abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58269057
quote:
Op zondag 11 juli 2004 16:36 schreef gras het volgende:
Goede voetballer, helaas niet geschikt voor het allerhoogste niveau.
Leuk om al die quotes terug te lezen
pi_58269133
En toch heb ik hem nog steeds niet tegen een wereldploeg een fenomenale wedstrijd zien spelen. Wat uiteraard nog wel gaat gebeuren, en na mijn woorden waarschijnlijk zaterdag al
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58269158
Mijn god, laat die jongen lekker. Hij presteert als een beest, scoort niet normaal veel, grote kans op de titel en op de Champions League. Ronaldo heeft zich altijd zo gedragen, Ronaldinho begon zich zo te gedragen toen hij zo geprezen werd.
quote:
Cristiano Ronaldo haalt voorlopig nog vaker de spotlights met zijn doelpunten, fabuleuze vrije trappen, dubbele scharen en dribbels.
En dat is het enige waar het in voetbal om draait.
quote:
Hij woont er alleen, want Cristiano Ronaldo heeft in de paar jaar dat hij schittert in de Premier League, al meer vrouwen versleten dan voetbalschoenen. In zijn kapitale villa is het een komen en gaan van modellen, tv-presentatrices of Portugese schonen die hij na een wedstrijd laat overvliegen.
Zijn prestaties hebben er in die paar jaar niet onder gelijd. Allemaal onzin dus.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58269238
Zolang het zijn prestaties op het veld niet beinvloed, vind ik het totaal niet boeiend wat hij allemaal in z'n priveleven doet.

Pingel had er wel ingemogen vanavond, zou nog wel eens een dure misser kunnen zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58324397
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:23 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Leuk om al die quotes terug te lezen
!
pi_58629340

Meer dan de logische winnaar. Verreweg de beste speler van dit moment.
pi_58629382
Fantastisch seizoen hoor .
pi_58704840
quote:
Cristiano Ronaldo droomt van Spanje

Manchester United-aanvaller Cristiano Ronaldo liet zich ontvallen dat de Champions League-finale van woensdag tegen Chelsea wellicht zijn laatste wedstrijd in het shirt van ManUnited wordt. Dat meldden Britse media vrijdagmorgen.

De Portugese international, die de ploeg van doelman Edwin van der Sar dit seizoen met zijn 31 doelpunten mede aan de landstitel hielp, wordt in verband gebracht met een transfer naar Spanje. ,,Ik ben gelukkig, maar laten we afwachten wat er gebeurt na de finale,'' zei Ronaldo voor de Spaanse televisie.

De 23-jarige buitenspeler heeft nog een contract tot 2012. ,,Ik heb vaak gezegd dat ik graag ooit in Spanje wil spelen, maar dromen is een, dromen waarmaken is een tweede.''
Best verrassend eigenlijk, hij speelt al zolang bij United.
pi_58708520
Z'n moeder heeft toch ook ooit gezegd dat Ronaldo voor haar dood een keer voor Real Madrid moet hebben gespeeld?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58708768
Hier het (korte) interview daarover op video

http://link.brightcove.co(...)2159/bctid1556197943
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:35:29 #161
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58708796
Nou de hoofdprijs en anders niet.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58711040
Tsja, als hij zich gelukkig voelt bij zijn excessen, wie zijn wij dan om hem de grond in de praten? Zijn prestaties op het veld zijn er in ieder geval niet minder om.

Hoop enkel voor hem dat hij niet ten onder gaat aan de roddelpers.
pi_58711639
quote:
Op donderdag 24 april 2008 00:29 schreef RayMania het volgende:
Zijn prestaties hebben er in die paar jaar niet onder gelijd.
Onder ge-wat?
pi_58712192
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:21 schreef RayMania het volgende:

[..]

Best verrassend eigenlijk, hij speelt al zolang bij United.
Als je de video ziet valt het allemaal wel mee eigenlijk. Denk dat hij gewoon blijft. En anders gaat het transferrecord er aan
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58712253
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:14 schreef pinow het volgende:

[..]

Onder ge-wat?
Onder geleden . RayMania -1.
pi_58712403
Real wordt al een tijdje aan hem gelinkt toch? Ik denk dat hij nog wel een jaartje of 3 voor Manu blijft ballen eigenlijk.
pi_58718056
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
Hier het (korte) interview daarover op video

http://link.brightcove.co(...)2159/bctid1556197943
Het is er niet aan af te zien dat ie een prijs heeft gewonnen. Sodeju he
pi_58722909
Ik vind wel dat hij de Champions League moet winnen om als echt grote de geschiedenisboeken in te gaan.

Prijzen maken toch vooral de faam. Ronaldo is het aan zijn reputatie verplicht om woensdag a.s. die beker omhoog te houden.
pi_58723108
Manchester heeft destijds wel de uitstekende keuze gemaakt om hem te halen, omdat ook Robben in de running was. Een CL winnen zou een bekroning zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat dit zijn enige kans erop is.
That's all folks!
pi_58809971
Fraaie kopbal
pi_58815798
quote:
Cristiano Ronaldo jubelt na goal, misser én Cup: 'Ik blijf'

Cristiano Ronaldo en Alex Ferguson konden hun geluk niet op na de Champions League-winst van Manchester United. Avram Grant nam het op voor schlemiel John Terry.

'Ik weet niet wat ik moet zeggen. Strafschoppen zijn een loterij. Volgens mij had ik goed gespeeld en een doelpunt gemaakt. Maar toen miste ik de strafschop', krabde Cristiano Ronaldo achter zijn hoofd. 'Dit zou de slechtste dag uit mijn leven zijn geweest.'

Uiteindelijk pakte de Portugese aanvaller de Champions League, tien dagen nadat United zich al tot kampioen van Engeland had gekroond. 'Dit betekent alles voor mij, we hebben nu beide prijzen gewonnen, dus dit is de mooiste dag van mijn leven. En ik blijf bij de club', gooide hij alle verhalen over ene transfer naar Real Madrid in de prullenbak.
pi_58815829
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Fraaie kopbal
Die jongen heeft een wereldtiming, blijkt keer op keer.
That's all folks!
pi_58815900
Dat bleek wel uit zijn penalty ja
pi_58816113
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Fraaie kopbal
Erg mooie goal, ook de actie vooraf van Scholes en ik dacht Hargreaves.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58817580
De kou is dus uit de lucht.

Hij blijft.

Vroeg of laat gaat ie toch wel naar Spanje, maar voorlopig mogen ze in Manchester blijven genieten van deze wereldspeler.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')