Wat mankeert er aan mijn vraag?quote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef bartrid het volgende:
ik gooi er wel een vraag in: hoe kennen we Ayalah Bentovim beter?
Wij hebben onze cd's in dunne hoesjes gedaan zodat er meer in de kast kon. Dat moest wel met 3000 cd'squote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en dan heb ik nog een vraagje als muziekliefhebbers onder elkaar: hoe hebben jullie je cd's uitgestald? In een op-maat-gemaakte kast? Of iets anders?
ah sorry, niet ge f-5'edquote:Op zondag 11 juli 2004 11:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat mankeert er aan mijn vraag?
Maar het is in ieder geval Sister Bliss van Faithless..........
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:48 schreef Berkery het volgende:
[..]
Billy Preston![]()
bij wijze van tvp
Pple ik had iets anders in me hoofd.....quote:Op zaterdag 10 juli 2004 20:27 schreef Mark het volgende:
Lijkt me goed
is een tijdje geleden nog een topic over geweest waarbij je natuurlijk de bijdehante opmerkingen kreeg als `op mijn harddisk, ik heb geen cd's'quote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
en dan heb ik nog een vraagje als muziekliefhebbers onder elkaar: hoe hebben jullie je cd's uitgestald? In een op-maat-gemaakte kast? Of iets anders?
hier de wat minder gedraaide cd'squote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb nog niet zoveel cd's dus ik kan ze nog in een normale ikea kast kwijt, ik heb 2 billy's momenteel.quote:Op zondag 11 juli 2004 11:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Morguh!!!![]()
quote:Op zondag 11 juli 2004 13:33 schreef Gambolputty het volgende:
Nirvana - Heart Shaped Box
George Baker Selection - Little Green Bag
Da's goequote:Op zondag 11 juli 2004 14:17 schreef Berkery het volgende:
Da Police - King of pain
quote:While thehave had many more well-known hits, if there's such a thing as an ultimate, no-question-about-it
song of
songs, this is it. Regularly transformed by the band live into a massive, epic-length monster -- some versions have been known to last anywhere up to 20 minutes -- in its original studio form "
" is and remains a surprisingly spare song, suggesting rather than directly producing its astonishing overall effect. Starting with a low, steady four-note synth hook from [...], [...] then adds an equally stripped-down guitar line, with slight variations popping up when bassist [...] adds a brief quote. [...]'s reverse-echoed drums then set the nervous, uncertain pace for the remainder of the song, while [...] quietly lays down a series of chugging, psych-via- surf rock guitar melodies that would swiftly become the group's overall trademark. The overall performance is remarkably straightforward and unassuming, making it remarkably catchy and artistic angst -- a feeling intensified by [...]'s lyrical portrait of a futile pursuit of romantic obsession. After the last verse, [...] fully lets loose with a spiralling series of notes that brings the song to a climax along with [...]'s ominous two-note bass conclusion, repeating itself down to one ultimate echoed flourish.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |