abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20550886
Groep 4 is een poule met 6 landen, dus minder druk. Welke landen gaan hier strijden om een "Zimmer" in Duitse hotels?

Cyprus: Het eiland is al lang niet meer hetzelfde als in 1987, toen Nederland de ploeg zo dik wist in te maken en het bomincident plaatsvond. Cyprus is nog immer geen grootmacht, maar weet toch al regelmatig punten te behalen en eindigt niet meer standaard als laatste. Desondanks lijkt plaatsing voor een land, dat in Mikaelis Konstantinou (Panathinaikos), Ioannis Okkas (AEK Athene) en Panayotis Engomitis (PAOK) haar sterren kent, nog ver weg.

Faröer Eilanden: Als je het hebt over kleintjes, dan komen zij in aanmerking. Desondanks wist Nederland slechts met 3-0 van ze te winnen in een oefenduel. De meest markante persoonlijkheid is nog altijd keeper Jens Knudsen, altijd getooid met ijsmuts. Tegenwoordig is hij echter vaak reservekeeper. De spelers voeren op de Eilanden vaak allerhande beroepen uit. Zo is spits Jacobsen schoolmeester. Niet afgaan en misschien eens een beetje stunten is hun missie.

Frankrijk: De gedoodverfde Europees kampioen faalde deze zomer jammerlijk en zal iets recht willen en moeten zetten. Desailly doet zeker niet meer mee en Lizarazu, Thuram, Barthez, Zidane, Wiltord en Pires lijken ook te willen stoppen. Een bondscoach is nog niet aangesteld, maar met het overblijvende materiaal is nog voldoende te behalen. Wel lijkt Frankrijk toch een stapje terug te moeten doen, hoewel een land dat met Henry en Trezeguet als spitsen kan aantreden en op het middenveld kan beschikken over Vieira, Giuly, Micoud, Pedretti en Rothen, altijd tot de favorieten moet horen.

Ierland: De vechtersploeg uit Ierland is ook wat aan het vernieuwen na het gemiste EK. Enkele nieuwelingen zagen we tegen Oranje aantreden in de oefenmatch. Er zal echter nooit veel veranderen bij de Ieren: ze vliegen vol passie over het veld en hebben niet altijd oog voor overleg. In die zin is Roy Keane nog erg belangrijk. Individuele toppers als Damien Duff en Robbie Keane maken dat Ierland aanvallend altijd voor gevaar kan zorgen. Men zal weer graag willen.

Israël: Weer bij de Fransen, zullen ze denken. Israël kent best aardige spelers, zoals Eyal Berkovic (Portsmouth) en Yoshi Benayoun (Racing Santander), maar lijkt toch niet in staat de grote landen echt structureel te bedreigen. Technisch ziet het er vaak best goed uit, maar de spelers willen zich nog wel eens verliezen in te veel kunstjes.

Zwitserland: Ook een ploeg die gaat vernieuwen. Chapuisat, keeper Stiel en Celestini zwaaien af, de nieuwe lichting moet het overnemen. Vonlanthen zagen we al op het EK, Tranquillo Barnetta zal een belangrijkere rol krijgen, evenals spits Frei. De vraag is ook of de Yakins zich goed in het teambelang blijven opstellen. Zal vermoedelijk om plaats twee strijden met de Ieren.

Eerste duels:

4-9 Frankrijk - Israël
4-9 Ierland - Cyprus
4-9 Zwitserland - Faröer Eilanden
8-9 Faröer Eilanden - Frankrijk
8-9 Israël - Cyprus
8-9 Zwitserland - Ierland
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20551194
Ook al zo'n makkelijke poule.

Ik ruik corruptie
pi_20551239
ik denk dat frankrijk na dit mislukte E.K weer gedreven zal zijn voor de kwalificaties. Net zoals na het mislukte WK in zuid-korea en japan, toen de fransen als een gek gingen in de kwalificaties voor portugal.

frankrijk word weer nummer 1 in deze poule.

De nummer twee word spannend,
maar ik denk zwitserland.

so, frankrijk en zwitserland worden het
verdediger in Jong AC Fok! United !!
pi_20551361
Frankrijk lijkt op papier natuurlijk de favoriet. Lager dan 2de zullen ze ook niet worden denk ik. Samen met Ierland en Zwitserland zullen ze strijden om de eerste 2 plaatsen.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_20551711
frankrijk zit volgens mij altijd wel bij cyprus en israel ofzo, en de rest is ook te doen volgens mij....
en ierland en zwitserland zaten ook al bij mekaar tijdens kwalificatie voor euro 2004...
pi_20552903
quote:
Op zondag 11 juli 2004 14:48 schreef methodmich het volgende:
Zwitserland: Ook een ploeg die gaat vernieuwen. Chapuisat, keeper Stiel en Celestini zwaaien af, de nieuwe lichting moet het overnemen.
Zo oud was deze Zwitser nog niet, maar toch stopt hij er mee. Hij gaf aan dat hij niet de tweede keus achter ene Johann Vogel te willen zijn.
pi_20556401
Precies. Ex-aanvoerder van Marseille ook.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 11 juli 2004 @ 19:41:59 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_20556717
Onderschat Israël niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20556751
Frankrijk wordt eerste... Ierland en Israel gaan strijden om plek 2 deze keer. Israel lijkt een beetje een Finland,Wales te gaan worden. Af en toe hele aardige resultaten maar net niet genoeg om kwalificatie af te dwingen. Kijken wat het deze keer wordt.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_20560942
Ierland wordt tweede, Frankrijk eerste.
pi_20607741
Fijn dat Ierland een goede kans heeft op de 2e plaats. Frankrijk mag geen noemenswaardige problemen hebben in deze groep
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_20614917
Frankrijk dus met een nieuwe bondscoach, Domenech, en met een Escudé met ambities: "Ik wil Desailly opvolgen."
www.thuisuiteten.nl
pi_20615025
Boumsong en Mexés hebben vast dezelfde ambitie. Wordt nog moelijk voor Escudé. Misschien een plek voor hem als linksback.
pi_20615311
Hij zat in de EK-voorselectie, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_20615451
Boumsong en Mexés waren al mee. Clichy, Mendy en Evra maken ook een goede kans. Rest zware concurrentie voor Julien.
pi_20615578
Mexès was niet op het EK. Mendy is rechtsback, Clichy mag net een auto besturen en Evra is linksback.

Julien zit bij de eerste 4 tot 6 opties voor het centrum.
www.thuisuiteten.nl
pi_20615811
Mexès was inderdaad niet mee, maar deed al wel vaker mee. Clichy en Evra hebben afgelopen seizoen toch wel meer laten zien dan Julien. Mendy heeft ook wel eens centraal gespeeld.
Word moeilijk voor Julien om bij de selectie te komen of überhaupt een vaste stek te krijgen.
pi_20615972
Maar Evra is linksback, het gaat om het centrum.

Plus dat Julien niet voor niets bij de voorselectie zat. Is alleen maar gunstig voor Ajax, iemand met ambities.
www.thuisuiteten.nl
pi_20616122
Julien speelde bij AC Rennes ook meer dan regelmatig als linksback. In Franse jeugdselecties werd hij daar ook geposteerd. Bij Ajax hebben ze hem echter centraal geposteerd.
  woensdag 14 juli 2004 @ 11:59:11 #20
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_20616195
Inderdaad weer een belachelijk makkelijke poule voor de haantjes
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_20616338
Maar voor de nationale ploeg komt Escudé in aanmerking als centrumverdediger.
www.thuisuiteten.nl
pi_20617038
In Frankrijk staat hij meer te boek als linksback, maarja ik wens hem veel succes als 'opvolger' van Desailly. Zal ook wel zo mooi zijn voor Ajax.
  woensdag 14 juli 2004 @ 21:21:41 #23
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_20627207
Laat de Ieren maar tweede worden. Die gun ik het meer dan Zwitserland.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_20627888
quote:
Op zondag 11 juli 2004 19:41 schreef tong80 het volgende:
Onderschat Israël niet.

Ze schijnen een aardige muur op het gebied van de tegenstander op te kunnen trekken idd

Het is net zo'n groep als Frankrijk in de richting van het EK had, goeie kans op maximale score. Zou netjes zijn, 2x achter elkaar een qoutiënt van 3,00
pi_20629800
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 11:05 schreef methodmich het volgende:
Frankrijk dus met een nieuwe bondscoach, Domenech, en met een Escudé met ambities: "Ik wil Desailly opvolgen."

Sikora wil ook een basisplaats afdwingen onder Koeman
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')