Ja, nu duurt het allemaal heel lang maar straks knipper je ff met je ogen en is de kleine zomaar opeens drie jaar oudquote:Op zondag 11 juli 2004 11:12 schreef miss_sly het volgende:
27 september klinkt nog zooooo ver weg
oooooooh ja!!! nu zie ik het (ik zat te zoeken naar een veel groter geheel van de baby. maar heel mooi zeg!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:12 schreef miss_sly het volgende:
bixister: ze is hier 28w4d. je ziet hier het gezichtje. Als je een plusteken door de foto trekt, zie je ongeveer in het kruis daarvan een oogje; dat is het rechteroog. het kindje ligt dus met het gezichtje naar de camera. het neusje zit vrijwel rechtonder het oogje. linksonder zie je dan het mondje. Boven het mondje zie je een lekker bolle wang. Zie je het een beetje nu?
het is eigenlijk alleen het snoetje, maar wel zo mooi duidelijk!quote:Op zondag 11 juli 2004 11:33 schreef bixister het volgende:
[..]
oooooooh ja!!! nu zie ik het (ik zat te zoeken naar een veel groter geheel van de baby. maar heel mooi zeg!
dan weet ik niet waar je dat gelezen hebt, dat ik opnieuw een oom in wording zou zijn... ik denk dat je je vergist met een ander (misschien iemand met een nick die op me lijkt).quote:Op zondag 11 juli 2004 10:58 schreef bixister het volgende:
miss_sly kun je even toelichten wat waar zit op de echo, ik zie het niet zo goed. en hoe ver is de zwangerschap al gevorderd?
daniman, ik lees net pas het vorige topic en zie dus dat je toch weer oom-in-wording bent. gefeliciteerd! dat is snel weer raak geweest, klopt dat? of heb je meer zussen/broers.
brecht in vlindertenue zag er prachtig uit.
LEUK!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:24 schreef Spindizzy het volgende:
Het kind wilde koekjes bakken dus het kind mocht koekjes bakken. Nou ja, cakejes
Suiker zeven:
[afbeelding]
Mixen:
[afbeelding]
Meel erbij. Oh oops, moest dat ook gezeefd dan?
[afbeelding]
Rozijntjes erdoor:
[afbeelding]
Invetten:
[afbeelding]
Klaar om te bakken:
[afbeelding]
Chocoglazuur erop (nee hoor, hebbik niet van gesnoept) en klaar!
[afbeelding]
Wreed is hetquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Dat mogen ze een oom toch niet aandoen ?
Wat leukquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic. Mijn neefje is m'n grootste vriend. Dat zegt ie ook als er naar gevraagd wordt.
Gefeliciteerd! Heb je hem al gezien? Kom maar op met die foto's.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:28 schreef Nicoluttje het volgende:
Vanmiddag is geboren mijn neefje. Ik ben nu officieel TANTE
Vanmiddag om 3 uur gaan we kijken!! Eindelijk!! Zal kijken of ik dus vanavond foto's kan plaatsten. Vind het best wel een beetje spannnend!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:55 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Heb je hem al gezien? Kom maar op met die foto's.
Wat een leuke nieuwe foto's allemaalIk denk niet dat ik ooit Moussy inhaal qua aantal
Okidokiquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:59 schreef Spindizzy het volgende:
Maar dan wil ik wel extra veel foto's![]()
Ja joh!!! Ze kletst je de oren van het hoofd, ze leert steeds nieuwe woordjes, ze praat alles na en kan al heel goed duidelijk maken wat ze wel en niet wil haha. Ze heeft een lekker eigen willetjequote:Op maandag 9 augustus 2004 16:44 schreef Spindizzy het volgende:
Ze zal al lekker kletsen ondertussen...
En dan opeens komt er een hele volzin uitquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:47 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja joh!!! Ze kletst je de oren van het hoofd, ze leert steeds nieuwe woordjes, ze praat alles na en kan al heel goed duidelijk maken wat ze wel en niet wil haha.
Ja hè. We weten alleen niet zo goed waar ze die van heeftquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:28 schreef Jessicaa het volgende:
Esmee wat een prachtige krullen heb je! En een lekker koppie en een lekker buikkie. Lekker meissie dus
Brain is in dromeland![]()
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:18 schreef clauwheee het volgende:
Het is zo verleidelijk hè...
Zit echt met een big smile als ik dat lees hoor!quote:Nou we hebben weer mooie foto's van je nichtje of neefje hoor. En op video,
het was weer erg leuk eerst lag hij steeds te slapen maar toen ging hij toch
draaien en drinken, duimen en zwaaien, echt grappig om te zien, het paste
nog maar net op het schermpje. Het is een baby met een fijn hoofdje en een
bol buikje! Ach dat zat er wel in... hihi. Maar dat schijnt wel goed te zjin
voor het kindje want dan heeft hij lekker veel reserves. Verder werken alle
orgaantjes goed voorzover je dat kunt zien. We zagen het slikken en drinken
en onwijs de hik hebben, heel erg leuk. Ik heb weer mooie foto'tjes
meegekregen, op 1 kun je echt de rugwervels tellen. Ze gaat wel aan onze huisarts doorgeven dat ik over 10 weken nog een keer terug moet komen
voor een echo omdat de placenta nu nog een beetje voor de uitgang ligt en
als dat zo blijft (wat ze niet denkt want dat moet nog mee omhoog groeien
met de baarmoeder) dan kan het kind er niet uit. Dus voor de zekerheid nog
een keer kijken maar meestal is het met 30 weken goed weggetrokken. Vinden
wij niet erg natuurlijk nog een keertje echo en dan kan het weer via het
ziekenfonds.
Ja ze is morgen 11 maanden, ze is overigens wel klein, ze zit onderaan de curve zeg maar. motorisch is ze wat langzamer dan het gemiddelde kind, ze doet wat meer met haar hersentjes zeg maar. prrrt zeggen vind ze erg leuk en ze zegt ook puh en e is heeeeeeel erg lief, maar dat had ik al eens gezegd hè?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:04 schreef clauwheee het volgende:
Och Jelief wat een lievie..ze wordt al groot he??
Jeetje ze is ook al bijna weer een jaar! Gaat allemaal veel te snel hè? Ja volgens mij had je dat al eens gezegdquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:28 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ja ze is morgen 11 maanden, ze is overigens wel klein, ze zit onderaan de curve zeg maar. motorisch is ze wat langzamer dan het gemiddelde kind, ze doet wat meer met haar hersentjes zeg maar. prrrt zeggen vind ze erg leuk en ze zegt ook puh en e is heeeeeeel erg lief, maar dat had ik al eens gezegd hè?![]()
Esmee is ook lieffff!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:12 schreef Spindizzy het volgende:Lotus
Esmee
We zouden 's een Tante en Nichtjes Meet moeten doen![]()
ja heel leuk vooral als picserver meewerktquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:02 schreef rena het volgende:
O wat een leuk meisje, Jelief![]()
ja er is elke zondag tijdens de dienst oppas voor kindjes tot 4 jaar(ik ben er een van). en er wordt meestal dankbaar gebruik van gemaakt. er is overigens nog veel meer, we zijn een behoorlijk rijke kerkquote:Op zondag 29 augustus 2004 20:50 schreef Spindizzy het volgende:
Klinkt als een heerlijke keutelmiddag.
Was er een oppas in de kerk?
Slim. Nooit bij stilgestaan wat ouders met hele kleine kindjes doen als ze naar de kerk gaanquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:07 schreef Jelief het volgende:
[..]
ja er is elke zondag tijdens de dienst oppas voor kindjes tot 4 jaar(ik ben er een van).
ja hij lijkt het steeds leuker te vinden, hij is er alleen nog niet zo gecharmeerd van als ze pruttelt of huilt. ik denk omdat hij niet zo goed weet wat hij daar mee aan moet. maar zolang Lotus gezellig is speelt hij lekker mee, en hij wordt ook steeds losser bij haar in de buurt. In de kerk kwamen er mensen voorzichtig vragen of ze iets gemist hadden... ok toegegeven de laatste keer dat we in een dienst waren was met pasenquote:Op zondag 29 augustus 2004 21:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Slim. Nooit bij stilgestaan wat ouders met hele kleine kindjes doen als ze naar de kerk gaan
Maarre, vriendje is dus druk aan het oefenen met Lotus? Ter voorbereiding van het toekomstige neefje/nichtje van Lotus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Gevallen haha. Tis nogal een wildebras. Ziet er erger uit dan dat ut is hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 20:34 schreef Spindizzy het volgende:
Dat neusje :'( Hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregen?
Esmeetje
Ik garandeer niet dat het over 11 nachtjes zover is hoorquote:Op zondag 5 september 2004 15:04 schreef Anosmie het volgende:
Nog 11 nachtjes slapen en dan wordt ik tante.
Tenminste als de kleine toeter zich aan de afspraak houdt.
Ik ben nu al helemaal verliefd. Dat gerommel, geschop en gehik in mn zus d'r buik.
Er zit gewoon echt een baby in..
?quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:21 schreef Spindizzy het volgende:
En je beste vriend is weer terug?
Een paar blz terug:quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:46 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van 4 komt na 3 weken eindelijk terug uit Frankrijk. Dat mogen ze een oom toch niet aandoen ?
Vandaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:28 schreef tong80 het volgende:
Leuk topic. Mijn neefje is m'n grootste vriend. Dat zegt ie ook als er naar gevraagd wordt.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:35 schreef tong80 het volgende:
Ja dat is zo mooi dat directe taalgebruik. Jelle heeft het ook tegen mij eens gezegt gewoon uit het niets.
'Ik vind jou lief Hemmam'
schattig!!quote:Op vrijdag 17 september 2004 00:33 schreef Spindizzy het volgende:
Hartstikke goed
Brecht kan zich ook zo lekker vol overgave in je armen storten als je zegt dat je een Brechtjeknuf wiltEn dan zegt ze: "Ik vind je lief"
De mooiste, de liefste en de stoerste!quote:Op zaterdag 18 september 2004 13:45 schreef Jelief het volgende:
anosmie! nu je tante bent verwachten wij hier ook van die enthousiaste verhalen![]()
![]()
Ok, ik ben omquote:Op maandag 20 september 2004 15:39 schreef lady-wrb het volgende:
zeg spindizzy? t is weer tijd voor een brechtspam![]()
Brecht is inderdaad een mooie stoere meid!quote:Op maandag 20 september 2004 17:48 schreef miss_sly het volgende:
ow, die eerst foto van Brechtje! *smelt*
en ik vind je een geweldige tante Anosmie met een heeel lief en mooi neefje
Hij is morgen 7 weken!!quote:Op maandag 20 september 2004 14:54 schreef Jelief het volgende:
lekker ventje nicoluttje! ben het ff kwijt hoe oud is Brian nu?
duurt 9 maanden meestal... dus één dezer dagenquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:41 schreef Jelief het volgende:
jaah! hoe lang moet je nog wachten (en wij op foto's)? Vraag wel even of je zus en zwager het er mee eens zijn dat je hier foto's van hun kroost neerplant...
Mooi opgelost met de naamquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:58 schreef Beaker het volgende:
Sari is een vernoeming naar mijn moeder die Saakje heet en naar mijn oma die Maria heet
nou, het gaat goed hoorquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:15 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, wilde net vragen hoe het met haar zwangerschap gaat
Ja, we zijn allebei kaalquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:16 schreef Jelief het volgende:
jullie hebben wel wat van elkaar hoor Shark! ennuh, je kijkt ook wel lekker trots!
en de baby?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
Shark!Echt lief!
Hee.. zo praat je niet over mijn neefje hee!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 23:27 schreef Brighteyes het volgende:
Engerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |