceaan en geen epona
Maar weer mooi excuus voor een plaatje![]()
quote:Dit jaar is Nintendo alweer niet van de partij op de Tokyo Game Show, de op één-na-grootste gamesbeurs van het jaar...
Nintendo zal dit jaar waarschijnlijk weer niet aanwezig zijn (en dat is niet de eerste keer, het was namelijk de vorige jaren ook al het geval). Dit haalt men uit de lijst van gamesbedrijven die met een stand op het evenement aanwezig zijn. Nintendo ontbreekt op deze lijst.
Gelukkig zal de GameCube toch niet helemaal afwezig zijn op de beurs, die plaatsvindt van 24 t/m 26 september. Er zijn namelijk genoeg andere bedrijven die de GameCube vertegenwoordigen door middel van het tonen van (nieuwe) projecten voor het platform. We wachten rustig de komende nieuwtjes af en we houden je dan ook zeker op de hoogte.
Kom sturen we open sollicitaties naar de marketing afdeling van Nintendo.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan maar een Spaceworld ofzoKom op zeg, dit kan toch niet
Vlak na de e3?quote:Op maandag 12 juli 2004 21:58 schreef Steeven het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze alles al laten zien wat ze hebben willen laten zien. Heeft niet veel nut om dan vlak na de E3 met hetzelfde te verschijnen. Houd ons nieuwsgierig.
ja precies, maar nintendo zou natuurlijk niet nintendo zijn als ze hun marketing niet slecht hadden geregeldquote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
TGS is in September ofzoEn waarom het niet gewoon nog een keer laten zien? Gewoon hup, alles speelbaar. En ik denk dat er ECHT wel wat nieuws te laten zien is, meer filmpjes die nog niet getoond zijn enzo. Zeker nu met de DS is dat belangrijk...
Soms dnek ik weleens dat dat helemaal niet zo'n slecht idee zou zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 22:10 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ja precies, maar nintendo zou natuurlijk niet nintendo zijn als ze hun marketing niet slecht hadden geregeld.
Willen ze nu echt dik verlies gaan draaien en overgenomen worden door MS?.
Sony nam meteen de nummer 1 positie, dus MS doet het nog slechtquote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef Tony-Soprano het volgende:
hoe het ook is... ik ben wel genezen van 'the big N' ...
ja, ik zal wel weer als negatieveling bestempeld worden, maar het is ook al vrij triest dat microsoft meteen de nummer 2 positie overneemt van ninty.![]()
Ja precies, en dan nog alle toffe titels van MS zelf.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Soms dnek ik weleens dat dat helemaal niet zo'n slecht idee zou zijnAls Nintendo hun creatieve vreemde dingen zouden mogen blijven doen, maar dan gesubsideerd door MS en de marketing ook aan MS overlantend zou er geen sterker team zijn denk ik
Ik noem (al is het maar 1) extra filmpje van "de" Zelda, idd al het NDS gebeuren, Mario128 (?), en de nieuwe add on voor de GC die in combi met MP6 gebruikt gaat wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 22:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
TGS is in September ofzoEn waarom het niet gewoon nog een keer laten zien? Gewoon hup, alles speelbaar. En ik denk dat er ECHT wel wat nieuws te laten zien is, meer filmpjes die nog niet getoond zijn enzo. Zeker nu met de DS is dat belangrijk...
...dit vergeten?quote:Op maandag 12 juli 2004 22:18 schreef speknek het volgende:
Hey, we zijn nog geen SEGA ofzo hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |