Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 11 juli 2004 15:47 schreef Emmertje het volgende:
nieuw laminaat dr in
Dat lijkt me niet zo slim aangezien je laminaat niet te nat mag schoonmaken...quote:Op maandag 12 juli 2004 16:43 schreef Mouse het volgende:
Niet dweilen, maar scrobben met een luiwagen (stok met bezem met korte stevige borstel haren) veel heet water.
Heb je al ontvetter geprobeert? Groene zeep?
van HG hebben wij volgens mij ook speciaal product daarvoor...misschien kun je informeren bij een firma die zulke vloeren legt. Die hebben er zeker weten verstand van...quote:Op zondag 11 juli 2004 15:53 schreef Allan24 het volgende:
Citronella!Dat werkt bij mij prima, beter nog dan bijvoorbeeld HG Laminaat Glans-/Krachtreiniger
Ik weet niet precies waarom het zo plakt, het was al zo toen ik dit huis kocht. Het zou wel aangekoekt vet kunnen zijn, want het is alleen in de keuken zo plakkerig.quote:Op maandag 12 juli 2004 10:12 schreef lady-wrb het volgende:
weet je ook de reden waarom het zo plakt?
(aangekoekt vet kan ook enorm plakken)
Ammoniak! Dank je, dat ga ik eens proberen (zal wel stinken).quote:Op maandag 12 juli 2004 10:13 schreef Faat het volgende:
Vlekken geen idee, maar dat plakkerige moet je toch wel weg kunnen krijgen met ammoniak? [afbeelding]
Nee, laminaat mag je idd niet te nat schoonmaken. Groene zeep heb ik nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me net iets te aggresief. Allesreiniger heb ik dit weekend wel geprobeerd, maar heeft ook niet echt geholpen.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:05 schreef Yvonnetje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo slim aangezien je laminaat niet te nat mag schoonmaken...
Hier wordt het altijd heel schoon met een sopje met allesreiniger...
En ammoniak niet?quote:Op maandag 12 juli 2004 17:44 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Ammoniak! Dank je, dat ga ik eens proberen (zal wel stinken).
[..]
Groene zeep heb ik nog niet geprobeerd, maar dat lijkt me net iets te aggresief.
ja dat klopt, das goed spulquote:Op maandag 12 juli 2004 18:38 schreef Nonneke het volgende:
Bij de Wibra (jaja) hebben ze een schoonmaakmiddeltje, dat heet "Desty" of "Dasty" weet het niet psies meer. en dat werkt echt perfect !
Ehm, nee nog nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 08:39 schreef Faat het volgende:
En? Kunnen we al van de vloer eten inmiddels bij Bo_?
Dat Dasty is altijd heel snel uitverkocht (meestal zelfde dag nog), dus zou je het beste gewoon ff kunnen vragen wanneer ze het weer hebben, en dan gelijk vragen of ze voor je apart willen zettenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:14 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Heb vanmiddag bij de Wibra naar dat goedje gezocht, maar ze hadden het niet.
Misschien is de toplaag wel vergaan waardoor je laminaat week is geworden.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:04 schreef Bo_ het volgende:
Ik heb net de vloer schoongemaakt met spiritus, en daarna met m'n gewone laminaatreiniger. Zo op het eerste gezicht lijken de vlekken minder te zijn. Ik moet nog even wachten totdat het droog is om te kijken of de vloer ook niet meer (of minder) plakt.
In ieder geval iedereen bedankt voor de tips!![]()
Schoonmaakbedrijf in de buurt heeft vast wel wat voor je, om wat uit te proberen...suc6 (begin in een hoek waar iets op komt te staanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:14 schreef Bo_ het volgende:
[..]
En waar is die Perfect 440 te koop? Of is dat misschien te aggressief? Ik wil natuurlijk niet m'n laminaat verpesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |