abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20579547
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar heb ik toch andere info over, ik check het vanavond nog wel even.
Nou, ik ken veel fanatieke Porto-fans en die haten hem, evenals alle Benfica-mensen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20579589
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar mensen als ik beoordelen spelers op hun voetballende kwaliteiten, randzaken als uiterlijk en soort laxeermiddel interesseren me daarbij niks.

En de voetbalkwaliteiten van Cristiano Ronaldo mogen er wezen, anders had een club als Man Utd. met het sterkste scoutings-apparaat van Engeland hem nooit voor zoveel geld gekocht

Mensen als jij weten blijkbaar niet genoeg van voetbal om te weten dat dit een impulsieve aankoop was en totaal niks met scouting te maken had. Hij dolde Neville en Silvestre en toen pas kreeg hij een contract. Kende jij hem überhaupt al voordat hij dit EK mocht meedoen?
www.thuisuiteten.nl
pi_20581895
quote:
Op maandag 12 juli 2004 19:04 schreef BansheeBoy het volgende:

Man Utd. met het sterkste scoutings-apparaat van Engeland

Deze is wel heel erg hoor. En aan welke fantastische spelers hebben ze deze naam volgens jou verdiend dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_20582324
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Deze is wel heel erg hoor. En aan welke fantastische spelers hebben ze deze naam volgens jou verdiend dan?
Ik denk dat hij wél Forlan heeft zien scoren. Met Heinze en Smith als aankopen laten ze dit seizoen wederom zien dat ze het beste scoutings-apparaat van Engeland hebben.
  maandag 12 juli 2004 @ 20:45:18 #56
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_20582361
quote:
Op maandag 12 juli 2004 18:49 schreef pascalheister het volgende:
lijkt me zo'n voetballertje ala dani worden die zich vergooit aan de meisjes

maar een pingelzak en duikelaar met goude mietschoentjes aan dus
Dani's goude mietschoentjes staan wel voor altijd in Lodewijks geheugen gegrift
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_20582722
Hij is lang niet zo goed als een enkeling hier beweerd, maar ook niet zo nutteloos als anderen willen doen geloven. Het is iemand waarvoor mensen naar het stadion komen, maar persoonlijk zie ik toch liever zakelijkere voetballers die meer rendement leveren
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 12 juli 2004 @ 21:15:54 #58
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_20583141
Combinatie van. Daar hou ik van. Mooi kunnen voetballen en toch een mooi rendement. Dat is bij mij altijd al zo geweest. Daarom wilde ik vroeger ook altijd een Litmanen of Laudrup zijn bij het voetballen ipv een Romario.
Porcupine Tee - Normal
pi_20583286
Dat zijn unieke spelers, evenals Bergkamp of Nilis. Spelers die over een uitstekende techniek, inzicht en werklust beschikken. C. Ronaldo valt absoluut nog niet in die categorie. Hij is nog jong en als hij goede begeleiding krijgt kan hij ver komen, maar vooralsnog is het een talent en meer niet
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  maandag 12 juli 2004 @ 21:25:56 #60
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_20583399
quote:
Op maandag 12 juli 2004 21:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zijn unieke spelers, evenals Bergkamp of Nilis. Spelers die over een uitstekende techniek, inzicht en werklust beschikken. C. Ronaldo valt absoluut nog niet in die categorie. Hij is nog jong en als hij goede begeleiding krijgt kan hij ver komen, maar vooralsnog is het een talent en meer niet
Ik hoop inderdaad voor hem dat hij goede begeleiding krijgt , en dat hij leert om meer in dienst van het elftal te gaan spelen. Als hem dat lukt, kan hij het idd ver schoppen. Maar goed, ik was vroeger lyrisch over Dani, en die heeft het bij Ajax op een paar mooie wedstrijden na ook niet echt gemaakt, dus vandaar dat ik bang ben dat het met Ronaldo ook die kant op gaat
Porcupine Tee - Normal
pi_20586411
Ik heb het bij mijn Portugese vrienden nagevraagd en die zeggen dat Dani inderdaad een tijdje vrij populair is geweest maar dat daar al helemaal niks van over is. En dat hij als voetballer niet zo beroemd was maar vooral vanwege zijn koppie. Zij zeggen dat Ronaldo nu ongeveer al net zo populair is als Dani toen was en nog veel langer te gaan heeft en dat die clubbelangen niet van doorslaggevend belang zijn. Beetje ander verhaal dus Zij schatten in dat Ronaldo een veel grotere en betere voetballer wordt/is en dus meer status zal krijgen, zeker omdat hij wel een geheel eigen stijl en imago heeft, nu al.
pi_20589637
quote:
Op maandag 12 juli 2004 23:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb het bij mijn Portugese vrienden nagevraagd en die zeggen dat Dani inderdaad een tijdje vrij populair is geweest maar dat daar al helemaal niks van over is. En dat hij als voetballer niet zo beroemd was maar vooral vanwege zijn koppie. Zij zeggen dat Ronaldo nu ongeveer al net zo populair is als Dani toen was en nog veel langer te gaan heeft en dat die clubbelangen niet van doorslaggevend belang zijn. Beetje ander verhaal dus Zij schatten in dat Ronaldo een veel grotere en betere voetballer wordt/is en dus meer status zal krijgen, zeker omdat hij wel een geheel eigen stijl en imago heeft, nu al.
Maar zijn dat Portugese homovrienden of niet? Anders is het niet representatief, want bij de homobevolking deed ie het al goed.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_20592032
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 08:36 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Maar zijn dat Portugese homovrienden of niet? Anders is het niet representatief, want bij de homobevolking deed ie het al goed.
Nee Dylan, dat zijn geen homo's.
pi_20592214
Oorbellen, Haar geverfd. Een perfecte huppelkutje is het!
pi_20593365
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 11:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee Dylan, dat zijn geen homo's.
Oké, was toch geen rare vraag?
Wat een vrouw!
spits!
pi_20595964
In welke streek zitten die Portugese vrienden van jou dan? Want mijn Portugese bronnen beweren toch heel anders.
www.thuisuiteten.nl
pi_20595976
quote:
Op maandag 12 juli 2004 20:44 schreef gras het volgende:

[..]

Ik denk dat hij wél Forlan heeft zien scoren. Met Heinze en Smith als aankopen laten ze dit seizoen wederom zien dat ze het beste scoutings-apparaat van Engeland hebben.
Dit is serieus bedoeld?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:06:29 #68
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20596017
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit is serieus bedoeld?
wat denk je zelf?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20596056
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:05 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit is serieus bedoeld?
Nee. Ik heb niet zo'n hoge pet op van Heinze en Smith. Wederom matige aankopen.
pi_20596098
Okee, ik schrok al.

Wel goede aankopen waren natuurlijk David Bellion, Kléberson, Tim Howard, Louis Saha, Eric Djemba-Djemba.
www.thuisuiteten.nl
pi_20596111
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:09 schreef methodmich het volgende:
Okee, ik schrok al.

Wel goede aankopen waren natuurlijk David Bellion, Kléberson, Tim Howard, Louis Saha, Eric Djemba-Djemba.
Dit is serieus bedoeld?
  dinsdag 13 juli 2004 @ 14:16:13 #72
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20596284
quote:
Okee, ik schrok al.

Vooral Jumbo Jumbo
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20596390
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:04 schreef methodmich het volgende:
In welke streek zitten die Portugese vrienden van jou dan? Want mijn Portugese bronnen beweren toch heel anders.
Ze bivakkeren wisselend in Braga, Lissabon en Nederland.
pi_20596432
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 12:12 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Oké, was toch geen rare vraag?
Vragen zijn nooit raar - maar als het al homo's waren kunnen ze nog steeds verstand van de voetbalbeleving in Portugal hebben. En lang niet alle homo's vinden R. aantrekkelijk.
pi_20596549
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Ze bivakkeren wisselend in Braga, Lissabon en Nederland.
Aha. Tja...
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 13 juli 2004 @ 23:10:00 #76
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_20609012
quote:
Okee, ik schrok al.

Ondanks hun sterke scoutings-apparaat vind ik niet alle namen die jij daar noemt sterke aankopen. Van bovengenoemde namen vind ik alleen Louis Saha een echte aanwinst

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_20609299
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Vragen zijn nooit raar - maar als het al homo's waren kunnen ze nog steeds verstand van de voetbalbeleving in Portugal hebben. En lang niet alle homo's vinden R. aantrekkelijk.
M.i. zijn er wel degelijk rare vragen, maar goed. Ik doelde meer op dat onsderzoek van onlangs over de aantrekkelijke Portugese voetballers. En waarom zouden homo's niks van voetbalbeleving weten? Trouwens, ik ben gene homo en vind CR ook niet aantrekkelijk.

Eerlijk gezegd slaat deze laatste zin nergens op
Wat een vrouw!
spits!
pi_20610168
DIE GAST IS MISLUKTTTTTTTTTTTTTTTTTT
-AJAX AMSTERDAM-
pi_20614983
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ondanks hun sterke scoutings-apparaat vind ik niet alle namen die jij daar noemt sterke aankopen. Van bovengenoemde namen vind ik alleen Louis Saha een echte aanwinst

Zou ik de post serieus bedoeld hebben dan?

Overigens zijn dit de laatste namen die uit hun scoutings-apparaat kwamen. Een volledig mislukte scouting. Of wil je Poborsky, Jordi Cruijff, Taibi, Ricardo en al die anderen wel geslaagd noemen?

Beter is de wedervraag: welke aankopen waren wel geslaagd? Rio Ferdinand telt al niet, die kan zelfs een blinde scouten.
www.thuisuiteten.nl
pi_20619102
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 23:22 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

M.i. zijn er wel degelijk rare vragen, maar goed. Ik doelde meer op dat onsderzoek van onlangs over de aantrekkelijke Portugese voetballers. En waarom zouden homo's niks van voetbalbeleving weten? Trouwens, ik ben gene homo en vind CR ook niet aantrekkelijk.

Eerlijk gezegd slaat deze laatste zin nergens op
Inlijstpostje
pi_20619115
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:25 schreef methodmich het volgende:

[..]

Aha. Tja...
Maar ze zijn geen sporting-fans
pi_20624597
Geen Sporting-fans wellicht, maar dan toch wel uitzonderingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_20627642
quote:
Op woensdag 14 juli 2004 19:06 schreef methodmich het volgende:
Geen Sporting-fans wellicht, maar dan toch wel uitzonderingen.
Zij zeggen dus van niet en ik ben vooralsnog geneigd om hen te geloven. Ze keken erg verbaasd toen ik jouw analyse aan ze vertelde - zeker dat je voorstelde alsof Dani zo ontzettend populair was. Dat is volgens hen even heel kort zo geweest maar ook weer heel snel gezakt.
pi_20640925
Dani had een goddelijke status toen hij uitblonk op het WK voor jeugdspelers. Zijn magistrale vrije trappentruc tegen Nederland bijvoorbeeld.

Wellicht zit het toch in de stad, want ik weet toch het nodige over het Portugese voetbal en dan zeker dat Ronaldo niet echt popi is bij de mensen die niet in de groepen vallen die ik noemde. Het EK heeft hem misschien een klein boostje gegeven, maar niet meer dan dat.
www.thuisuiteten.nl
pi_46154298
Laat haters maar haten
en praters maar praten
Cistiano Ronaldo (Vind ik) De best!
wat een goede jonge voetballer met veel kwaliteiten (en ook nog eens onwijs lekker)
  zaterdag 10 februari 2007 @ 12:19:25 #86
67174 Dos37
Come on Twente
pi_46168251
Goeie kick. Geweldige voetballer in de eerste jaren was het rendement matig maar tegenwoordig is het eindelijk een waardige drager van het rugnummer 7
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_46191625
Scoort de laatste tijd inderdaad erg vaak, best leuk om te zien. Eerst de niet effectieve dribbelaar, nu de belangrijke afmaker.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_46207203
Hij begint inderdaad beslissend te worden, 15 goals is erg goed voor een buitenspeler. Maar goed, de tijd zal leren of hij definitief de stap heeft gezet en een speler met een hoog rendement gaat blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_46207700
Fantastische speler.

Als ie maar naar Scolari luistert en niet naar Real Madrid gaat.
  Moderator / Redactie Sport zondag 11 februari 2007 @ 18:56:47 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_46212644
zolang die maar niet gaat aanstellen prima spelert
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_46221791
Prima speler, maar ook een vieze natte homo.
pi_46224234
Hij wil een nieuw contract bij Man U

Maar dan wil hij wel 12 miljoen per jaar anders wil hij weg
  maandag 12 februari 2007 @ 17:35:39 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_46244033
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:

Gewoon betalen dus.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_46275278
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Miss_07 het volgende:
Laat haters maar haten
en praters maar praten

wat een goede jonge voetballer met veel kwaliteiten (en ook nog eens onwijs lekker)
!

Tis wel een vervelend flikkertje maar voetballen kan hij wel!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 22:54:22 #95
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_46279864
C. Ronaldo is natuurlijk wel een held
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_46282148
quote:
Op zondag 11 februari 2007 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:

Hij zal z'n zin nog krijgen ook. Daar is hij op het moment te waardevol voor.
That's all folks!
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:32:29 #97
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_46296275
Arrogant duikelaartje

Dreigen met een vertrek als hij geen 12 miljoen per jaar krijgt

8 miljoen o.i.d. is zeker weinig op je 21? Doe effe normaal man.
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_46296565
Met die 12 miljoen per jaar kan hij zijn eigen party club openen.
Hij lijkt me daar wel zoen type voor.
pi_46296955
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 21:09 schreef Miss_07 het volgende:
Laat haters maar haten
en praters maar praten
Moet je dit topic nou op zo'n manier kicken?
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:11:17 #100
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_46297518
De beste speler ter wereld op dit moment. Hoeveel spelers zijn zo snel, zo technisch en zo sterk tegelijk? Hij is creatief, heeft een uitstekende voorzet, een fantastisch schot, een goeie vrije trap, is kopsterk en gaat steeds meer in het teambelang spelen. Maar 12 miljoen is natuurlijk wel belachelijk veel, al haalt een club als Manchester dat er op zich wel weer uit.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
  zondag 11 maart 2007 @ 21:24:49 #101
122446 Corksterr
AFC Ajax till I die.
pi_47169116
quote:
United biedt Ronaldo monstercontract aan

Foto: Orangepictures11 maart 2007, 20:53
Door: Andy Vinkenborg
Cristiano Ronaldo wordt mogelijk de best betaalde voetballer bij Manchester United. De Engelse club heeft de veelscorende aanvaller een nieuw contract aangeboden, waarmee hij maarliefst 147.000 euro per week gaat verdienen.
Real Madrid en FC Barcelona werden de voorbije weken veelvuldig in verband gebracht met de diensten van de Portugees. Manchester United is er blijkbaar alles aan gelegen om de aanvaller langer aan zich te binden.

Momenteel verdient Cristiano Ronaldo 'slechts' 88.000 euro per week. In de huidige selectie van de Mancunians is Rio Ferdinand grootverdiener met 138.000 per week.
Dit komt dus neer op een slordige 7,6 miljoen euro per jaar.

Achterlijk hoor, krijgt ie op zijn 21e (ofzo) een jaarsalaris per dag.

[ Bericht 4% gewijzigd door Corksterr op 11-03-2007 21:30:24 ]
Wie zijn billen brandt, mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
pi_47170218
De bestbetaalde schoonspringer van de wereld dus...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')