Nou, ik ken veel fanatieke Porto-fans en die haten hem, evenals alle Benfica-mensen.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb ik toch andere info over, ik check het vanavond nog wel even.
Mensen als jij weten blijkbaar niet genoeg van voetbal om te weten dat dit een impulsieve aankoop was en totaal niks met scouting te maken had. Hij dolde Neville en Silvestre en toen pas kreeg hij een contract. Kende jij hem überhaupt al voordat hij dit EK mocht meedoen?quote:Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar mensen als ik beoordelen spelers op hun voetballende kwaliteiten, randzaken als uiterlijk en soort laxeermiddel interesseren me daarbij niks.
En de voetbalkwaliteiten van Cristiano Ronaldo mogen er wezen, anders had een club als Man Utd. met het sterkste scoutings-apparaat van Engeland hem nooit voor zoveel geld gekocht
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Man Utd. met het sterkste scoutings-apparaat van Engeland
Ik denk dat hij wél Forlan heeft zien scoren. Met Heinze en Smith als aankopen laten ze dit seizoen wederom zien dat ze het beste scoutings-apparaat van Engeland hebben.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze is wel heel erg hoor. En aan welke fantastische spelers hebben ze deze naam volgens jou verdiend dan?
Dani's goude mietschoentjes staan wel voor altijd in Lodewijks geheugen gegriftquote:Op maandag 12 juli 2004 18:49 schreef pascalheister het volgende:
lijkt me zo'n voetballertje ala dani worden die zich vergooit aan de meisjes
maar een pingelzak en duikelaar met goude mietschoentjes aan dus
Ik hoop inderdaad voor hem dat hij goede begeleiding krijgt , en dat hij leert om meer in dienst van het elftal te gaan spelen. Als hem dat lukt, kan hij het idd ver schoppen. Maar goed, ik was vroeger lyrisch over Dani, en die heeft het bij Ajax op een paar mooie wedstrijden na ook niet echt gemaakt, dus vandaar dat ik bang ben dat het met Ronaldo ook die kant op gaatquote:Op maandag 12 juli 2004 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zijn unieke spelers, evenals Bergkamp of Nilis. Spelers die over een uitstekende techniek, inzicht en werklust beschikken. C. Ronaldo valt absoluut nog niet in die categorie. Hij is nog jong en als hij goede begeleiding krijgt kan hij ver komen, maar vooralsnog is het een talent en meer niet
Maar zijn dat Portugese homovrienden of niet? Anders is het niet representatief, want bij de homobevolking deed ie het al goed.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb het bij mijn Portugese vrienden nagevraagd en die zeggen dat Dani inderdaad een tijdje vrij populair is geweest maar dat daar al helemaal niks van over is. En dat hij als voetballer niet zo beroemd was maar vooral vanwege zijn koppie. Zij zeggen dat Ronaldo nu ongeveer al net zo populair is als Dani toen was en nog veel langer te gaan heeft en dat die clubbelangen niet van doorslaggevend belang zijn. Beetje ander verhaal dusZij schatten in dat Ronaldo een veel grotere en betere voetballer wordt/is en dus meer status zal krijgen, zeker omdat hij wel een geheel eigen stijl en imago heeft, nu al.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Maar zijn dat Portugese homovrienden of niet? Anders is het niet representatief, want bij de homobevolking deed ie het al goed.
Oké, was toch geen rare vraag?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee Dylan, dat zijn geen homo's.
Dit is serieus bedoeld?quote:Op maandag 12 juli 2004 20:44 schreef gras het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wél Forlan heeft zien scoren. Met Heinze en Smith als aankopen laten ze dit seizoen wederom zien dat ze het beste scoutings-apparaat van Engeland hebben.
wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoeld?
Nee. Ik heb niet zo'n hoge pet op van Heinze en Smith. Wederom matige aankopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit is serieus bedoeld?
Dit is serieus bedoeld?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik schrok al.
Wel goede aankopen waren natuurlijk David Bellion, Kléberson, Tim Howard, Louis Saha, Eric Djemba-Djemba.
Vooral Jumbo Jumboquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik schrok al.
Wel goede aankopen waren natuurlijk David Bellion, Kléberson, Tim Howard, Louis Saha, Eric Djemba-Djemba.
Ze bivakkeren wisselend in Braga, Lissabon en Nederland.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
In welke streek zitten die Portugese vrienden van jou dan? Want mijn Portugese bronnen beweren toch heel anders.
Vragen zijn nooit raar - maar als het al homo's waren kunnen ze nog steeds verstand van de voetbalbeleving in Portugal hebben. En lang niet alle homo's vinden R. aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Oké, was toch geen rare vraag?![]()
Aha. Tja...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Ze bivakkeren wisselend in Braga, Lissabon en Nederland.
Ondanks hun sterke scoutings-apparaat vind ik niet alle namen die jij daar noemt sterke aankopen. Van bovengenoemde namen vind ik alleen Louis Saha een echte aanwinstquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik schrok al.
M.i. zijn er wel degelijk rare vragen, maar goed. Ik doelde meer op dat onsderzoek van onlangs over de aantrekkelijke Portugese voetballers. En waarom zouden homo's niks van voetbalbeleving weten? Trouwens, ik ben gene homo en vind CR ook niet aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Vragen zijn nooit raar - maar als het al homo's waren kunnen ze nog steeds verstand van de voetbalbeleving in Portugal hebben. En lang niet alle homo's vinden R. aantrekkelijk.
Zou ik de post serieus bedoeld hebben dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ondanks hun sterke scoutings-apparaat vind ik niet alle namen die jij daar noemt sterke aankopen. Van bovengenoemde namen vind ik alleen Louis Saha een echte aanwinst
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
M.i. zijn er wel degelijk rare vragen, maar goed. Ik doelde meer op dat onsderzoek van onlangs over de aantrekkelijke Portugese voetballers. En waarom zouden homo's niks van voetbalbeleving weten? Trouwens, ik ben gene homo en vind CR ook niet aantrekkelijk.
Eerlijk gezegd slaat deze laatste zin nergens op
Maar ze zijn geen sporting-fansquote:Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Aha. Tja...
Zij zeggen dus van niet en ik ben vooralsnog geneigd om hen te geloven. Ze keken erg verbaasd toen ik jouw analyse aan ze vertelde - zeker dat je voorstelde alsof Dani zo ontzettend populair was. Dat is volgens hen even heel kort zo geweest maar ook weer heel snel gezakt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Geen Sporting-fans wellicht, maar dan toch wel uitzonderingen.
Gewoon betalen dus.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wil een nieuw contract bij Man U
Maar dan wil hij wel 12 miljoen per jaar anders wil hij weg
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Miss_07 het volgende:
Laat haters maar haten
en praters maar praten
Cistiano Ronaldo (Vind ik) De best!
wat een goede jonge voetballer met veel kwaliteiten (en ook nog eens onwijs lekker)
Hij zal z'n zin nog krijgen ook. Daar is hij op het moment te waardevol voor.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij wil een nieuw contract bij Man U
Maar dan wil hij wel 12 miljoen per jaar anders wil hij weg
Moet je dit topic nou op zo'n manier kicken?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Miss_07 het volgende:
Laat haters maar haten
en praters maar praten
Cistiano Ronaldo (Vind ik) De best!
wat een goede jonge voetballer met veel kwaliteiten (en ook nog eens onwijs lekker)
Dit komt dus neer op een slordige 7,6 miljoen euro per jaar.quote:United biedt Ronaldo monstercontract aan
Foto: Orangepictures11 maart 2007, 20:53
Door: Andy Vinkenborg
Cristiano Ronaldo wordt mogelijk de best betaalde voetballer bij Manchester United. De Engelse club heeft de veelscorende aanvaller een nieuw contract aangeboden, waarmee hij maarliefst 147.000 euro per week gaat verdienen.
Real Madrid en FC Barcelona werden de voorbije weken veelvuldig in verband gebracht met de diensten van de Portugees. Manchester United is er blijkbaar alles aan gelegen om de aanvaller langer aan zich te binden.
Momenteel verdient Cristiano Ronaldo 'slechts' 88.000 euro per week. In de huidige selectie van de Mancunians is Rio Ferdinand grootverdiener met 138.000 per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |