A Forest:quote:Op zondag 11 juli 2004 15:35 schreef Gambolputty het volgende:
A Forest?
..en anders iets van Pink Floyd?
The Shadows, helemaal.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:54 schreef Ascaroth het volgende:
The Shadows?
Da's Hank B. Marvin, Cliff is 2e van rechtsquote:Op zondag 11 juli 2004 15:56 schreef Gambolputty het volgende:
Rechtsachterin Cliff natuurlijk
Alles in cd-mappen. Dit ivm gebrek aan ruimte.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en dan heb ik nog een vraagje als muziekliefhebbers onder elkaar: hoe hebben jullie je cd's uitgestald? In een op-maat-gemaakte kast? Of iets anders?
Hank is de-meest-rechtse-op-de-foto dan, ik nam aan dat iedereen Cliff wel herkent zonder de GPS-coordinaten erbij ...quote:Op zondag 11 juli 2004 18:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Da's Hank B. Marvin, Cliff is 2e van rechts
Twee Benno's, vier Robin's en een Dromme voor CD's en de grote Expedit voor LP's.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en dan heb ik nog een vraagje als muziekliefhebbers onder elkaar: hoe hebben jullie je cd's uitgestald? In een op-maat-gemaakte kast? Of iets anders?
cliff kon zijn bek weer eens niet houden, alsof ie op wimbledon zatquote:Op zondag 11 juli 2004 19:01 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Hank is de-meest-rechtse-op-de-foto dan, ik nam aan dat iedereen Cliff wel herkent zonder de GPS-coordinaten erbij ...
Ik heb dus ook een Dromme, maar die is meer dan vol. Nu heeft Ikea ze uit het assortiment gehaaldquote:Op zondag 11 juli 2004 21:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Twee Benno's, vier Robin's en een Dromme voor CD's en de grote Expedit voor LP's.
Inderdaadquote:Op zondag 11 juli 2004 22:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik heb dus ook een Dromme, maar die is meer dan vol. Nu heeft Ikea ze uit het assortiment gehaaldDie van jou wil je zeker niet kwijt?
Inderdaad, oude kinderliedjes zijn blijkbaar niet iedereen bijgeblevenquote:Op zondag 11 juli 2004 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Joepie joepie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |