En nu jij, voor je taalgebruik.quote:Ze boodt der excuus aan
Lees de OP.quote:Op maandag 8 november 2004 00:04 schreef cerror het volgende:
Ik gebruikte een noise synth, terwijl de soft synth dat niet aankon
Nu is het nummer kut
quote:Leven is leiden,
leiden komt door begeerte
jezelf beter voelen begint bij het stoppen van begeren.
quote:Trouwens ff iets heels anders, erwin rommel, dat is toch van the usual suspect of niet
Ehm. Okay.....quote:" over Smaak en Ethiek kan je niet discusieren". Je kunt erover praten. Een Discussie is onmogenlijk.
hee die kwam van mijquote:Op maandag 8 november 2004 00:43 schreef sterre1981 het volgende:
[..]wel een mooi idee, jammer van de spelfout, die maakt het ineens zo euhmmm... vervreemdend.
En je bent het er dan achterledig mee oneens?quote:Ik ben het hier ook voorledig mee eens.
quote:Okay, ik ben hier nieuw. Dus vertel me eens... Wat betekent 'noob'?
net zoals ik supper lesbisch benquote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:35 schreef MUUS het volgende:
Tegen mij toen men blijkbaar ontdekte dat ik op mannen val:
[..]
Meest offtopic reactie ooitquote:Op maandag 8 november 2004 00:04 schreef cerror het volgende:
Ik gebruikte een noise synth, terwijl de soft synth dat niet aankon
Nu is het nummer kut
normale reactie, niks mis mee, maar dan reageert er iemand daarop met het volgendequote:quote: [..]
Zwarte scholen zegt jou niks zeker
trouwens religie is zoooo 1632
die heeft ook nog nooit van ironie gehoordquote:1632???
kon echt niks religieus vinden in 1632 hoor...behalve de geboorte van Anthony van Leeuwenhoek en Baruch de Spinoza..
Zeg dan gewoon niets....
met jouw rekentalent zeker nietquote:rekent* 2005-1940=60
101-60=41
hij was er dan ook niet echt vroeg bij he![]()
Erm... eerst tot Paus gekozen worden door de kardinalen (met als voorwaarde dat je dan ook eerst zelf kardinaal bent...)... en áls je dan Paus bent... op naar Tempo Team of Randstad o.i.d.quote:Ik wil graag solliciteren als Paus, waar moet ik zijn?
Ben je nou dom of ben je nou dom dan?quote:Dat is iets waar ik echt zo strontziek van wordt, mensen die lopen te zeiken dat boeren dom zijn bijvoorbeeld.
als wij niet dom waren waren we ook geen boeren geworden, en jij eet elke avond verse biefstuk en drinkt melk door deze domme boeren.
lees nog eens, en nog eens, en nog eens....quote:Op maandag 11 april 2005 17:30 schreef Iwan_Smirnoff het volgende:
[..]
normale reactie, niks mis mee, maar dan reageert er iemand daarop met het volgende
Ik snap 'm nog steeds niet... maar 't klinkt wél intelligentquote:Op XXXX, xx:xx schreef XXXXX het volgende:
De nieuwe input is dan ook een niet capabele autochtoon gaat wegtrekken uit dit land, of hij heeft toch wel zeer serieuze plannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |