abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20536603
hier een nieuwe video gemaakt door sahab stichting... "global islamic media'.. een nieuwe video van alqaeda...media
' o.a een interview met binladen nog nooit uitgezonden'
http://harb.notlong.com
de sharia zal sowieso neit volledig toegepast worden in het westen..
een terrorist is geen terrorist... als ik geen terrorist was dan had ik gehopen dat ik een terrorist was!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:51:11 #152
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20536616
Maar even ontopic: terrorisme is NIET uit te roeien.
Je kunt alle voorbereidingen treffen die je wilt, zolang je de daders op voor hand kent, begin je niks. Ze kunnen wel bepaalde individuen in de gaten houden, maar dat is het topje van de ijsberg.
Met name zelfmoordterrorisme, omdat dat vaak maar een of twee personen zijn...

Je kunt bewaken wat jewilt, maar er zal toch wel een gaatje gevonden worden.
En we willen toch ook geen Big-Brotherstaat...
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_20536626
gezellig...
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  zaterdag 10 juli 2004 @ 19:54:18 #154
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_20536701
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:50 schreef thesamira het volgende:
De sharia zal sowieso neit volledig toegepast worden in het westen..
G.Orwell (Animal farm)..... Soms pigs are more equal than other pigs.... ?!
  † In Memoriam † zaterdag 10 juli 2004 @ 19:57:28 #155
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20536781
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:51 schreef outtayourleague het volgende:

Patriot Act I & II

"Those who desire to give up freedom in order to gain security will not have, nor do they deserve, either one."

President Thomas Jefferson (1743 - 1826)
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:01:00 #156
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20536881
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Patriot Act I & II

"Those who desire to give up freedom in order to gain security will not have, nor do they deserve, either one."

Helemaal me eens. geniale uitspraak
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_20536916
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:51 schreef outtayourleague het volgende:
Maar even ontopic: terrorisme is NIET uit te roeien.
Je kunt alle voorbereidingen treffen die je wilt, zolang je de daders op voor hand kent, begin je niks. Ze kunnen wel bepaalde individuen in de gaten houden, maar dat is het topje van de ijsberg.
Met name zelfmoordterrorisme, omdat dat vaak maar een of twee personen zijn...

Je kunt bewaken wat jewilt, maar er zal toch wel een gaatje gevonden worden.
goede opmerking: je snapt wel dat alqaeda ziet dat de democratie een bedreiging is voor de islam...
de democrtie kan niet uit het niets ontstaan en heeft een aantal voorwaarden (milieu) nodig.. bijv: veiligheid, privacy ect.. zulke rechten zijn ook voorwaarden voor de democratie..
alqaeda probeert het democratische systeem bewust ondemocratisch te maken door bijv. verkiezingen te beinvloeden en belangrijke grondrechten ( privacy...burger beschermd tegen het willekeur van de overheid..ect ' af te schaffen of beperen..
tot nu toe is alqaeda relatief er in geslaagd, de spaanse verkiezingen zijn beinvloed ( amerikaanse misschien ook binnenkort) en aantal vrijheden in het westen 'met name england en vs' zijn beperkt..doordat de veiligheid een hogere prioriteit krijgt dan de vrijheid..
aan de andere kant krijgen de minderheden minder rechten ( uiten van geloof bij moslims ennietmoslims in frankrijk.. en binnekort ook misschien in andere landen) ..
een terrorist is geen terrorist... als ik geen terrorist was dan had ik gehopen dat ik een terrorist was!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:03:31 #158
89730 Drugshond
pi_20536930
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:57 schreef NorthernStar het volgende:
Patriot Act I & II

die zet je wel aan het denken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:08:12 #159
89730 Drugshond
pi_20537058
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:02 schreef thesamira het volgende:
goede opmerking: je snapt wel dat alqaeda ziet dat de democratie een bedreiging is voor de islam...
de democrtie kan niet uit het niets ontstaan en heeft een aantal voorwaarden (milieu) nodig.. bijv: veiligheid, privacy ect.. zulke rechten zijn ook voorwaarden voor de democratie..
alqaeda probeert het democratische systeem bewust ondemocratisch te maken door bijv. verkiezingen te beinvloeden en belangrijke grondrechten ( privacy...burger beschermd tegen het willekeur van de overheid..ect ' af te schaffen of beperen..
tot nu toe is alqaeda relatief er in geslaagd, de spaanse verkiezingen zijn beinvloed ( amerikaanse misschien ook binnenkort) en aantal vrijheden in het westen 'met name england en vs' zijn beperkt..doordat de veiligheid een hogere prioriteit krijgt dan de vrijheid..
aan de andere kant krijgen de minderheden minder rechten ( uiten van geloof bij moslims ennietmoslims in frankrijk.. en binnekort ook misschien in andere landen) ..
Owke.. dat is jouw mening en die zal ik respecteren....
Maar waarom moet Europa omgevormd worden een moslimachtige structuur ?!, een minderheid die iets gaat invoeren ten koste van de meerderheid. ?!..... Gaat dat ooit (op langere termijn) goed komen ?!...

[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 10-07-2004 20:14:35 ]
pi_20537143
vervolg..
en het gekste is dat de vs de democratie proberen te exporteren terwijl de amerikanen zelf in moeilijke delimma's verkeren: veiligheid of vrijheid ! en ook door niet te luisteren naar de VN en het systematisch gebruik van de vetos tegen moslims..daarnaast hebben de amerikanen bewezen door guantanamo's en martelingen dat de democratie recht is van de 'amerikanen' en niet van de andere mensen..
als reactie hierop zullen landen van de 3e wereld met moeite accepteren dat de amerikanen bevrijders zijn en zullen ook naar andere stemmen luisteren..bijv die van de nationalisten , communisten en vooral 'orthodoxen'. en dus het aantal aanhangers van de orthodoxen zal op korte termijn alleen maar stijgen ..en als de vs sancties of oorlog uitvoert tegen soedan dan zal de ontevredenheid tussen de moslims het maximum bereiken..
deze bewuste strategie van alqaeda om de amerikaanse argumenten voor de ooorlogen te verwerpen door de democratie ondemocratisch te maken had tot gevolg een flink verzet in afghanistan en irak en een toenemende haat voor alles wat amerikaans is...
de volgende klappen zullen dus zich vooral richten op de economie en de beginselen van amerika als rechtsstaat..
pi_20537191
Eén ding wil ik hier even duidelijk stellen. Degenen die denken dat ze d.m.v. terroristische aanslagen er voor kunnen zorgen dat het hier LINKS gaat worden, moet ik helaas teleurstellen. De Nederlandse NIET-MOSLIM bevolking zal nog RECHTSER gaan worden. Iedere moslim die deze aanslagen zal toejuichen, zal preventief het land worden uitgezet. Het zal hier een soort Zwitserland gaan worden. En dat gaat sowieso gebeuren. BEN VOLLEDIG VOORSTANDER
pi_20537248
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:13 schreef funmaker het volgende:
Eén ding wil ik hier even duidelijk stellen. Degenen die denken dat ze d.m.v. terroristische aanslagen er voor kunnen zorgen dat het hier LINKS gaat worden, moet ik helaas teleurstellen. De Nederlandse NIET-MOSLIM bevolking zal nog RECHTSER gaan worden. Iedere moslim die deze aanslagen zal toejuichen, zal preventief het land worden uitgezet. Het zal hier een soort Zwitserland gaan worden. En dat gaat sowieso gebeuren. BEN VOLLEDIG VOORSTANDER
Zwitserland idd die terroristische moslims veroorzaken alleen maar maar haat.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_20537342
Als er goeie moslims zijn waarom komen die dan niet samen, enige wat je op tv ziet is een of andere hooggeleerde moslim die zegt "jah ik keur dit af" nou en dat was het. Je hoort haast nooit iets van moslims over moslimterrorisme.

Maar denken de normale nederlandse moslimburgers er ook zo over
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:21:43 #164
89730 Drugshond
pi_20537381
-- offtopic --
Erg leuk (en ook maf) landje... die Zwitsers.

Nergens op de wereld is het wapenbezit zo hoog als in zwitserland (numeriek gezien heeft bijna elke inwoner een vuurwapen in huis). Zelfs Duitsland wilde in WO-II niet zijn vingers niet verbranden aan Zwitserland omdat dit een heel bloedige oorlog zou worden (wat onnodig veel slachtoffers zou vergen, die elders beter van pas waren).

Als je de criminaliteitcijfers erbij neemt dan blijkt Zwitserland een zeer veilig landje te zijn.
-- offtopic --
Weapons do not kill... (terrorized) idiots do.. ...
pi_20537415
Ik heb na de aanslagen in 2001 een documentaire gezien van een woonwijk in Gouda waar veel Marrokanen werden ondervraagd. De vraag van de interviewer was, Wat vind u van de aanslagen op het WTC. Ze wisten het ALLEMAAL niet.
pi_20537495
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:23 schreef funmaker het volgende:
Ik heb na de aanslagen in 2001 een documentaire gezien van een woonwijk in Gouda waar veel Marrokanen werden ondervraagd. De vraag van de interviewer was, Wat vind u van de aanslagen op het WTC. Ze wisten het ALLEMAAL niet.
Het lijk er idd op alsof de doorsnee moslimburger in Nederland zich er niet mee bemoeit.
pi_20537549
In ieder land waar de moslimbevolking de overhand heeft, is het BNP per hoofd van de bevolking ver onder dat van Spanje. In bijna ieder moslimland is gesodemieter. In de landen waarbij het BNP per hoofd van de bevolking hoger ligt dan dat van Nederland is altijd een streng vreemdelingenbeleid geweest. Aanslag of niet, we gaan er voor zorgen dat Nederland dit beleid vasthoudt.
pi_20537572
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:26 schreef AcidTrance het volgende:

[..]

Het lijk er idd op alsof de doorsnee moslimburger in Nederland zich er niet mee bemoeit.
Maar het antwoord "ik weet het niet" zegt mij al genoeg
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:34:27 #169
89730 Drugshond
pi_20537680
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:11 schreef thesamira het volgende:
vervolg..
en het gekste is dat de vs de democratie proberen te exporteren terwijl de amerikanen zelf in moeilijke delimma's verkeren: veiligheid of vrijheid ! en ook door niet te luisteren naar de VN en het systematisch gebruik van de vetos tegen moslims..daarnaast hebben de amerikanen bewezen door guantanamo's en martelingen dat de democratie recht is van de 'amerikanen' en niet van de andere mensen..
.. bla bla ....
de volgende klappen zullen dus zich vooral richten op de economie en de beginselen van amerika als rechtsstaat..
Klinkt erg aannemelijk, .... en klinkt ook als een senario van wat ons nog te wachten staat.

Als het gaat om buitenlandse politieke inmenging dan heeft Amerika niet de beste track-record van alle landen. Omdat de Amerikanen zich onvoldoende ervan bewust zijn van wat er speelt in andere landen/continenten, en een slecht inlevingsvermogen hebben. Het vreemde is dat we juist deze landen ondersteunen omdat we hiermee ons eigen hachje denken te redden (economisch gezien). Omgekeerd kom je dit verhaal ook tegen, de aanwezige handelsbetrekkingen met Irak ten tijde van S.Hoesein was juist de reden voor de Duitsers en de Fransen om juist tegen de oorlog te stemmen.

Zo zie je maar.... er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen......
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:41:56 #170
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20537832
Het is waar dat terroristische aanslagen de mening van het volk in een land alleen maar rechtser maken...

Dat na de aanslagen in Madrid in Spanje een linkse regering aan de macht komt, is alleen maar omdat die juist voor terugtrekking uit Irak waren, aangezien hun aanwezigheid aldaar als directe aanleiding voor de aanslagen werd gezien. En dus niet omdat in een linkse regering een oplosing voor het probleem voor terreur wordt gezien...

De truc van het onderuitschoffelen van de democratie door aanslagen is een niet te onderschatten verschijnsel, maar de dreiging van terreur wordt nog steeds niet opgelost, sterker nog: bij repressie van minderheden, wordt de onderlinge woede alleen maar groter.

Daarnaast ligt het natuurlijk ook in de aard van het beestje. We zien in België dat Vlaams Blok de op een na grootste partij is op dit moment, terwijl de reële dreiging daar niet zo groot is; België zit bijvoorbeeld niet eens in Irak. (Het gaat hier om de grote gemene deler, het is een tendens, sorry, individuele Belgen die Vlaams Blok niet steunen hoeven zich niet aangesproken te voelen, mochten die hier zijn).

Ik denk niet dat het in Nederland haalbaar is om een soort Zwitserland op te zetten, omdat die mentaliteit niet in de Nederlander ingebakken is en ik denk dat we dat ook niet moeten doen. We moeten niet uit angst voor terrorisme de hele boel dichtgooien voor een klein groepje losgeslagen fanatiekelingen....
- Six Feet Under
pi_20537993
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:41 schreef outtayourleague het volgende:
Het is waar dat terroristische aanslagen de mening van het volk in een land alleen maar rechtser maken...

Dat na de aanslagen in Madrid in Spanje een linkse regering aan de macht komt, is alleen maar omdat die juist voor terugtrekking uit Irak waren, aangezien hun aanwezigheid aldaar als directe aanleiding voor de aanslagen werd gezien. En dus niet omdat in een linkse regering een oplosing voor het probleem voor terreur wordt gezien...

De truc van het onderuitschoffelen van de democratie door aanslagen is een niet te onderschatten verschijnsel, maar de dreiging van terreur wordt nog steeds niet opgelost, sterker nog: bij repressie van minderheden, wordt de onderlinge woede alleen maar groter.

Daarnaast ligt het natuurlijk ook in de aard van het beestje. We zien in België dat Vlaams Blok de op een na grootste partij is op dit moment, terwijl de reële dreiging daar niet zo groot is; België zit bijvoorbeeld niet eens in Irak. (Het gaat hier om de grote gemene deler, het is een tendens, sorry, individuele Belgen die Vlaams Blok niet steunen hoeven zich niet aangesproken te voelen, mochten die hier zijn).

Ik denk niet dat het in Nederland haalbaar is om een soort Zwitserland op te zetten, omdat die mentaliteit niet in de Nederlander ingebakken is en ik denk dat we dat ook niet moeten doen. We moeten niet uit angst voor terrorisme de hele boel dichtgooien voor een klein groepje losgeslagen fanatiekelingen....
Wees maar gerust. Het grootste deel van de Nederlandse bevolking is voor een soortgelijk beleid als dat van Zwitserland. Die mentaliteit is nu aan het komen bij de Nederlandse bevolking. Ik heb regelmatig gesprekken met Duitsers, en zij vergelijken Nederland al met Zwitserland. Met andere woorden, het begint er hier aardig op te lijken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:50:27 #172
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20538055
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:19 schreef AcidTrance het volgende:
enige wat je op tv ziet is een of andere hooggeleerde moslim die zegt "jah ik keur dit af" nou en dat was het.
Ik heb miljoenen Nederlanders de aanslag niet zien veroordelen.

Die zullen de aanslagen zeker ook goed vinden?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:53:16 #173
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20538100
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:48 schreef funmaker het volgende:

[..]

Wees maar gerust. Het grootste deel van de Nederlandse bevolking is voor een soortgelijk beleid als dat van Zwitserland. Die mentaliteit is nu aan het komen bij de Nederlandse bevolking. Ik heb regelmatig gesprekken met Duitsers, en zij vergelijken Nederland al met Zwitserland. Met andere woorden, het begint er hier aardig op te lijken.
Mag ik dan vragen waar zij die veranderingen zien? Waarop gebaseerd? geef es n voorbeeld
- Six Feet Under
pi_20538103
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heb jij miljoenen ogen en monden?
Iedere normale gezonde Nederlander keurt dit af.
En gelukkig zijn de meeste Nederlanders normaal en gezond.
Mensen die streven naar welvaart.
Zouden ze in de moslimlanden ook is moeten doen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:54:13 #175
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20538124
nou, 2 van de terroristen die morgen\overmorgen de aanslag moestne plegen zijn al opgepakt. Heel handig, want ze zullen vast wel aanwijzingen bij zich hebben over waar de aanslag plaatsvindt en zelfs wel wie hun compagnons zijn.
I mean no harm
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:55:26 #176
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20538146
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:54 schreef pomtiedom het volgende:
nou, 2 van de terroristen die morgen\overmorgen de aanslag moestne plegen zijn al opgepakt. Heel handig, want ze zullen vast wel aanwijzingen bij zich hebben over waar de aanslag plaatsvindt en zelfs wel wie hun compagnons zijn.
Zouden ze die ook echt zeggen denk je?
- Six Feet Under
pi_20538152
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:53 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Mag ik dan vragen waar zij die veranderingen zien? Waarop gebaseerd? geef es n voorbeeld
Nou, eigenlijk heel simpel. Het is veel moeilijker om in Nederland te gaan wonen. Er worden veel eisen gesteld.
pi_20538179
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:50 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Genoeg praatprogramma's en discussie's zowel op tv als internet (fok) zodra er eens af en toe een moslim het woord kreeg moest je weer aanhoren "maar vanuit de ideologie van de moslims" yeah right ze verdedigen altijd hun geloof. Of gooien het altijd op dat geloof.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 20:58:54 #179
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20538224
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:55 schreef funmaker het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk heel simpel. Het is veel moeilijker om in Nederland te gaan wonen. Er worden veel eisen gesteld.
Dat zijn regeltjes van een paar ministers... Nu weet ik wel dat "het Nederlandse Volk" die gekozen heeft (niet die ministers persoonlijk by the way), maar die waren boos, omdat een beestjesbevrijder Fortuyn had neergeschoten. Dat maakt van Nederland nog geen Zwitserland, da's over een paar jaar alweer voorbij...
- Six Feet Under
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:01:01 #180
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20538260
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:55 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Zouden ze die ook echt zeggen denk je?
Ze hebben redelijk veel info wat ze gewoon bij zich droegen toen ze op het vliegveld werden gesnapt. Volgens de Belgen zelfs een telefoonnummer van OBL, maar daar zet ik wat vraagtekens achter. Reken er maar op dat het verrassingselement van Al-Qaida totaal verknalt is en dat verzwakt de impact van de aanslag aanzienlijk.

Het verrassingselement en de reactie zijn twee extreem belangrijke doelen van een terrueraanslag.
I mean no harm
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:04:25 #181
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20538311
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:53 schreef funmaker het volgende:

[..]

Heb jij miljoenen ogen en monden?
Iedere normale gezonde Nederlander keurt dit af.
En gelukkig zijn de meeste Nederlanders normaal en gezond.
En de meeste moslims in Nederland zijn ook normale Nederlanders.

Begrijp je nu wat ik bedoel?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:08:45 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20538371
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:57 schreef AcidTrance het volgende:

Of gooien het altijd op dat geloof.
Ja, bijvoorbeeld Bin Laden die zegt vanuit de Islam te handelen.

Slim, want je ziet mensen erin trappen. Aan de ene kant de fundamentalistische moslim die een aanval op Bin Laden zien als een aanval op de Islam, en aan de andere kant de fundamentalistische Westerling die een aanval van Bin Laden ziet als een aanval van de Islam.
pi_20538410
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 20:58 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Dat zijn regeltjes van een paar ministers... Nu weet ik wel dat "het Nederlandse Volk" die gekozen heeft (niet die ministers persoonlijk by the way), maar die waren boos, omdat een beestjesbevrijder Fortuyn had neergeschoten. Dat maakt van Nederland nog geen Zwitserland, da's over een paar jaar alweer voorbij...
OVER EEN PAAR JAAR VOORBIJ. Als dit beleid over een paar jaar teruggedraaid wordt zal hier de grootste onvrede komen onder de bevolking die er ooit is geweest. Er zijn voor iedereen die in Nederland wil komen wonen en werken heel erg veel regels gekomen, die het er beslist niet gemakkelijk maken om hier te komen.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:16:37 #184
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20538498
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:10 schreef funmaker het volgende:

[..]

OVER EEN PAAR JAAR VOORBIJ. Als dit beleid over een paar jaar teruggedraaid wordt zal hier de grootste onvrede komen onder de bevolking die er ooit is geweest. Er zijn voor iedereen die in Nederland wil komen wonen en werken heel erg veel regels gekomen, die het er beslist niet gemakkelijk maken om hier te komen.
Je merkt toch hoeveel kritiek er op dat beleid is? Ik denk niet dat de onvrede erg groot zal zijn. Het zal alleen een enorme rompslomp zijn om alles weer af te schaffen, dus die paar jaar is wel een tikkeltje onderschat, geef ik toe
- Six Feet Under
pi_20538510
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:04 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En de meeste moslims in Nederland zijn ook normale Nederlanders.

Begrijp je nu wat ik bedoel?
Dan moet de moslimbevolking dat ook duidelijk laten merken. En ik zie duidelijk dat dat niet gebeurt.

Zelf heb ik heel vaak met moslims te maken gehad, die zich afkeerden tegen de niet-moslim Nederlanders. Ik praat hier over de tijd VOOR 11 september en VOORDAT Fortuyn in beeld was. Natuurlijk moet men niet generaliseren, maar ik acht het begrip normale Nederlandse Westers denkende moslims bijna onrealistisch.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:18:08 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20538532
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 19:18 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

En daar sluit ik me bij aan
kan jij het me dan uitleggen? omdat gelly niks zegt?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_20538593
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:16 schreef outtayourleague het volgende:

[..]

Je merkt toch hoeveel kritiek er op dat beleid is? Ik denk niet dat de onvrede erg groot zal zijn. Het zal alleen een enorme rompslomp zijn om alles weer af te schaffen, dus die paar jaar is wel een tikkeltje onderschat, geef ik toe
De kritiek die er op het beleid is, komt maar van een heel klein deel van de bevolking (zoals de ketchupspuiters bijvoorbeeld ). Vlak na het besluit van Verdonk zijn toen bijvoorbeeld cijfers naar buiten gebracht van hoeveel procent van de bevolking voor het beleid was.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:22:11 #188
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_20538622
En.......???
- Six Feet Under
pi_20538686
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:22 schreef outtayourleague het volgende:
En.......???
Het ging over een groep van meer dan 60 % die voorstander was voor het strenge beleid.

Wat ik er graag bij wil vermelden,

De linkse NOS-media is er heel erg goed in om de kleine bevolking die kritiek levert op het beleid te benadrukken in het nieuws.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:27:49 #190
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20538712
door alqeada groeit de populariteit voor christelijke partijen in nederland enorm.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:30:01 #191
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20538748
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:17 schreef funmaker het volgende:

[..]

Dan moet de moslimbevolking dat ook duidelijk laten merken. En ik zie duidelijk dat dat niet gebeurt.
Heb jij miljoenen ogen en oren?

Jij komt niet verder dan generalisatie.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:31:31 #192
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20538773
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, ga naar een mortuarium, daar zal vast wel een beheerder zijn die miljoenen oren en ogen tot je beschikking kan stellen.
I mean no harm
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:33:42 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_20538806
ho ho sidekick is stel toch echt een mondiale demonstratie van moslims tegen alqeada voor. dat zou de gemoedrust van veel mensen goed doen. en bovendien is alqeada het grootste gevaar voor de moslims nu.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:36:30 #194
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20538848
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
ho ho sidekick is stel toch echt een mondiale demonstratie van moslims tegen alqeada voor. dat zou de gemoedrust van veel mensen goed doen. en bovendien is alqeada het grootste gevaar voor de moslims nu.
Dat ben ik met je eens. Al Qaida is voor Moslims gevaarlijker als het hele westen. Als Al-Qaida ons nu gewoon met rust zou laten zou het westen zich ook veel minder met het MO bemoeien.
Bovendien zal dit een hele lange tijd een bijsmaak geven aan de Islam omdat Al-Qaida zegt het vanuit de Islam te doen. En dat terwijl ieder weldenkend mens weet dat de Islam en Al-Qaida net zo onverenigbaar zijn als water en vuur.
I mean no harm
pi_20538860
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jawel, want de meeste moslims generaliseren zelf. bijvoorbeeld geen respect hebben voor Westerse Nederlanders. Dit verschijnsel heb ik duidelijk geconstateerd in 1999, en dat doe ik nu nog. Zelf ga ik om met een halfturkse jongen, die zelf zegt dat z'n hele familie letterlijk "schijt heeft" aan het westerse nederlandse volk, en dat ze het liefst het land willen inpikken.
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:41:04 #196
89730 Drugshond
pi_20538926
Leden Al-Qaeda gepakt op luchthaven Zaventem

Leden Al-Qaeda gepakt op luchthaven Zaventem
Gepost door Timothy (TimmyAsd) - Bron: Het laatste nieuws
Gepubliceerd: zaterdag 10 juli 2004 @ 20:44

Volgens de Belgische televisiezender VTM zijn er op de luchthaven Zaventem twee vermeende terroristen opgepakt. Zij zouden lid zijn van het terreurnetwerk Al-Qaeda.

De twee mannen van Soedanese afkomst werden bij de paspoortcontrole in de kraag gevat. Ze hadden onder andere foto's van zelfmoordenaars bij zich. Ook hadden ze valse identiteitsbewijzen en het telefoonnummer van Osama Bin Laden in hun bezit. De twee kwamen via Griekenland in België terecht. Aangezien dit een populaire route voor mensensmokkelaars is, werd er zowiezo al streng gecontroleerd. De mannen zijn gedurende de dag ondervraagd en zitten voorlopig nog vast.
pi_20538938
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:36 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Al Qaida is voor Moslims gevaarlijker als het hele westen. Als Al-Qaida ons nu gewoon met rust zou laten zou het westen zich ook veel minder met het MO bemoeien.
Bovendien zal dit een hele lange tijd een bijsmaak geven aan de Islam omdat Al-Qaida zegt het vanuit de Islam te doen. En dat terwijl ieder weldenkend mens weet dat de Islam en Al-Qaida net zo onverenigbaar zijn als water en vuur.
andersom...voordat alqaeda bestond hadden de europeanen het MO niet met rust gelaten..
islam en alqaeda mengen goed met elkaar.. maar islam en de democratie: net hydrofiel en hydrofoob...kunnen een tijdje mengen maar uiteindelijk gaan ze uit elkaar..
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:43:58 #198
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20538989
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:36 schreef funmaker het volgende:

[..]

Jawel, want de meeste moslims generaliseren zelf.
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:33 schreef zoalshetis het volgende:
Oh, dan heb ik blijkbaar een demonstratie gemist van Christenen en andere Nederlanders...

Ik snap niet waarom moslims jou zouden moeten laten zien dat ze tegen terrorisme zijn. Wie denk je wel dat je bent?
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:47:19 #199
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20539058
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:41 schreef thesamira het volgende:

[..]

andersom...voordat alqaeda bestond hadden de europeanen het MO niet met rust gelaten..
islam en alqaeda mengen goed met elkaar.. maar islam en de democratie: net hydrofiel en hydrofoob...kunnen een tijdje mengen maar uiteindelijk gaan ze uit elkaar..
En hier zien we weer die klassieke omkeer taktiek in werking. Zwak hoor, en niet gelofingswaardig.

Eerder zei je nog ergens dat Al-Qaida juist meer VS troepen in het MO wil hebben en hier zeg je weer het omgekeerde, volgens mij zit jij met jezelf in problemen. Ik snap niet dat jij als Moslim het goed vindt dat Al-Qaida de Islam zo verkracht en misbruikt. Hoe ze ervoor zorgen dat de Islam wordt afgeschilderd als een ontolerante religie die alleen maar expansiezucht heeft.

Neen, nu wordt het MO meer misbruikt als ooit tevoren, dankzij Al-Qaida. Nu leven meer mannen, vrouwen en kinderen in het MO in geweld, dankzij Al-Qaida. Nu ziet de Islam er uit als een gewelddadige religie, dankzij Al-Qaida. Nu wordt het MO enige kans op welvaart verspilt dankzij Al-Qaida. Nu vallen westerse naties het MO binnen, dankzij AL-Qaida. Nu wordt de zogenaamde colonisatie versterkt, dankzij Al-Qaida. Onmiskenbare feiten waar Al-Qaida zich schuld aan maakt.
En het ergste van alles is dat jij zo blind bent dat je de waarheid niet wilt zien.
I mean no harm
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:47:25 #200
89730 Drugshond
pi_20539062
quote:
Op zaterdag 10 juli 2004 21:10 schreef funmaker het volgende:
Er zijn voor iedereen die in Nederland wil komen wonen en werken heel erg veel regels gekomen, die het er beslist niet gemakkelijk maken om hier te komen.
Niks nieuws onder de zon... ga maar naar Amerika of Australie.... daar zijn de immigratieregels nog veel strenger dan hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')