quote:Op zondag 11 juli 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
De kracht van de boodschap zit in de herhaling, Bos?
Oeps foutje, had ik helemaal niet doorquote:Op zondag 11 juli 2004 14:27 schreef methodmich het volgende:
De kracht van de boodschap zit in de herhaling, Bos?
Komt doordat we bij de loting als een B-land worden aangemerkt. Credits daarvoor gaan naar onze vriend Dick A.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:27 schreef Sloggi het volgende:
Belachelijk gemakkelijke poule.
En wij zitten weer met Tsjechië, Finland en Roemenië opgescheept
Van Gaal bedoel je, die het niet lukte ons naar Zuid-Korea te loodsenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:25 schreef gras het volgende:
[..]
Komt doordat we bij de loting als een B-land worden aangemerkt. Credits daarvoor gaan naar onze vriend Dick A.
Grotendeels Van Gaal als schuldige, maar Dick zal er toch ook wel z'n invloed op hebben gehad. Een gelijkspel is wel ongeslagen, maar géén winst.quote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Van Gaal bedoel je, die het niet lukte ons naar Zuid-Korea te loodsen
?quote:Op zondag 11 juli 2004 14:15 schreef methodmich het volgende:
De ploegen die gaan proberen de Portugezen weg te houden van het WK zijn:
Estland
Letland
Liechtenstein
Luxemburg
Portugal
Rusland
Slowakije.
Grote kans dat hij zijn basisplaats gaat verliezen.quote:Op maandag 12 juli 2004 21:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
?
In je regels die over Portugal gaan zal iederen neutrale liefhebber toch een exponent van die nieuwe generatie missen.. die toch een duidelijk voorproefje gaf.. maar zijn tranen hebben jou blijkbaar onberoerd gelaten
Wat terecht zou zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zijn basisplaats gaat verliezen.
Daar kan het dus nooit aan liggen. Dan zou ieder thuisland een volgende keer zowiezo nadeel hebben.quote:Op maandag 12 juli 2004 09:43 schreef ChAoZ het volgende:
we waren al een b-land met de loting voor 2002 geloof ik, omdat we geen kwalificatieduels hadden gespeeld voor euro 2000
Vertel, ik heb dus wat gemist.quote:Op maandag 6 september 2004 12:14 schreef DIGGER het volgende:
En na 1 wedstrijd is het alweer bonje in de Russische selectie
rusland had gelijk gespeeld thuis tegen slowakije en volgens berichten heeft bondscoach ontslag genomen, wat weer wordt tegengesproken door de bond daarquote:Op maandag 6 september 2004 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vertel, ik heb dus wat gemist.
quote:Op maandag 6 september 2004 19:19 schreef methodmich het volgende:
Cristiano Ronaldo - helaas - maakte de 0-1,
En na 60 nog niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:18 schreef methodmich het volgende:
De Russen weten na 18 minuten nog niet te scoren tegen Luxemburg.
Wij zijn dan gewoon nog net even de puntjes mee te smokkelen. Portugal scoort moeilijk da's bekend. Dan heel veel en dan tijden niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
En wij klagen over een gelijkspel tegen Macedonië
Ik geloof dat de Liechtensteinsequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam 2 doelpunten tegenkrijgen tegen Liechtenstein
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
Woensdag krijgt Portugal de Russen thuis, een uitgelezen kans om die op achterstand te zetten. Liechtenstein gaat op voor de eerste zege ooit, in Luxemburg. Letland en Estland gaan bepalen wie er nog aan mag sluiten en doen dat in Riga.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, maar Cristiano Ronaldo was toch wel de uitblinker
Inderdaad, door de 1-1 tegen Portugal hebben ze nog veel kans op kwalificatie/play-off plaats.quote:
1 2 3 4 5 6 7 | 1. Portugal 6 4 2 0 14 21- 4 2. Slowakije 6 4 2 0 14 18- 5 3. Rusland 6 3 2 1 11 13-10 4. Letland 6 3 1 2 10 14-12 5. Estland 7 2 2 3 8 10-14 6. Liechtenstein 6 1 1 4 4 9-16 7. Luxemburg 7 0 0 7 0 4-28 |
Ik hoop met je mee!quote:Op donderdag 31 maart 2005 08:54 schreef VoreG het volgende:
Hopen dat Slowakije nog 1e wordt zijn we tenminste even van die Portugesen af
En tegelijk het einde voor bondscoach Yartsev. Wat hij al eerder wilde na de oorwassing in Portugal en toen niet mocht, mocht nu wel. Hij is opgestapt.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef methodmich het volgende:
Bescheiden stuntje van de Esten onder leiding van Jelle Goes, 1-1 tegen Rusland. Een snelle goal van Arzhavin is teniet gedaan door Terechov.
Portugal wint met 1-0 van Estland door Cristiano Ronaldo en Slowakije win in en van Luxemburg met 4-0quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Imants Bleidelis helpt Letland aan een krappe 1-0 zege op Liechtenstein. Jammer Vaduz!
Errug jammer zeg! Wat denkt die Imants wel niet wie hij is?quote:Op woensdag 8 juni 2005 19:30 schreef methodmich het volgende:
Imants Bleidelis helpt Letland aan een krappe 1-0 zege op Liechtenstein. Jammer Vaduz!
Gewaagde voorspellingen, mm.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef methodmich het volgende:
Goed dat je dit topic opkrikt. Ik verwacht dat Portugal en Rusland winnen, Estland - Letland een gelijkspelletje denk ik.
Vaduz doet het best aardig in de Zwitserse competitie toch? Dan hebben ze ook nog Frick, ex-Serie A speler.quote:Op zondag 4 september 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Liechtenstein heeft toch een paar aardige spelers die in de Zwitserse competitie mee doen. Luxemburg bouwt op Jeff Strasser en dan is het weer klaar.
3-0 inmiddels. Goals van Frick, Fisher en Beck.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liechtenstein staat met 1-0 voor tegen Luxemburg.
Leuk dat Liechtenstein wederom van Luxemburg wint. Zo goed hebben ze nog nooit gepresteerd in een kwalificatie-tournooiquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
3-0 inmiddels. Goals van Frick, Fisher en Beck.
Lekkere late reactie.
Bovendien is Luxemburg toch ook nog wat groter dan Liechtenstein en Andorra toch?quote:Op zondag 4 september 2005 17:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liechtenstein heeft toch 5 punten gehaald. Merkwaardig dat dwergen als Andorra en Liechtenstein wel punten kunnen halen, terwijl Luxemburg nog altijd schietschijf is en al veel langer meedoet.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Portugal op dit moment 0-1 achter tegen Liechtenstein.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Portugal op dit moment 0-1 achter tegen Liechtenstein.
Dat is jammer, maar Portugal hoort natuurlijk wel op het WK te spelen.quote:
Ja, maar wel een kutland, en het is altijd leuk als er punten 'verspeeld worden door een groot land tegen een stel postbodesquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar Portugal hoort natuurlijk wel op het WK te spelen.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Doc het volgende:
Die Portugesen he, die deugen niet.
Helemaal gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Doc het volgende:
Enig voordeel van Portugezen op het WK is natuurlijk wel dat ik weer wat te posten hebquote:
Ik had je (je mening) al voorzichting in het topic geintroduceerd, dus je kon natuurlijk niet wegblijvenquote:Op zondag 9 oktober 2005 00:04 schreef Doc het volgende:
quote:Bizar was de blunder van de arbiter, die miste hoe een Liechtensteiner de bal over de lat sloeg. Het werd tenslotte toch nog 2-1. (NOS TT)
Als ik het me goed herinner deden ze het in de kwalificatie voor Euro2004 ook niet zo slecht.quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:50 schreef JorgeCampos het volgende:
dat betwijfel ik.
maar toch even juichen voor de geweldige kwalificatiereeks van Liechtenstein![]()
![]()
2 keer met gemak winnen van Luxemburg en gelijke spelen tegen Portugal en Slowakije.
![]()
Nee, als je maar met 7-1 van de Russen wint eerder, verdien je het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2005 03:27 schreef star_gazer het volgende:
Jezus, die Portugezen verdienen het zo NIET he
Was dacht ik die van Israël.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:59 schreef star_gazer het volgende:
Ik vond die andere keeper anders beter, die die bal z'n eigen doel indook. Weet alleen even niet meer welk land
Dat is dan ook het enige beetje indrukwekkende wat ze hebben laten zien.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:22 schreef methodmich het volgende:
Maar Portugal zet er wel een 7-1 zege op de Russen tegenover.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Leuk dat Liechtenstein het steeds beter begint te doen.
Als Tsjechoslowakijequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |